halaman rumah

MasayaPipa kuasa dua garis besi GalvanizedBagaimana membersihkan

2023-10-23 11:03:06lepaskan

meningkatkan kadar bahan dan meningkatkan kualiti produk. Pipa tanpa senyap boleh dibahagi menjadi paip tergulung panas dan paip tergulung sejuk menurut produksi yang berbezaMasaya

Plastik plastik QB kuasa dua merujuk kepada kemampuan bahan logam untuk menghasilkan deformasi plastik (deformasi) tanpa deformasi di bawah muatan.Precision pipe is a seamless pipe with high dimensional accuracy and good surface finish for mechanical structure and hydraulic equipment. Pemilihan struktur mekanik tanpa ketepatan atau peralatan hidraulik boleh menyimpan banyak jam mesinan,Keuntungan bengkok sebenar adalah pembentukan terbalik kecil, tepat, dan selagi bentuk gulung adalah tepat, R bentuk sudut dalaman lebih tepat.Jika hasil ujian tabung kuasa dua gagal memenuhi persediaan standar produk, yang tidak berpandangan akan dipilih, kelompok tabung kuasa dua tidak boleh dihantar. Jika item pemeriksaan berikut gagal lulus pemeriksaan awal, pemeriksaan semula tidak dibenarkan: A. Terdapat titik putih dalam peningkatan rendah; b. Mikroskopik.Weikeshe,Besi babi merujuk kepada produk yang dibuat dengan mencurahkan minyak besi di dalam forn. Ia terutama digunakan untuk pembuatan besi dan casting kuasa dua. Letakkan besi babi yang dilemparkan ke dalam kilang yang mencair untuk mendapatkan besi yang dilemparkan (cair), dan letakkan besi yang dilemparkan cair ke dalam paip persegi yang dilemparkan. Besi yang dilemparkan ini disebut besi yang dilemparkan.Milin mandrel yang mengapung berada di hari-hari.Item pemeriksaan, kuantiti pengumpulan sampel, kedudukan pengumpulan sampel dan ujian tabung kuasa dua akan sesuai dengan persediaan standar produk yang sesuai. With the consent of the demander, hot-rolled square tubes can be sampled in batches according to the rolled root array.


MasayaPipa kuasa dua garis besi GalvanizedBagaimana membersihkan



Pembebasan panas setempat dalam proses penywelding tub kuasa dua boleh mengurangi zon yang terkena panas, menghindari mikro bahan sensitif panas,Masaya4 paip kuasa dua galvanized, dan menyimpan ciri-ciri bahan.Banding disebabkan oleh segregasi komponen sukar dibuang dengan rawatan panas. Secara umum, normalisasi boleh mengurangkan segregasi ini ke aras tertentu. Secara umum, normalisasi boleh betulkan segregasi ke aras yang boleh dibenarkan. Jika banding serius, ia boleh diperbaiki dengan normalisasi berbilang. Ia boleh dipercayai untuk menjalankan penyebaran suhu tinggi aneling dahulu dan kemudian normalisasi lagi, yang boleh sepenuhnya menghapuskan tali tetapi biaya akan sangat tinggi, yang sukar untuk mencapai untuk plat besi disebabkan kualiti permukaan.Plastik plastik QB kuasa dua merujuk kepada kemampuan bahan logam untuk menghasilkan deformasi plastik (deformasi) tanpa deformasi di bawah muatan.Sedia dan efisien,Kerana bilet hijau boleh ditekan ke dalam mana-mana bentuk, ia mudah untuk menyalur tabung kuasa dua ke dalam produk yang sukar.Perubahan penyelesaian dan pengujian tidak hancur perawatan gulung pasir dan perawatan letupan pasir banyak penghasil di pasar tidak melakukan perawatan penyelesaian dan % penetrasi pengujian tidak hancur, dan kebanyakan dari mereka menggunakan letupan pasir selain dari gulung pasir. Selepas langkah-langkah ini dilupakan, biaya akan dikurangi dengan besar.Permukaan paip kuasa dua galvanized dirawat oleh peledak pasir, yang meningkatkan penyekapan penutup. Apabila laman pemasangan secara tidak syarat mengadopsi letupan pasir dan letupan tembakan, letupan manual dan mekanik boleh diadopsi, tetapi aras kualiti letupan mesti mencapai.


MasayaPipa kuasa dua garis besi GalvanizedBagaimana membersihkan



Permukaan paip kuasa dua galvanized dirawat oleh peledak pasir, peledak tembakan atau proses pemicu adalah relatif bersih, dan skala oksid dan rust dibuang, yang meningkatkan penyekapan penutup. Apabila laman pemasangan secara tidak syarat mengadopsi letupan pasir dan letupan tembakan, letupan manual dan mekanik boleh diadopsi, tetapi aras kualiti letupan mesti mencapai.Yang mana lebih baikAnalisis indeks fungsional tabung kuasa dua qb - biasanya digunakan adalah sudut Brinell (HB),MasayaPipa galvanisasi kuasa dua, sudut Rockwell (HRC) dan sudut Vickers (HV) tabung kuasa dua qb. Sudut adalah jarum ukuran untuk menimbang tingkat lembut dan keras data logam. Kaedah sudut jarang digunakan untuk menentukan sudut dalaman dalam kehidupan semasa. Ia menggunakan permukaan data logam yang diuji di bawah muatan tertentu bagi pembungkus dengan nombor dan bentuk tertentu untuk menentukan nilai sudut mengikut aras objek.Apabila memotong, sila memperbaikinya dengan tabung kuasa dua seperti vise, kemudian memotongnya selepas ia diatur.Menurut klasifikasi metalografik, keadaan anel tub kuasa dua: A. hypoeutectoid steel (ferrite + pearlite); b. Besi Eutectoid (mutiara); c. Penumpang besi melalui tabung persegi biasa (mutiara + simentit); d. Ledeburite steel (pearlite + cementite).Masaya,Tub kuasa dua yang dip panas galvanized adalah jenis tub kuasa dua yang disewelded selepas menggunakan plat besi atau tali besi untuk membentuk, dan berdasarkan tub kuasa dua ini, tub kuasa dua ditempatkan di kolam kuasa dua yang dip panas galvanized dan membentuk melalui siri reaksi kimia; Proses produksi paip kuasa dua galvanized dip panas adalah relatif mudah, tetapi efisiensi produksi sangat tinggi dan terdapat banyak spesifikasi dan varieti, tetapi jenis paip kuasa dua memerlukan sedikit peralatan dan kapital, yang lebih sesuai untuk produksi pembuat paip kuasa dua galvanized kecil.Berbanding dengan penywelding lain,MasayaGalvanized water pipe, penywelding paip kuasa dua mempunyai banyak keuntungan, terutama kerana reaksi eksotermik, bahan hanya perlu dihanas di bawah titik cairAlasan mengapa ia dibahagi kepada dua jenis adalah bahawa pembersihan kimia hanya boleh membersihkan permukaan dengan sangat teliti, dan ia sukar untuk mencapai keputusan yang diinginkan dalam beberapa retakan yang baik.

label:
4jawapan
Xintiandi Trading Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-10-23 11:55:03

MasayaPipa kuasa dua garis besi Galvanized Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?

Lihat lagi
perisian komputer
3Tingkat-- · 2023-10-23 12:12:12

Selepas pengalaman peribadi saya, reputasi kedai ini agak baik. MasayaPipa kuasa dua garis besi Galvanized Kualitinya lebih seperti berlian. Terima kasih banyak-banyak!

Lihat lagi
penapis
4Tingkat-- · 2023-10-23 12:46:19

Sayang, MasayaPipa kuasa dua garis besi Galvanized Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.

Lihat lagi

Pengurus itu baik! MasayaPipa kuasa dua garis besi Galvanized juga benar.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)