halaman rumah

El pugrusoPembekalan buahBagaimana membuat operasi lebih stabil

2023-08-21 00:22:31lepaskan

Kehidupan perkhidmatan bulu bahan pengisihan penyimpanan sejuk poliuretan: selain prestasi asas bulu poliuretan pada tahap awal, pengiriman prestasi bulu juga adalah indeks yang sangat penting. Dalam persiapan bahan putih,El pugrusoPetikan penyimpanan sejuk farmaceutik, walaupun permukaan penggunaan beberapa bahan poliester membuat foam mempunyai kekerasan yang baik dan kekebalan kesan, ia akan menjadi lemah dan tidak lagi resisten kepada kesan dan kejadian selepas digunakan dalam penyimpanan sejuk selama beberapa masa; Selain itu, resistensi hidrolisis yang lemah dari beberapa putih poliester juga akan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan putih; Ia mengadopsi struktur polieter, yang sedikit lemah pada tahap awal, tetapi biasanya hilang selepas beberapa hari, dan kemudian menyimpan prestasi stabil bahan penyisalan penyimpanan sejuk untuk masa yang lama.Sistem pendinginan: sistem pendinginan adalah bahagian utama desain penyimpanan sejuk. Ia adalah kunci untuk menentukan ekonomi, perlindungan persekitaran dan prestasi penyimpanan sejuk.El pugruso,Selepas gudang penyimpanan segar dibina, ia juga penting untuk memberi perhatian istimewa kepada penyimpanan peralatan penyimpanan segar dalam keseluruhan proses aplikasi. Ini beberapa masalah penyimpanan kunci.Semasa penyimpanan sejuk, pegawai khas akan ditugaskan untuk memastikan permukaan plat penyimpanan sejuk akan menyatakan secara bersamaan tanpa kondensasi dan berjalan sejuk; Keadaan penutup kesan dan lubang; Sama ada pintu gudang dan port penghantaran tidak ditutup dengan ketat, dan dalam masa yang tepat menghadapi masalah pengisihan dan kegagalan segel seperti penghapusan air dan kebocoran udara.Gulariya,Proses teknikal pemprosesan makanan berbeza untuk pembangunan penyimpanan sejuk digabungkan dengan perancangan bandar setempat. Pembangunan penyimpanan sejuk adalah keperluan desain dan pembangunan penyimpanan sejuk, yang tidak hanya mengelakkan pencemaran salib antara makanan, tetapi juga memastikan fasilitas pengangkutannya: dalam skop pembangunan, menyimpan tanah dan mengurangi kos.Membina rangkaian komputer yang sempurna, membuat distribusi rantai bekalan sejuk saintifik, dan mencapai jejak keselamatan makanan. Di Uni Eropah, Amerika Syarikat dan Jepun, semua ahli rantai bekalan makanan mempunyai tanggungjawab undang-undang untuk melaksanakan pengesan.Pelarasan atau penghalangan tidak betul valv throttle, aliran sejuk terlalu besar atau terlalu kecil: pelarasan tidak betul atau penghalangan valv throttle akan secara langsung mempengaruhi aliran sejuk ke dalam penghalang. Apabila valv throttle terbuka terlalu besar, aliran pendingin terlalu besar, tekanan pembakaran dan suhu pembakaran juga meningkat dan kadar turun suhu gudang akan memperlambat; At the same time, when the throttle valve is opened too small or blocked, the refrigerant flow will also decrease, the refrigeration capacity of the system will also decrease, and the decline rate of warehouse temperature will also slow down.


El pugrusoPembekalan buahBagaimana membuat operasi lebih stabil



Barang-barang yang sering diimport dan dieksport dan hasilnya besar mengikut keperluan produksi dan operasiSistem sirkuit mesti -wayar. Jika tiada wayar tanah, wayar tanah akan ditambah.Perkaraan untuk masa penyimpanan sejuk peranti: penyimpanan sejuk sistem pendinginan menggunakan ammonia sebagai pendingin akan disokong di tempat dengan densiti populasi rendah sekitar.Kerja kerja,The selection of equipment for the construction of equipment cold storage is closely related to the size, type and budget of the cold storage.Ciri-ciri papan penyimpanan sejuk: prestasi pengisihan panas yang baik, kekuatan tinggi, perlawanan kerosakan perlawanan penuaan dan penampilan indah.Efisiensi pemampat rendah, dan kapasitas pendinginan tidak dapat memenuhi keperluan muatan gudang: disebabkan operasi jangka panjang pemampat, lengan silinder, cincin dan bahagian lain dipakai serius, pemasangan penyimpanan sejuk jangka panjang, pemasangan,El pugrusoSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk yang diketahui, pembinaan, penyimpanan buah, produk yang ditentukan telah selesai, kualiti telah dijamin, dan prestasi penyegelan akan dikurangkan sesuai dengan meningkatkan kebebasan persamaan, Koeficien pemindahan gas kompressor juga akan dikurangkan,El pugrusoStoran sejuk, dan kapasitas pendinginan akan dikurangkan. Apabila kapasitas pendinginan kurang daripada muatan panas gudang, suhu gudang akan jatuh perlahan-lahan.


El pugrusoPembekalan buahBagaimana membuat operasi lebih stabil



Menurut saiz dan sifat kawasan penyimpanan sejuk dan dalam kombinasi dengan peraturan setempat, bentuk pembangunan gudang penyimpanan sejuk makanan adalah untuk menentukan bentangan pesawat berdasarkan laman, sama ada ia adalah gudang satu lapisan atau dua lapisan, dan struktur adalah pemilihan struktur besi atau penyesalan kuasa. Kapasiti penyimpanan sejuk, proses produksi, sejuk, tumpukan produk, dll. digunakan untuk menentukan saiz dan lokasi bilik penyimpanan sejuk, sehingga ia boleh menjadi keseluruhan.Biaya tenaga,Segmen reka storan sejuk: beberapa sekatan yang berbeza akan dirancang secara rasional dan dibahagi mengikut tujuan dan suhu. Contohnya: bilik pemprosesan, bilik pengisihan, bilik beku cepat, bilik sejuk, saluran, platform pembuatan, dll.Nilai ditetapkan bagi pelbagai peranti perlindungan unit telah disesuaikan oleh kilang. Pengguna tidak dibenarkan untuk mengubahnya sesuai kehendak.Pasang fasilitas pencahayaan sementara di gudang, pasang dan mengatur peralatan elektrik pembinaan, dan melakukan pekerjaan yang baik dalam bukti hujan, bukti basah, anti-kejadian,Penyimpanan sejuk automatik tiga dimensi mengadopsi komputer, yang boleh menyelesaikan muatan memuat dan tumpukan dalam penyimpanan, kawalan suhu penyimpanan dan operasi peralatan pendinginan.Gudang bayangan produk adalah lokasi gudang di bawah [UNK] dan matahari tidak boleh lurus. Kemudahan adalah % ~ % kemudahan relatif, dan terdapat keperluan yang sesuai dengan ketat untuk dinding, langit, ventilasi, penyesuaian dan pencegahan epidemi gudang. Sistem pendinginan mengadopsi teknologi elektrik mikrokomputer secara automatik penuh dan tidak perlu bertugas. Ia terutama menyimpan bahan rumput dan alat rumput barat dan Cina dan boleh mengawasi dan rekod suhu dan kemudahan di kawasan penyimpanan.Perhubungan punggung antara plat gudang atas dan hujung plat gudang atas akan dirawat untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk. Selepas semua plat gudang atas dipasang, kongsi punggung akan dipenuhi dengan bahan putih, dan plat baja warna lebar mm akan ditutup di kongsi punggung dengan menarik riveting.

label:
5jawapan
Jincheng Machinery Decoration Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-08-21 07:42:40

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti El pugrusoPembekalan buah masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

Lihat lagi

Raya tak lama lagi, boleh El pugrusoPembekalan buah dapat diskaun?

Lihat lagi
Kabinet berperisai magnet
4Tingkat-- · 2023-08-21 08:47:36

El pugrusoPembekalan buahKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

Lihat lagi
Haima Pipeline Equipment Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-08-21 08:57:50

Izinkan saya menilai ini El pugrusoPembekalan buah, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

Lihat lagi
Hengding Trading Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2023-08-21 09:10:33

Syarikat anda El pugrusoPembekalan buah mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)