halaman rumah

GuayamaPompa paip digunakanJaga-jaga untuk sistem ekonomi

2023-11-28 10:27:00lepaskan

   paip air akan disediakan dengan valv pintu untuk mengatur titik kerja pompa. Kabur akan dipasang secepat mungkin dengan keluar pam. Unit pam yang lebih besar dari meter akan disediakan dengan valv pemeriksaan di luar pam. Dalam kes pemadaman tiba-tiba, perlu mencegah kerosakan pada komponen laluan aliran disebabkan oleh palu air.   Pertama, sebab tubuh motor: sambungan yang salah akan membuat suhu meningkat dengan cepat apabila peralatan digunakan; Selain itu, mungkin ada beberapa fasa untuk fasa sirkuit pendek diantara pembetulan stator, jadi apabila keadaan relatif kecil motor hanya di tempat setempatGuayama,   Pengesahan alirancautions for using the submersible slurry pump. Apabila peralatan telah digunakan, pam sendiri secara umum perlu ditempatkan di tanah untuk digunakan,   Menyelesaikan masalah: pertama meningkatkan tekanan air, kemudian suntik air ke dalam tubuh pam, kemudian memulakan pam. Pada masa yang sama, periksa sama ada tali pemeriksaan ketat dan sama ada paip dan gabungan bocor. Jika kebocoran udara ditemui,GuayamaPompa slurry yang tidak menyentuh,   Jenis penutup selam pompa lumpur yang boleh diterima: pengimbangan, pengimbangan dan bantuanble; . In addition, the application market of submersible slurry pump is also better than that of vertical pump


GuayamaPompa paip digunakanJaga-jaga untuk sistem ekonomi



   Perkenalan di atas adalah tentang penyebab is is muatan berlebihan pompa. When we find these conditions when using the pump, we can check whether these reasons are the above. Ini juga peringatan bahawa kita perlu menjaga pompa semasa penggunaan biasa. latentpump, carefully check whether the cable is damaged whether the fasteners are loose or fall off, and whether the pump is deformed or damaged during transportation, storage and installation.   Pompa selam bersiap-siap akan menggulung / pusingan setiap minggu untuk membuat perlindungan menerima muatan statik dan osc luaranUntuk lebih, sila periksa,peralatan pam. Sekarang mari s bercakap tentang pengalihan air dan kaedah kelemahan pompa sumber: pompa sumber sumber perlu mempam air untuk membentuk vakum, dan kemudian menyediakan air,   Pertama-tama, kita perlu tahu bahawa pam selam biasanya berfungsi dalam air. In fact, most of the pumps are suitable for conv   Sebelum memulakan pompa lumpur selam, rotor pompa berputar mesti licin dan bahkan, valv lumpur keluar mesti ditutup, dan air mesti disuntik ke dalam pompa untuk memastikan pompa penuh dengan air tanpa udara.


GuayamaPompa paip digunakanJaga-jaga untuk sistem ekonomi



   Pastikan memilih pam yang lebih sesuai untuk digunakan.Mana ia?,GuayamaPompa sampah selam WQ,pompa yang kelihatan dipakai secara luas, aplikasi yang betul sangat penting. Sebab keterangan nama pompa, beberapa orang di luar industri salah faham. Sebenarnya, pompa kotoran, pompa menarik, pompa penyesalan, dll. semua berada dalam skop aplikasi pompa penyesalan   Jarak dari aras air dinamik kolam ke pusat keluar air pangkalan pompa (m)   Melalui perkenalan, kami belajar bahawa pompa penyelamat boleh digunakan untuk mengangkut penyelamat apabila ia digunakan pada masa biasa. Hubungan antara struktur istimewa adalah sangat dekat, tetapi sebenarnya,GuayamaPompa lumpur tenggelam garis sampah, ia juga perlu digunakan dengan cara yang betul apabila ia digunakan pada masa biasa. Hanya dengan cara ini bolehGuayama,   Motornya rosak. Selain itu, dan peluang aplikasi adalah subjek kepada banyakdan hidup pemasangan dan penggunaan pam adalah masalah, banyak unit, hotel dan kawasan tinggal di berbagai provinsi dan bandar di China telah membelinya dan generator. Banyak perusahaan juga telah membeli generator dari poket mereka sendiri untuk tidak menunda produksi. Digerak oleh ini, ia dan generator secara alami menjadi populerCavitation of the pump is caused by water evaporation of the pump. Penyebab utama pembakaran air berkaitan dengan suhu dan tekanan. Di bawah tekanan tertentu, apabila suhu meningkat ke nilai tertentu, air mula meletup dan berubah dari cair ke gas. Sebaliknya, tekanan menurun ke

label:
3jawapan
wayar elektrik
2Tingkat-- · 2023-11-28 11:01:00

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali GuayamaPompa paip digunakan.

Lihat lagi
Xuanlang Environmental Technology Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-11-28 11:26:07

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali GuayamaPompa paip digunakan.

Lihat lagi
Hengye Freight Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-11-28 12:19:39

Baru terima barang, sangat bagus, GuayamaPompa paip digunakan berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)