halaman rumah

Pran Buri7075 bar aluminiumPenghapusan tekanan sisa

2024-01-11 02:26:06lepaskan

Tub tembaga juga dipanggil tub tembaga tub logam bukan besi. Ia adalah paip yang tertekan dan dilukis tanpa senyap, berkaraterisasi dengan berat ringan, konduktiviti panas yang baik, kuasa suhu rendah tinggi dan resistensi korosi. Kerana ciri-ciri tembaga yang hebat ini, penggunaanPlat r melebihi lagu tembaga lain.Pran Buri,Pipa tembaga mempunyai ketepatan penywelding tinggi, kelajuan produksi cepat, selesai permukaan yang baik dan tampilan indah. Oleh itu, ia digunakan secara luas dalam industri penywelding ketepatan seperti kacamata,Pada Oktober, menurut Komisi Ekonomi dan Maklumat Provinsi Shandong, pada akhir September , dan semua peralatan kapasitas telah ditutup dan ditarik. Pada Oktober,Uden,Hari ini harga bilet tabung naik dan turun. Sekarang, Jiangxin menggulingkan panas adalah yuan, menggulingkan terus yuan turun yuan, DonKaedah ekstrusi: Kaedah produksi ini adalah untuk melemparkan ingot tembaga selepas mencair, dan ekstrusi tabung tembaga dengan ekstruser besar selepas pemanasan sekunder.Jika kerosakan pada permukaan tembaga ditemui ringan, ia boleh dipadam dengan kain


Pran Buri7075 bar aluminiumPenghapusan tekanan sisa



Oblem untuk menjaganya di udara selama setahun atau lebih selepas rawatan ultrasonik dan rawatan penyemburan, jadi kesan ini sangat baik.paip.tube ini digunakan di lebih banyak tempat, dan boleh digunakan dengan cara tub lurus, serta dengan cara tub berkulit. Panjang tabung tembaga boleh lebih panjang jika koil digunakan. Jika titik sambungan lebih panjang, ia boleh dipotong secara rawak mengikut panjang, supaya mencegah kebocoran bila menyelek tabung tembaga. Pipa tembaga lembut digunakan dalam banyak peti sejuk, pengkondisi udara dan tempat lain di mana pipa bengkok diperlukan. Apabila kita menggunakan tembaga,Pran BuriPlat baja legasi 12Cr1MoV, kita tidak perlu mempertimbangkan masalah penyimpanan tidak terbukapengurusan peranti,diperlukan.termasuk dalam ikatan tembaga. Bahan-bahan yang diproses plat tembaga Cina boleh dibahagi ke empat kategori mengikut komposisi: plat tembaga biasa (T, T, T,Pran Buri45 # besi bulat, T, plat tembaga bebas oksigen (TU, TU dan bersih tinggi, tembaga bebas oksigen vakum), TUMn), dan plat tembaga khas (tembaga arsenik, tembaga perak) dengan beberapa unsur legasi ditambah. The conductivity and thermal conductivity of copper plate are second only to silver,Pran Buri6061 bar aluminium, and arperjanjian kilang besi utama boleh melebihi ton.


Pran Buri7075 bar aluminiumPenghapusan tekanan sisa



pada corak.rancangan,Ia terutama digunakan untuk menghasilkan peranti elektrik seperti generator, bas, kabel, switchgear, dan peranti konduktif panas seperti kolektor plat rata untuk penukar panas, paip, daner paip akan dirawat krom dan lubang proses akan dibuang, supaya memastikan paip tembaga yang dipilih boleh digantung pada garis semburan dengan baik dan lukisan boleh licin tanpa tanda aliran, dan warna konsisten tanpa perbezaan warna. Setelah itu, menurut permintaan pelanggan, produk yang berkualifikasi ditampilkan dengan filem pelindung dan terikat dengan filem gelembung atau kotak kayu.Urs adalah sederhana, pasar keseluruhan telah berhenti. Menmentaliti pasar tidak berubah banyak sejak hujung minggu ini. Harganya stabil, tetapi beberapa spesifikasi adalah subjek untuk negosiasi, dan julat negosiasi adalah kira-kira - yuan. Ritm pasar secara keseluruhan stabil dan sejuk. Pada tengah musim sejuk, pasar keseluruhan di Timur Laut China telah memasuki tradisional luar musim, dan pasar keseluruhan telah berakhir dengan sedikit peningkatan. Semua syarikat menjual barang. Aras inventoriPran Buri,Sulphurization dalam perusahaan besi dan besi di bandar telah ditutup, dan mesin sintering menggunakan desulphurization setengah kering terus ditutup selama %. Akses kenderaan juga diharamkan. Kendaraan koleksi dan distribusi port dilarang memasuki dan meninggalkan kawasan port. Bandar ini. s besi, kok, tenaga elektrik, simen, kimia dan perusahaan kenderaan utama lainnya tidak dibenarkan untuk mengangkut kenderaan ke dalam dan keluar dari kilang. Selepas : pada Oktober tPada bulan Agustus, pusat harga papan karbon biasa di bandar-bandar utama telah jatuh ke harga plat-plat medium dan berat rumahnya jatuh dengan tajam. Pada Agustus, turun yuan/ton dari akhir Julai. Pada permulaan bulan, terpengaruh oleh makro berita buruk, dan prestasi buruk baru-baru ini dasar, pasare jatuh di bawah tekanan. Kerana perlawanan jatuh yang kuat pada plat tengah dan tebal, amplitud jatuh dan kadar jatuh adalah kurang daripada yang benang.


label:
4jawapan
Jikang Property Service Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-01-11 09:52:03

Kelajuan penghantaran adalah sangat pantas, berikan syarikat anda thums up

Lihat lagi
Saidi Machinery Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-01-11 09:54:16

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. Pran Buri7075 bar aluminium Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

Lihat lagi
Penyelenggaraan dan Pembaikan
4Tingkat-- · 2024-01-11 10:48:21

Syarikat anda Pran Buri7075 bar aluminium mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.

Lihat lagi
latihan kecergasan fizikal
5Tingkat-- · 2024-01-11 11:22:20

Bos sangat baik, dia sangat tahu pekerjaannya. Di bawah bimbingan anda, saya akan menjadi pakar tidak lama lagi! Perkhidmatan penjual sangat prihatin. Kumpulkan rakan sekerja pada masa hadapan. Sangat bagus Pran Buri7075 bar aluminium. Terima kasih.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)