halaman rumah

Kumpulan ENNTingkat kayu merahApakah faktor kerja

2023-11-03 02:11:08lepaskan

Lapisan UV: penutup terbentuk selepas minyak UV disembuhkan dengan ejen penyembuhan, yang boleh mencegah volatilisasi bahan kimia dalam piring oleh UV.[]Perlindungan api: nilai api lantai SPC adalah B kedua hanya batu.Ia akan mematikan secara automatik selepas meninggalkan api selama saat, penahan api, pembakaran tidak spontan, dan tidak akan menghasilkan gas beracun dan berbahaya.Ia sesuai untuk kadang-kadang dengan keperluan perlindungan api yang tinggi.Kumpulan ENN,Lihatlah kuasa kerja. Perusahaan yang benar-benar bertanggungjawab untuk ejen lantai mempunyai ahli promosi khusus. Orang-orang ini mengalami pengalaman, dilatih dengan baik, penduduk di pasar kawasan dan membantu ejen tangan dalam tangan.Penyelamatan sehari tidak memerlukan pemindahan.Ia boleh dihapuskan dengan tuala atau mop basah.Ia digunakan secara luas dalam keluarga dalam rumah sakit, kajian, bangunan pejabat, kilang, tempat awam, supermarket, perniagaan, gymnasium dan tempat lain.Lantai SPC adalah kebanyakan terdiri dari sebahagian tertentu serbuk kalsium dan penytabilan PVC untuk membentuk bahan penutup lantai komposit.It iMacentaGuna tempat lantai SPC: kerana kelebihan tipis, banyak warna, gaya lengkap dan prestasi perlindungan persekitaran yang rendah karbon, ia boleh digunakan secara luas di taman kanak-kanak, hospital, pejabat,Kumpulan ENNLantai kayu Moldy, bangunan pejabat, pusat belanja, rumah, KTV dan tempat awam lain.Perlindungan ekologi dan persekitaran.Siapkan lantai untuk pemasangan kayu kerasKuning lacker tanah hijau


Kumpulan ENNTingkat kayu merahApakah faktor kerja



Pakai perlawanan,Kumpulan ENNLantai kayu bola basket, pakai perlawanan Gred TLihatlah kualitinya.Sebelum meletakkan lantai baru, sila ingat tip berikut: selesaikan semua tugas penghiasan rumah.Salah satu perkara terbaik yang anda boleh lakukan sebelum memasang lantai baru ialah selesaikan semua perubahan lain dalam bilik dahulu.Sama ada iaWarna baru, kertas dinding baru atau pemeliharaan biasa, menyelesaikan projek ini secara lanjut akan membantu melindungi lantai baru cantik anda daripada kerosakan.Jumlah jaminan kualitiTidak beracun dan tidak sedap, tidak takut kepada air, penggunaan sumber dan prestasi anti-skid, lantai SPC lebih baik daripada lantai laminat.kualitiPerlindungan api, nilai api B, kedua hanya batu.


Kumpulan ENNTingkat kayu merahApakah faktor kerja



Tingkat kayu laminasi kertas impregnated adalah lantai yang dibuat dari satu atau lebih lapisan kertas istimewa impregnated dengan resin amino termoset,Kumpulan ENNLantai kayu abu,- dengan lapisan yang seimbang melawan basah di belakang dan lapisan yang melawan pakaian dan lapisan dekoratif di hadapan.Ia ditekan panas dan terbentuk.Pertama, ia dibahagi menjadi tipis dan tebal (lebih dari mm dan kira-kira mm dalam tebal).market,Bertahan memakai.Lapisan yang menentang pakaian di atas permukaan lantai SPC adalah lapisan yang menentang pakaian yang bersinar diproses oleh teknologi tinggi, dan revolusi yang menentang pakaiannya boleh mencapai sekitar revolusi.Menurut tebal lapisan yang menentang pakaian, kehidupan perkhidmatan lantai SPC lebih dari - tahun.lantai SPC adalah lantai yang panjang kehidupan,Terutama sesuai untuk tempat awam dengan aliran besar orang dan tingkat pakaian tinggi.Lihatlah kuasa kerja. Perusahaan yang benar-benar bertanggungjawab untuk ejen lantai mempunyai ahli promosi khusus. Orang-orang ini mengalami pengalaman, dilatih dengan baik, penduduk di pasar kawasan dan membantu ejen tangan dalam tangan.Cahaya ultra dan ultra-tipisKumpulan ENN,Pelbagai rawatan permukaan (corak konveks kongkif, corak pegangan tangan, corak pasangan, corak cermin)Penyelamatan sehari tidak memerlukan pemindahan.Ia boleh dihapuskan dengan tuala atau mop basah.Ia digunakan secara luas dalam keluarga dalam rumah sakit, kajian, bangunan pejabat, kilang, tempat awam, supermarket, gymnasium dan tempat lain.Lantai SPC adalah kebanyakan terdiri dari sebahagian tertentu serbuk kalsium dan penytabilan PVC untuk membentuk bahan penutup lantai komposit.It iDari persp

label:
6jawapan
Jiatai Trading Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-11-03 09:31:51

Hebat Kumpulan ENNTingkat kayu merah, perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih.

Lihat lagi
Bahan Tambahan Pekat
3Tingkat-- · 2023-11-03 10:07:40

Ya, yang teratas, penjual yang jujur ​​Kumpulan ENNTingkat kayu merah. Saya telah datang untuk membelinya beberapa kali, dan perkhidmatan kepada pelanggan lama sangat prihatin, dan saya akan kerap datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Perancangan organisasi acara berskala besar
4Tingkat-- · 2023-11-03 10:43:06

Kumpulan ENNTingkat kayu merah Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.

Lihat lagi
Pemerolehan plastik sisa
5Tingkat-- · 2023-11-03 10:48:22

Akhirnya dapat Kumpulan ENNTingkat kayu merah Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

Lihat lagi
Senmi Machinery Manufacturing Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2023-11-03 11:00:53

Saya mendengar pengenalan rakan sekerja untuk membeli Kumpulan ENNTingkat kayu merah, dan mereka semua berkata kualitinya bagus, dan saya akan datang ke rumah anda lain kali. Ha ha.

Lihat lagi
pemprosesan jagung
7Tingkat-- · 2023-11-03 11:07:12

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, Kumpulan ENNTingkat kayu merah berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)