halaman rumah

Villa Nicolas RomeroPompa lumpur menegakPenghantaran meningkat semasa menutup dua sesi

2024-01-18 06:34:05lepaskan

erati pompa lumpur tenggelam, kebebasan antara impeller dan plat pengawal depan mesti disesuaikan secara terus-menerus untuk menjaganya di antara (.- mm). Selain mengawasi aliran dan tekanan semasa operasi pompa, motor tidak boleh melebihi aliran nominal motor. Monitor segel minyak dan tindakan bila-bila masa   pasang selang pam depan dahulu dan kemudian arah belakang untuk pam penyumbang tekan penapis kotak penyumbang silindrik.Villa Nicolas Romero,pump, carefully check whether the cable is damaged, whether the fasteners are loose or fall off, and whether the pump is deformed or damaged during transportation, storage and installation.   Secara umum, kedalaman menyelam pompa penyelam selam tidak lebih dari meter dan operasi itu boleh dipercayai. Mengapa tidak lebih dari meter? Ini adalah titik teknikal pentingKolda, perlu memeriksa segel air. If the water seal is bakelite and the wear is not too serious, you can place abrasive cloth on the glass or dry wood, and then grind the water seal of Boshan submersible slurry pump flat orl pam segel longgar mesti periksa tekanan air dan volum air yang mengunci secara terus menerus, menjaga sejumlah kecil air pembersihan mengalir sepanjang longgar longgar,Villa Nicolas RomeroPompa sumur dalam kecil, mengatur secara terus menerus gland pengimbangan, periksa pengimbangan dan menggantikan pengimbangan secara terus menerus. Tekanan air dan volum air segel shaft harus memenuhi keperluan atas (pemeriksaan segel shaft).   Contohnya, konsentrasi dan ekor diperlakukan dalam konsentrator, abu dan sampah dibuang dari kilang kuasa, slime dan dense


Villa Nicolas RomeroPompa lumpur menegakPenghantaran meningkat semasa menutup dua sesi



   Perkara proses berbeza: motor yang digunakan dalam pompa lumpur menegak adalah motor menegak biasa, yang tidak mempunyai kekebalan air . Motor pompa lumpur selam dan selang pompa adalah koaksial. Motor ini harus ketat air dan ditutup. Motor dan tubuh pompa boleh menyerang di bawah air pada masa yang sama.   Pengurusan operasi pompa skru Nemo (pompa skru tunggal) adalah pompa pemindahan positif, yang digunakan secara luas di kilang pembuangan untuk mengangkut lumpur dan bahan kimia yang mengandungi partikel-partikel kuat.   Ia juga mungkin bahawa pedang penggemar pompa sedikit dan volum udara tidak cukup, yang menyebabkan kesan penyebaran panas yang buruk.Item inspeksi,   Kemudian pasang semula peralatan pada enjin dan pasang selang karet.   sahkan sama ada kapasitas tekanan saluran paip memenuhi keperluan, dan melakukan ujian hidrostatik jika perlu.   In the mud pump,   Apa penyebab muatan pompa.   hydrogen sulfide ga   Selepas itu, sebelum dimulakan lagi, periksa sama ada gulungan impeller normal dan sama ada bolt pemampatan kumpulan bearing ketat, dan kemudian mulakan pam.Villa Nicolas Romero,   pompa sampah selam sering digunakan untuk mengangkut sampah yang mengandungi partikel-partikel kuat, jadi perlawanan memakai saluran paip juga perlu dianggap.   Satu penyukar frekuensi dengan satu pompa yang menyebabkan pemasangan. Kaedah penukaran khusus adalah sebagai berikut: tutup valv kembalian, mengadopsi mod kawalan loop-tutup aras air pasang sensor aras cair pada dinding dalaman tangki oleh penghasil pompa slurry, dan guna pelarasan PID frekuensisemua dipilih mengikut angkat.

label:
6jawapan
Yiye Construction Engineering Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-01-18 07:00:26

Biar saya bercakap tentang kualiti barang dahulu: Villa Nicolas RomeroPompa lumpur menegak Secara keseluruhannya bagus, dan pembungkusannya ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka. Ulasan terakhir ekspres: penghantaran adalah pantas. Yang lain adalah berterima kasih kepada kedai untuk diskaun, lagipun, produk yang murah dan bagus adalah lebih nyata. Saya berharap kedai akan memberikan lebih banyak diskaun dan memberitahu pelanggan lama dalam masa untuk mempromosikan pembelian semula. Saya doakan perniagaan berjaya.

Lihat lagi
Jiaoshan Machinery Equipment Leasing Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-01-18 07:20:56

Dalam jangkaan, saya akhirnya menunggu kekasih saya Villa Nicolas RomeroPompa lumpur menegak, saya doakan bos perniagaan dan kekayaan yang makmur!

Lihat lagi
Hepeng Hardware Mesh Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-01-18 07:39:31

Villa Nicolas RomeroPompa lumpur menegakBerapa harganya dan bagaimana saya boleh menjualnya?

Lihat lagi
Juzhen Lighting Manufacturing Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-01-18 07:44:47

Sudah tentu, anda mendapat apa yang anda bayar, Villa Nicolas RomeroPompa lumpur menegak sangat bagus, kualitinya sangat baik, terima kasih!

Lihat lagi
jaminan pinjaman
6Tingkat-- · 2024-01-18 08:33:43

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak Villa Nicolas RomeroPompa lumpur menegak, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.

Lihat lagi
Bahan mentah kimia dan produk kimia
7Tingkat-- · 2024-01-18 13:39:59

saya betul-betul minta maaf.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)