halaman rumah

HelsinkiMod pendinginan pengubah kuasaPermintaan yang lemah mungkin masih berada dalam tekanan dalam jangka pendek

2023-12-12 00:23:18lepaskan

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis keringKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;Helsinki,Pengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah,In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.


HelsinkiMod pendinginan pengubah kuasaPermintaan yang lemah mungkin masih berada dalam tekanan dalam jangka pendek



Therefore,HelsinkiIllustrasi pengubah kuasa tenggelam minyak, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.Pembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan set generator mesti dihapus terlebih dahulu.Konsultasi terakhir,HelsinkiVideo penutup pengubah minyak yang ditenggelamkan,Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.Pembuat pengubah jenis kering


HelsinkiMod pendinginan pengubah kuasaPermintaan yang lemah mungkin masih berada dalam tekanan dalam jangka pendek



Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;Selamat datang panggilan,Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatPembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular, kucing dan burung, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal,HelsinkiParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkan, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:HelsinkiApa peranan penting pengubah kuasa(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

label:
5jawapan
Sistem penggera
2Tingkat-- · 2023-12-12 07:55:45

Tanya, boleh saya hantar HelsinkiMod pendinginan pengubah kuasa spesifikasi khusus, izinkan saya menghubungi anda.

Lihat lagi
Huyuan Bone China Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-12-12 08:14:30

Akhirnya dapat HelsinkiMod pendinginan pengubah kuasa Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

Lihat lagi
Guangyuan Machining Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-12-12 08:19:29

Saya membeli banyak daripada anda HelsinkiMod pendinginan pengubah kuasa dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

Lihat lagi
baik hati
5Tingkat-- · 2023-12-12 08:36:41

Adakah anda mempunyai HelsinkiMod pendinginan pengubah kuasa? HelsinkiMod pendinginan pengubah kuasaBerapa harga spot

Lihat lagi

Akhirnya saya dapat apa yang saya perlukan HelsinkiMod pendinginan pengubah kuasa, barang sangat bagus, harga pun murah dan harga pun murah, terima kasih boss! Sejujurnya, ini adalah pengalaman membeli-belah saya yang paling memuaskan. Sama ada sikap kedai atau barang, saya sangat berpuas hati. Sikap kedai sangat profesional dan bersemangat, menjawab semua soalan, dan jawapannya sangat cepat. Saya bertanya banyak soalan, dan dia tidak berasa menjengkelkan, dan dia akan menjawab saya dengan serius. Untuk ini, saya ingin merakamkan rasa hormat saya kepada anda. Tidak banyak kedai yang bagus seperti ini. .

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)