halaman rumah

San Rafael SelatanPemasangan penyimpanan sejuk WannianPengetahuan klasifikasi

2024-01-17 03:33:42lepaskan

Tubuh penyimpanan sejuk yang dikumpulkan sering mengadopsi plat besi warna dua sisi dari bahan pengisihan panas poliuretan, yang mempunyai prestasi pengisihan panas yang hebat, kesan penyimpanan dan sirkulasi dan mengurangkan penggunaan tenaga operasi. Sudah tentu, lebih penting adalah pilihan sistem pendinginan. Contohnya, pada masa ini, sistem pendinginan pendinginan fluor masih adalah aliran utama, perlu menghitung data untuk pemasangan penyimpanan pendinginan, dan kemudian membuat pilihan kualiti tinggi.Penyimpanan sejuk mempunyai kebakaran dan perlawanan api yang baik. After adding flame retardant, polyurethane is a kind of flame retardant and self extinguishing material. If it is burned by fire, it can be carbonized, unlike flow burning and flashover like extruded board, which can effectively prevent fire spread. In particular, it can be closed as a whole after fire prevention treatment to form non combustible products.San Rafael Selatan,Peralatan ini dibina mengikut keperluan aplikasi distribusi kuasa suhu rendah. Ini diselarang dalam enam titik berikut: ruang suhu rendah, platform tertutup,San Rafael SelatanPetikan untuk desain beku, pintu pendinginan elektrik, segel fleksibel anti-kejadian peralatan penyesuaian tinggi platform (saluran angkat) selesai & amp; amp; ldquo; Pintu ke Pintu & amp; amp; rdquo_; Jenis operasi memuatkan dan membuang telah menjadi simbol penyimpanan sejuk modern.Polyurethan dengan perlahan api yang baik dan keterlaluan api adalah jenis bahan yang membakar dan memadam diri selepas menambahkan penerlaluan api. Dalam kes api, ia boleh dikarbonisasi, tidak seperti pembakaran aliran dan flashover seperti papan ekstrus, yang dapat mengelakkan penyebaran api secara efektif. Secara khususnya, ia boleh ditutup sebagai keseluruhan selepas perawatan sistemik penghalang api untuk membentuk produk yang tidak terbakar.Serra,Pasang sistem kawalan elektrik. Sistem kawalan elektrik penyimpanan sejuk mengandungi pengendali elektrik, pintu elektrik, cahaya dan peralatan elektrik lain dalam penyimpanan sejuk. Sumber kuasa penyimpanan sejuk diperlukan untuk menjadi garis fasa stabil dan sumber kuasa atau sumber kuasa cadangan boleh digunakan sesuai dengan yang diperlukan. Sirkuit akan mempunyai pembuangan yang masuk akal dan tindakan perlindungan yang sepadan.Sebagai cair sejuk, membuat ia menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik untuk menyerap panas dalam penyimpanan, untuk mencapai tujuan sejuk.Fenomen ralat: muatan motor penggemar berlebihan, deformasi penggemar; Kesalahan motor penggemar; Kesalahan reli panas motor penggemar (penuaan); Kabel lepas; Pendingin diblokir; Keperlawanan besar. Fenomen ralat storan sejuk: pengeringan tidak berfungsi, garis pemampat terputus, fusi dihidupkan, tindakan relai panas, tindakan tukar tenaga tinggi, pemampat dikunci, garis disambung salah atau fenomena ralat terbuka: ia berhenti dalam masa singkat selepas pengeringan, suhu persekitaran terlalu tinggi, kondensator diblokir


San Rafael SelatanPemasangan penyimpanan sejuk WannianPengetahuan klasifikasi



Pasang mayat perpustakaan. Secara umum, tubuh gudang boleh dibahagi menjadi tubuh gudang kecil dan tubuh gudang besar. Tubuh gudang kecil adalah pada dasarnya gudang sejuk berkumpul berkumpul dengan plat gudang. Tubuh gudang besar adalah kebanyakan gudang sejuk awam. Tubuh gudang yang dikumpulkan atau dibina secara umum diperlukan untuk menjadi rata, kompat dan kuat, tanpa perasaan kosong, pembuatan muatan antibeku, keterlaluan basah, dll.Volum gudang atmosfera terkawal saiz gudang atmosfera terkawal akan dihitung mengikut volum yang dipenuhi oleh produk gudang yang dikumpulkan dalam gudang atmosfera terkawal, ditambah lorong antara baris, dan ruang antara pakej. Selepas menentukan kapasitas, panjang dan suhu gudang atmosfera terkawal akan ditentukan. Ralat gudang atmosfera terkawal juga akan mempertimbangkan bangunan dan fasilitas bantuan yang diperlukan, seperti gudang kerja Ruang pengimbangan dan pengisihan, gudang alat dan platform memuatkan dan membuang sehingga kualiti gudang atmosfera terkawal boleh dijamin. - pemasangan lantai penyimpanan sejuk: tingkat pertama lantai, kemudian memasang lantai, pilih lantai yang indah dan meletakkannya di tempat yang kelihatan, dan melakukan pekerjaan yang baik di lantai dan sistem penyembus evaporator.manufacturer,Kita perlu melaksanakan pemeliharaan biasa dan pemeliharaan sehari-hari, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, kualiti yang baik dan harga rendah, perlahan api - Waterproof - perlahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai, dan menyimpan kadar operasi kompressor.Apabila udara luar masuk ke dalam tubuh penyimpanan sejuk, ia tidak hanya akan meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejuk, tetapi juga membawa air ke dalam gudang. Kondensasi air akan membawa kepada struktur bangunan, terutama struktur izolasi panas, yang rosak oleh kebumian dan beku. Oleh itu, lapisan izolasi panas dan ketembutan basah patut ditetapkan untuk menjaga papan penyimpanan sejuk bangunan yang ketembutan kebumian dan ketembutan udara dan penyegelan yang baik.Polyurethan dengan perlahan api yang baik dan keterlaluan api adalah jenis bahan yang membakar dan memadam diri selepas menambahkan penerlaluan api. Dalam kes api, ia boleh dikarbonisasi, tidak seperti pembakaran aliran dan flashover seperti papan ekstrus, yang dapat mengelakkan penyebaran api secara efektif. Secara khususnya,San Rafael SelatanPemantauan suhu penyimpanan sejuk perubatan, ia boleh ditutup sebagai keseluruhan selepas perawatan sistemik penghalang api untuk membentuk produk yang tidak terbakar.


San Rafael SelatanPemasangan penyimpanan sejuk WannianPengetahuan klasifikasi



- tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpanan sejuk: paparan plat menegakHelaian Petikan,Apabila menggunakan penyimpanan sejuk,Penyimpanan sejuk air-sejuk akan menjaga menara air sejuk bersih dan menjaga udara di sekitar menara air mengelilingi dengan suhu rendah, untuk mengelakkan kering matahari dari memasuki menara sejuk dan mengurangkan efisiensi penyebaran panas.Untuk memastikan keselamatan pembangunan dan operasi penyimpanan sejuk, dan papan penyimpanan atas poliuretan (tebal mm) mempunyai jangkauan m.San Rafael Selatan,Isolasi panas polyuretan yang ketat mempunyai konduktiviti panas rendah dan prestasi panas yang baik. Apabila densiti poliuretan yang ketat adalah ~ kg / m, konduktiviti panas hanya . ~ .w / (m.k), yang paling rendah di antara semua bahan pengisihan panas pada masa ini.Features of quick freezing warehouse: the quick freezing technology is advanced, the frost free quick freezing method is adopted, the famous brand compressor and refrigeration accessories are configured, and the automatic freeze is adopted. The method can only be used by microcomputer. Sistem pendinginan mengadopsi pendingin hijau, yang milik teknologi pendinginan internasional yang maju pada abad ke-.Binaan penyimpanan sejuk: yang mana yang sesuai untuk anda? Yang mana yang sesuai untuk anda?

label:
5jawapan

Bos sangat baik, dia sangat tahu pekerjaannya. Di bawah bimbingan anda, saya akan menjadi pakar tidak lama lagi! Perkhidmatan penjual sangat prihatin. Kumpulkan rakan sekerja pada masa hadapan. Sangat bagus San Rafael SelatanPemasangan penyimpanan sejuk Wannian. Terima kasih.

Lihat lagi
Tongyuan Network Technology Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-01-17 11:37:49

Baru bayar, bila San Rafael SelatanPemasangan penyimpanan sejuk Wannian sampai bos.

Lihat lagi
projek lampu awam
4Tingkat-- · 2024-01-17 11:53:19

Walaupun San Rafael SelatanPemasangan penyimpanan sejuk Wannian belum tiba, saya menantikannya, dan siasatan masih dalam perjalanan.

Lihat lagi
Lexiang Computer Technology Service Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-01-17 11:54:25

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, San Rafael SelatanPemasangan penyimpanan sejuk Wannian sangat baik, seperti bos.

Lihat lagi
produk logam gabion co., ltd.
6Tingkat-- · 2024-01-17 12:05:53

San Rafael SelatanPemasangan penyimpanan sejuk Wannian Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)