halaman rumah

JinzhouKllimping bimbitPra-penyelenggaraan

2023-11-09 10:22:19lepaskan

Jika ada kerosakan semasa lif profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantungJinzhou, memadam atau memperbaiki platform semasa bekerja. Selepas selesai kerjaPemandu dilarang meninggalkan kedudukan mereka, kunci cakera sebelum meninggalkan kedudukan, dan isi rekod penyerahan.Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?Mamoutzou,Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.Selepas pemasangan platform angkat, pelarasan perlu dibuat, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan sehari-hari kita. yang biasa ialah platform angkat alium alium. jadi, apa prinsip platform angkat alium alium? Berikutnya, mari kita perkenalkan diri kepada anda.Jika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.


JinzhouKllimping bimbitPra-penyelenggaraan



The wear rate is fast, and due to factors such as processing, assembly and adjustment of new machine components, the friction surface is rough, the mating surface area is small, and the surface pressure condition is uneven. Semasa operasi mesin, bahagian kongkav dan konveksi di permukaan bahagian-bahagian saling bergantung dan menggosok satu sama lain. Sampah logam yang jatuh dari proses menggosok, bertukar, bertindak sebagai abrasif dan terus berpartisipasi dalam pecahan, mempercepat lagi memakai permukaan pasangan bahagian-bahagian. Therefore, during the running-in period, it is easy to cause wear on components (especially the mating surface), jika dimuatkan berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan pada komponen dan menyebabkan kegagalan awal.Selain pemeliharaan bulanan, pemeliharaan akhir tahun juga sangat penting. Pada akhir tahun, bahagian sambungan hidraulik dan saluran paip mesin sepatutnya digantikan secara tepat masa mengikut kerosakan yang ada. Selain itu,JinzhouPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai, perlu membersihkan penapis penghisap minyak, kemudian mengembalikannya ke tangki minyak di posisi asalnya, dan tangki minyak juga perlu diganti dengan minyak baru. Hanya dengan memperhatikan penyelamatan platform angkat boleh lebih baik melayani orang. Hydraulic oil is the working medium of elevators, playing a role in system, energy transmission, anti-corrosion, rust prevention, cooling, etc. The quality of hydraulic oil will greatly affect the reliability and service life of the hydraulic system of the lifting platform. Here, I will elaborate on the impact of inferior hydraulic oil on elevators from several aspects.Blok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.Asas pemeriksaan,Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baruJika ada masalah di dalam lif dan terdapat profesional elektrik yang hadir di platform angkat, penyelamatan patut dilakukan dengan penolakan tekanan lengkap apabila memasang mana-mana komponen sistem hidraulik. Penggunaan platform lif untuk mencegah cat luaran dari pelepasan adalah luas, dan ia masih selepas kemajuan cepat standar hidup dan industri. Bagaimana lif tersebut digunakan, sama ada di pusat belanja, stesen, atau hotel.Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.


JinzhouKllimping bimbitPra-penyelenggaraan



Tahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan,JinzhouBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkat, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang,JinzhouPlatform penangkapan hidraulik traktif, kelebihan sistem, dan jaminan keselamatan tindakan.sistemTingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.Pertama, kita perlu memperhatikan penyelenggaran bulanan.Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace themJinzhou,Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.Semakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu, semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.Elevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, it may cause the system to operate abnormally. Therefore, non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.


label:
4jawapan
Abe Construction Engineering Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-11-09 11:05:38

Bolehkah anda memberi saya JinzhouKllimping bimbit spesifikasi terperinci?

Lihat lagi
Audio Auto Repair LLC
3Tingkat-- · 2023-11-09 11:18:32

Pengurus itu baik! JinzhouKllimping bimbit juga benar.

Lihat lagi

JinzhouKllimping bimbit Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

Lihat lagi
Longyue Landscape Engineering Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-11-09 11:40:41

JinzhouKllimping bimbitYa, berikan anda komen yang baik

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)