halaman rumah

GottingenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakKaedah rawatan yang berkesan

2024-01-18 07:31:44lepaskan

Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacuPertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.Gottingen,Kadang-kadang, semasa proses menyesuaikan tetapan peralatan oleh diri sendiri, jika terdapat ralat dalam operasi, ia boleh mempunyai kesan pada platform angkat tetap, yang menyebabkan tekanan berlebihan. Peranti anti letupan akan terperangkap menggunakan seluruh sistem hidraulik, dan peralatan tidak akan lagi ditekan. Selepas peralatan dibeli dan digunakan, disebabkan penggunaan yang salah, dan tanah, mungkin ada fenomena untuk memperlambat kelajuan platform angkat tetap.Pertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.Sainte-Marie,Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus


GottingenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakKaedah rawatan yang berkesan



Pemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran,GottingenPlatform angkat bimbit, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayaiPemilihan titik pickup getaran merujuk kepada titik tempatan sensor, yang digunakan untuk mengukur amplitud getaran bagi bahagian kerja. Menurut GB/T-, sensor pemecut patut ditempatkan pada bahagian kerja dengan ketepatan tertentu dan amplitud besar,GottingenKllimping bimbit, dan arah ujiannya patut disesuaikan untuk menegakkan ke pesawat di mana zon efektif mod getaran ditempatkan. Mengingat struktur kompleks bagi bahagian kerja asas mengangkat dan ketinggian tiap-tiap komponen, titik penangkapan getaran ditetapkan dalam kawasan tebal di tengah komponen.Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantungBerapa banyak?Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan mereka patut disemak dan ketatOrang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat, tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.Komponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.


GottingenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakKaedah rawatan yang berkesan



Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hariharga pasaranApabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka,Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.Gottingen,Semasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulanJika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.


label:
5jawapan
Senwei Electric Technology Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-01-18 08:35:20

Buat iklan untuk anda, kawan-kawan: Produk GottingenPlatform penangkapan jenis gunting bergerak ini sangat bernilai.

Lihat lagi
Xinglong Ceramics Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-01-18 08:37:17

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak GottingenPlatform penangkapan jenis gunting bergerak, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.

Lihat lagi
Pengrunmei Electric Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-01-18 08:53:31

Pembeli yang sangat baik. Terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukainya GottingenPlatform penangkapan jenis gunting bergerak. Datang lagi lain kali

Lihat lagi
Jualan minyak pelincir
5Tingkat-- · 2024-01-18 09:18:41

Akhirnya saya dapat apa yang saya perlukan GottingenPlatform penangkapan jenis gunting bergerak, barang sangat bagus, harga pun murah dan harga pun murah, terima kasih boss! Sejujurnya, ini adalah pengalaman membeli-belah saya yang paling memuaskan. Sama ada sikap kedai atau barang, saya sangat berpuas hati. Sikap kedai sangat profesional dan bersemangat, menjawab semua soalan, dan jawapannya sangat cepat. Saya bertanya banyak soalan, dan dia tidak berasa menjengkelkan, dan dia akan menjawab saya dengan serius. Untuk ini, saya ingin merakamkan rasa hormat saya kepada anda. Tidak banyak kedai yang bagus seperti ini. .

Lihat lagi
Lin Yong Lathe Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2024-01-18 09:29:13

GottingenPlatform penangkapan jenis gunting bergerak Beritahu saya harga, adakah terdapat harga terperinci untuk parameter tersebut?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)