halaman rumah

ShedertzeeJembatan penghalang bergerakApakah langkah-langkah untuk cara beroperasi dengan betul

2023-12-30 02:02:19lepaskan

Reason: The return valve is not closed.Semasa operasi, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.Shedertzee,Di kedua-dua sisi, rok kaki anti berguling dipasang untuk mencegah cedera secara tidak sengaja pada platform jari kaki, dan tongkat sokongan dipasang untuk memastikan pegawai penyelamatan memasuki dalam jambatan naik untuk penyelamatan. Peralatan ini dilengkapi dengan dasar dan dek jambatan, dan bahagian tengah dek jambatan disambung ke dasar melalui benteng pin tengah. Karakteristiknya ialah bahawa terdapat silinder minyak penimbal depan di hadapan benteng pin tengah jambatan papan dan silinder minyak penimbal belakang di belakang benteng pin tengah. Dua hujung silinder minyak penimbal depan dan belakang secara berdasarkan disambung ke dek jambatan dan dasar.Sistem elektrik jambatan pengangkutan dipenuhi dengan indikasi kesalahan untuk perlindungan bawah kabel dengan papan perlindungan kaki anti tekanan di platform.Tunisia,Ini adalah pilihan untuk minyak hidraulik untuk jambatan naik bimbit.Apa yang patut saya perhatikan bila memilih jambatan naik? Pemilihan dan pembelian jambatan naik melibatkan memperhatikan tiga isu, termasuk julat penggunaan,ShedertzeePembuat jambatan naik automobile, muatan nilai, dan faktor lain; Their understanding of the manufacturer of the boarding bridge, special equipment licenses are complete,ShedertzeeJambatan naik selesai, how many after-sales service outlets are there in the country, how about their after-sales service attitude, and whether they are timely; Titik penting ialah sama ada kualiti adalah baik atau tidak, anda boleh memilih produk pembuat.Dalam terma pemasangan, jembatan naik bimbit mempunyai keperluan khusus yang berbeza untuk komponen berbeza. Oleh itu, untuk belajar dan memahami pemasangan jembatan naik bimbit, komponen atau bahagian berbeza patut dilayan berbeza, dan tidak semua patut dicampur bersama. Ini tidak menyebabkan pengetahuan berkuasa, tetapi juga mempengaruhi kesan belajar.


ShedertzeeJembatan penghalang bergerakApakah langkah-langkah untuk cara beroperasi dengan betul



Tighten the manual valve to close it.Papan grid gelombang ultra lembut peranti ditempatkan di atas permukaan jambatan naik bimbit, dengan sifat anti slip yang kuat, memastikan ia tidak akan mempengaruhi operasi normal walaupun dalam hujan dan salji.Alasan: sirkuit terbuka.Kepastian Kualiti,[UNK][UNK]. When the non loading and unloading operation of the mobile boarding bridge temporarily stops, the guide plate needs to be retracted and parked in the designated position. Jika diletakkan di luar, perlu menutupinya dengan kain yang tidak bergerak air, bukti hujan, dan skrin matahari untuk mencegah cat dek menjadi basah dan berkarat. Pada masa yang sama, mengangkat gelang tetap depan boleh mengangkat ban jambatan naik bergerak dari tanah, menghindari perlumbaan berat badan, dan mengurangi kerosakan ban. Jika titik-titik di atas dicatat semasa penyimpanan, tidak hanya boleh kehidupan perkhidmatan jambatan diperlukan, tetapi juga masalah tidak perlu boleh dihindari.Semasa operasi rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.Perlahan-lahan berbalik dan letak bekas di bawah bibir di depan jambatan boarding.


ShedertzeeJembatan penghalang bergerakApakah langkah-langkah untuk cara beroperasi dengan betul



Sistem elektrik jambatan pengangkutan dipenuhi dengan indikasi kesalahan untuk perlindungan bawah kabel dengan papan perlindungan kaki anti tekanan di platform.Sampling inspection,Common&quo; Streamline” Perrancangan bersama terbuka, dengan kawasan penywelding lebih dari tiga kali lipat dari kawasan paip tradisional lain, memperpanjang hidup perkhidmatan dan kehidupan perlindungan.Periksa gulung, peluru tengah-tengah, dan perlindungan; Oil cylinder pin and bearing; Persamaan dan pakaian selang dan kandungan letupan; Tambah minyak ke komponen di atas untuk menyimpan lif luar dan lif kilang. Tambahkan kehidupan perkhidmatan. Pembuat paksi profesional dan produk khas lain, tanda lama, dengan keuntungan harga dan kualiti yang dijaminPada masa ini, penggunaan jembatan naik bimbit telah meningkatkan efisiensi kerja secara efektif. Dengan hanya satu orang yang berfungsi, pemuatan dan pembuatan barang boleh selesai dengan cepat. Ini tidak hanya mengurangkan jumlah kerja yang besar untuk syarikat kilang,[UNK][UNK]. Apabila jambatan naik bimbit perlu dipindahkan dari satu tempat ke tempat lain, pertama-tama gemetar dua kaki sokongan jambatan naik bimbit sehingga kedua-dua roda belakang mendarat. Kemudian gunakan peranti hidraulik untuk menggulung roda belakang ke atas, dan kemudian forklift ditarik secara langsung ke kedudukan penggunaan.Oleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik: T, muatan statik: T, lebar: M, panjang: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.


label:
6jawapan
Penginapan dan Katering
2Tingkat-- · 2023-12-30 09:08:37

Raya tak lama lagi, boleh ShedertzeeJembatan penghalang bergerak dapat diskaun?

Lihat lagi
Hongnuo Clean Energy Technology Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-12-30 09:19:06

ShedertzeeJembatan penghalang bergerak Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.

Lihat lagi

Ia patut dipuji, sangat bagus, ShedertzeeJembatan penghalang bergerak Saya sangat menyukainya.

Lihat lagi
Jualan Basikal Elektrik
5Tingkat-- · 2023-12-30 09:47:57

Sejak kali terakhir saya membeli ShedertzeeJembatan penghalang bergerak anda, model baharu ini sememangnya memenuhi piawaian dan sangat bagus, memberikan anda ulasan yang baik.

Lihat lagi
kelengkapan paip plastik
6Tingkat-- · 2023-12-30 10:24:01

Anda ShedertzeeJembatan penghalang bergerak tidak apa-apa, berikan diskaun kali seterusnya anda membeli dan beli syarikat anda ShedertzeeJembatan penghalang bergerak

Lihat lagi
Jualan minyak pelincir
7Tingkat-- · 2023-12-30 10:32:51

Sejak mencari dan membeli-belah dalam talian, anda tidak perlu keluar dan bersiar-siar. Kualiti ShedertzeeJembatan penghalang bergerak anda dijamin, logistik dan penghantaran adalah pantas, jenama besar lebih baik daripada kedai luar talian, dan saya akan menyemaknya jika perlu pada masa hadapan !

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)