halaman rumah

Hamburg-AltonaPaksi penerbangan tetap hidraulikCara mengekalkan bumbung kren semasa pembinaan

2023-12-17 01:07:46lepaskan

Pembuat pembelian utama untuk cat adalah tanda seperti Chenhong dan Lehua.[UNK][UNK]. Jembatan pengangkutan sisi platform: Jembatan pengangkutan sisi platform dipasang secara langsung di tepi depan platform memuatkan dan memuatkan. Tidak perlu menggali atau menyimpan lubang pada platform operasi memuatkan dan memuatkan, dan pada dasarnya tidak ada perubahan pada struktur bangunan. Semasa pembangunan, faktor pembuatan dan pembuatan operasi tidak dianggap. Pemuatan dan pembuatan jembatan jenis platform berkhidmat sebagai penyelesaian penyelesaian dan juga boleh memenuhi keperluan untuk pembuatan dan pembuatan operasi ke dalam kereta trak.Hamburg-Altona,Jambatan pemuatan dan pembuatan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk pemuatan dan pembuatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jambatan dibina antara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengangkutan lain boleh masuk secara langsung ke trak untuk pemuatan dan pembuatan seri barang, dan boleh mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang dengan hanya satu orang yang bekerja. Perangkat jambatan mengurangi jumlah kerja yang besar untuk perusahaan, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.Sudah tentu, kerana penghantaran sering, masa operasi panjang, dan kapasitas pembawa besar, kualiti jambatan boarding hidraulik tetap telah diuji dengan kuasa. Berdasarkan analisis pasar, dan memberi perhatian kepada beberapa kemajuan dalam proses aplikasi.Jacobabad,Konfigurasi blok brek (untuk menghalang trak bergerak semasa memuatkan dan memuatkan). Maintenance skills for hydraulic boarding bridge components: Timely check whether each component is loose or damaged.Jembatan pengangkutan tetap lebih sesuai untuk dimuatkan semasa operasi, dengan kestabilan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. Jembatan naik tetap mesti beroperasi oleh diri sendiri dan boleh menjaga keselamatan dan muatan dan muatan kargo cepat tanpa perlukan sistem bekalan kuasa. Jembatan pengangkutan tetap digunakan untuk platform perkhidmatan barang dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah fasilitas sokongan untuk forklift elektrikModul keseluruhan paip masuk air dari jambatan boarding hidraulik mesti mempunyai sistem hidraulik yang masuk akal semasa proses aplikasi, sehingga peralatan mempunyai ketat udara yang baik dan jangka layanan panjang, dan tinggi peralatan ditetapkan pada platform perkhidmatan muatan dan lepaskan. The hydraulic press boarding bridge is used to maintain rapid loading and unloading of goods


Hamburg-AltonaPaksi penerbangan tetap hidraulikCara mengekalkan bumbung kren semasa pembinaan



Secara umum, terdapat beberapa sebab untuk kebocoran minyak silinder hidraulik: kerosakan cincin segel minyak pada silinder, dll. Tubuh silinder silinder minyak rosak. Oil leakage caused by defects such as air holes, sand holes, and shrinkage porosity in the guide sleeve.Blok brek peralatan (yang dapat mencegah bergerak jambatan papan semasa memuatkan dan membuang trak).Sebelum memuatkan,Hamburg-AltonaJenis bergerak jembatan naik hidraulik, membuang, dan membawa barang,Pipa minyak sistem transmisi hidraulik akan mempunyai kawasan bocor paru. Periksa paip minyak dan gantikannya. Pipa minyak hidraulik adalah penting untuk platform angkat hidraulik, kerana ia adalah saluran keselamatan kritik untuk tekanan kerja.Panjang rantai boleh ditetapkan boleh berhubung dengan trak, membuat jambatan boarding dan trak sentiasa ketat.Kedua, sebagai peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam peralatan logistik gudang, jambatan pengangkutan tidak hanya boleh dengan cepat mengangkut barang dari platform dan keluar forklift langsung ke dalam pengangkutan, tetapi juga menetapkan jambatan antara platform kargo dan pengangkutan untuk memenuhi pengangkutan barang


Hamburg-AltonaPaksi penerbangan tetap hidraulikCara mengekalkan bumbung kren semasa pembinaan



Untuk mencegah pegawai melangkah secara tidak sengaja ke dalam paksi dan menyebabkan kemalangan semasa turun. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan bumbung debu, dll. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan.Honesty is the foundation,Hamburg-AltonaJembatan boarding platform,Ban: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.Dengan menggunakan pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan sebagai kuasa, penyesuaian tinggi jambatan papan boleh dicapai tanpa perlukan bekalan kuasa luaran.The service life of hydraulic boarding bridges is also related to the quality of the equipment itself. Pilih perusahaan kecil dengan harga rendah dan kualiti rendah untuk produksi dan penghasilan boleh menghemat biaya dalam masa singkat. Namun, ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. Jika masalah kualiti dan kemalangan berlaku, ia tidak hanya akan menyebabkan kehilangan pekerja dan harta benda, tetapi juga menunda masa penghantaran, menyebabkan kehilangan langsung atau tidak langsung yang tidak dapat diukur. Oleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.Hamburg-Altona,Kerana Tonnage yang berbeza dari jambatan naik, yang boleh dibahagi menjadi ton,Hamburg-Altona10 ton jambatan naik bimbit, ton, ton, dll., ia adalah mungkin untuk membawa muatan berbeza mengikut muatan kargo yang berbeza. Untuk pemasangan dan penggunaan Tonnage yang berbeza overloading dan muatan barang adalah sangat dilarang!Apabila menggunakan benteng, pastikan permukaan bangku kerja stabil dan tegas, dan rantai tetap mesti tetap pada kenderaan. Kelajuan semasa pengangkutan adalah jam.Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis kilang jambatan boarding dan bahan lain selama bertahun-tahun dan beroperasi dengan integriti. Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Mengadopsi komponen penyegelan yang diimport untuk memastikan prestasi penyegelan yang baik bagi sistem hidraulik; Adopting imported integrated modular hydraulic station, with good sealing performance and long service life; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Ada tongkat sokongan yang memastikan keselamatan pegawai penyelamatan masuk ke dalam jambatan naik untuk penyelamatan.


label:
6jawapan
kelengkapan paip plastik
2Tingkat-- · 2023-12-17 08:14:12

Dalam jangkaan, saya akhirnya menunggu kekasih saya Hamburg-AltonaPaksi penerbangan tetap hidraulik, saya doakan bos perniagaan dan kekayaan yang makmur!

Lihat lagi
zengfu trading co., ltd.
3Tingkat-- · 2023-12-17 08:44:51

saya betul-betul minta maaf.

Lihat lagi
Jiayi Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-12-17 08:57:13

Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai Hamburg-AltonaPaksi penerbangan tetap hidraulik. Datang lagi lain kali!

Lihat lagi
Longchu Decoration Engineering Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-12-17 09:13:03

Hamburg-AltonaPaksi penerbangan tetap hidraulik Saya menerimanya, penjual menghantar barang dengan sangat cepat, logistik juga sangat baik, sikap perkhidmatan pelanggan yang sangat baik, sangat sabar, memberikan orang semacam keakraban, dan saya sangat menyukainya. Terdapat juga pembungkusan yang indah dan suasana mewah, dapat dilihat bahawa para peniaga sangat berhati-hati. Hamburg-AltonaPaksi penerbangan tetap hidraulik Memang bagus, padan dengan gambar, tiada bezanya, memang berbaloi-baloi.

Lihat lagi
Fumanjia Wanhe Trading Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2023-12-17 09:36:45

Raya tak lama lagi, boleh Hamburg-AltonaPaksi penerbangan tetap hidraulik dapat diskaun?

Lihat lagi
kedai
7Tingkat-- · 2023-12-17 09:48:41

Hamburg-AltonaPaksi penerbangan tetap hidraulik Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)