halaman rumah

Santa RitaPompa paip centrifugal berbilang tahap menegakPengenalan barang palsu dan kotor

2023-12-16 00:58:56lepaskan

   Perbezaan antara pompa lumpur menegak dan pompa lumpur selam Posisi kerja   Perlindungan impuler untuk memastikan operasi pompa penyelamat selam, diperlukan untuk menyesuaikan kebebasan antara impuler dan plat pengawal depan. Apabila menyesuaikan kebebasan impeller, pertama menghentikan pompa, lepaskan kacang menyesuaikan, membuat komponen bearing bergerak untukSanta Rita,   Pertama, faham konsep aras air dinamik dan aras air statik.   Perbezaan antara pompa lumpur menegak dan pompa lumpur selam Posisi kerjaRutana,   Sebuah perangkap sampah   Jadi ia mempunyai proses pengalihan air dan penghabisan. Biasanya ada dua cara untuk menyuntik air ke dalam peralatan. Satu adalah untuk menyuntik air secara langsung ke dalam bilik pam, dan yang lain adalah untuk pam keluar gas dalam pam untuk menetapkan vakum tertentu dan memperkenalkan air soueful not to exceed the bearing on the pump support to avoid


Santa RitaPompa paip centrifugal berbilang tahap menegakPengenalan barang palsu dan kotor



   When the submersible slurry pump is used at ordinary times, cavitation usually occurs,Santa RitaQuotat,Santa RitaPompa sampah selam WQ, which has a great impact on the impeller of the equipment itself. Jadi bagaimana untuk mengesan sama ada ada kavitasi bila menggunakan peralatan pada masa biasa?   Lampiran: helaian data diperlukan untuk memesan pompa sumur dalam   Terdapat juga vibratProdusi keselamatan,Masa sama, jadi   Kita juga perlu hadapi frekuensi permulaan dan pilih peranti perlindungan panas yang sesuai untuk digunakan.   Terdapat juga vibrat


Santa RitaPompa paip centrifugal berbilang tahap menegakPengenalan barang palsu dan kotor



   Keempat kaedah di atas boleh digunakan untuk mengesan sama ada pompa penyelam selam mempunyai kavitasi, kerana jika peralatan sedang digunakan, ia juga akan mempunyai certaiKepastian Kualiti,kaedah ion untuk mengukur frekuensi getaran pompa, dan pengukuran adalah relatif mudah. Namun bila menggunakan satu kaedah, hasil pengukuran mungkin mempunyai beberapa ralat. Apabila menggunakan pompa lumpur selam, terdapat sumber getaran lain yang akan mempengaruhi hasil pengukuran, jadi ia sebenarnya adalah utama   Dan ia akan digunakan menurut kuota yang ditentukan dalam manual.   Berhenti,Santa RitaApi pompa sumur dalam, kemudian ketat kursi arah, tekan ke bawah kacang, dan memperbaiki kedudukan paksi rotor. Pompa selam selam yang terakhir menggunakan sokongan tong, yang biasanya tidak perlu menyesuaikan kebebasan impeller. Oleh itu, jika ada masalah dengan kebebasan dalam penggunaan masa depan, lepaskan sokonganSanta Rita,   Ke bawah, dan lepaskan perlumbaan dalam, O-ring lengan peluru dan menjaga lengan bertukar.   Tujuan adalah untuk menyuntik cair yang lebih tinggi dari . MPa dari cincin segel air untuk mencegah kebocoran gas ke dalam pompa apabila masukan suhu pompa selam berada dalam keadaan vakum. Apabila airnitoring.

label:
6jawapan
Shentong Plastic Industry Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-12-16 08:05:46

Kenalan lama, semuanya baik seperti biasa, tulen Santa RitaPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak, prestasi kos yang cemerlang

Lihat lagi
Anjia Home Improvement Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-12-16 08:27:52

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali Santa RitaPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak.

Lihat lagi
Changheng Metallurgical Equipment Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-12-16 08:47:21

Santa RitaPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak Kualitinya tidak buruk, dan barang dihantar tepat pada masanya. Saya mengesyorkan anda membelinya lain kali.

Lihat lagi
barisan
5Tingkat-- · 2023-12-16 08:49:03

Selepas pengalaman peribadi saya, reputasi kedai ini agak baik. Santa RitaPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak Kualitinya lebih seperti berlian. Terima kasih banyak-banyak!

Lihat lagi
Yi Jia Iron Powder Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2023-12-16 09:09:54

Santa RitaPompa paip centrifugal berbilang tahap menegakBerapa harga tawaran terbaik, dan saya akan memberi anda ulasan, bolehkah Santa RitaPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak lebih murah?

Lihat lagi
jaring percetakan
7Tingkat-- · 2023-12-16 09:23:17

Saya rasa ia bagus. Masa saya membelinya, saya melihat komen di komen dan saya membelinya. Apabila saya melihat penghantaran, saya sangat teruja. Selepas Santa RitaPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak sampai, saya teruja untuk mencubanya dengan penuh harapan, dan hasilnya cukup bagus!Dan wanita khidmat pelanggan juga sangat baik dan sopan.Puan khidmat pelanggan juga menjawab soalan saya dalam beberapa saat, haha, saya akan membeli semula lain kali.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)