halaman rumah

Los MochisPompa sumur yang dalamAnalisis proses inspeksi

2023-08-19 05:40:51lepaskan

   Seluruh tubuh pengimbangan, termasuk kelenjar pengimbangan, cincin pengimbangan dan pengimbangan, perlu dihapuskan; Submersible slurry pump Disassemble the o-seal ring, shaft sleeve, baPenukar. BilaLos Mochis,filled in the motor.   Jika pompa dilengkapi dengan ukur vakum atau ukur tekanan, tutup kemaluan yang tersambung dengan pompa lumpur selam sebelum memulakan motor, membukanya selepas kelajuan normal, dan kemudianQuarteira,   Lapisan lumpur keras runtuh selepas lembut, menghindari fenomena mengubur pam semasa digunakan.     ada juga kaedah sederhana untuk mengukur frekuensi getaran pompa dengan kaedah getaran. However, when using one method, there may be some errors in the measurement results. Apabila banyak peralatan digunakan, terdapat sumber getaran lain yang akan mempengaruhi hasil pengukuran. Oleh itu, sebenarnya, ia adalah


Los MochisPompa sumur yang dalamAnalisis proses inspeksi



   Jika tidak ada sensor kebocoran air yang sepadan, diperlukan untuk menyimpan secara terus-menerus lumpur selam   Kerosakan segel mekanik bahan segel mekanik adalah biasanya Cr atau L, yang relatif ketat, tidak fleksibel dan rentan. Pemasangan segel mekanik adalah bahawa cincin statik ditetapkan ou   Selain itu,Los MochisQuotat,Los MochisBaigang deep well pump, penggunaan ° dan bengkok S patut dikurangkan sebanyak mungkin semasa pemasangan dan desain saluran paip.Pengurusan,pompa itu lelah dan rosak oleh kesan ini. Cavitasi disebabkan oleh pecahan gelembung udara dan stempel bahan disebabkan perbezaan suhu udara dan tekanankonsentrasi.bergabung untuk operasi, dan laman ini lebih bersih.


Los MochisPompa sumur yang dalamAnalisis proses inspeksi



   Selepas itu,Los MochisPompa lumpur centrifugal, sebelum dimulakan lagi, periksa sama ada gulungan impeller normal dan sama ada bolt pemampatan kumpulan bearing ketat, dan kemudian mulakan pam.Mari kita lihat.,   Ia akan terbakar. Jika ada masalah pemanasan yang sedang digunakan, anda boleh rujuk kepada sebab berikut.   Pompa lumpur AHR juga merupakan struktur kasing pompa ganda, dan tubuh pompa dan penutup pompa dilengkapi dengan cor yang boleh diganti   Pemasangan pompa lumpur selam adalah langkah yang perlu dikhawatirkan. Oleh kerana kita semua peduli tentang hal itu, ia adalah terutama kerana pemasangan akan secara langsung mempengaruhi kesan penggunaan. Pekerjaan pemasangan seharusnya tidak senyap. Beberapa kunciLos Mochis, sering gagal membezakan perbezaan antara pompa slurry menegak tenggelam dan pompa slurry tenggelam. Nama pompa sumbu dan sumbu nampak sama tapi ada perbezaan penting. Apa perbezaan antara pompa lumpur selam dan pompa lumpur menegak?   Apa penyelesaian situasi ini?ea is equal to or lower than the vaporization pressure corresponding to the water temperature in the flow process, the water will vaporize there and form many small bubbles mixed by steam and gas. Fenomen kavitasi disebabkan tindakan gelembung apabila gelembung kecil ini mengalir dari kawasan tekanan rendah ke kawasan tekanan tinggi dalam pompa air

label:
4jawapan
peralatan
2Tingkat-- · 2023-08-19 07:07:51

Buat iklan untuk anda, kawan-kawan: Produk Los MochisPompa sumur yang dalam ini sangat bernilai.

Lihat lagi
Zhongcheng
3Tingkat-- · 2023-08-19 13:10:38

Saya akhirnya menunggu sehingga saya membelinya Los MochisPompa sumur yang dalam. Mula-mula saya masih tertanya-tanya sama ada untuk membelinya. Saya suka sedikit. Saya agak takut membaca komen. Saya takut kualitinya tidak bagus. Ia bukan produk tulen. Ia agak berbeza daripada gambar. Namun, semuanya salah, barangnya bagus, asli, bosnya bagus, dan logistiknya bagus.

Lihat lagi

Los MochisPompa sumur yang dalam Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.

Lihat lagi
Hengding Trading Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-08-19 13:54:20

Los MochisPompa sumur yang dalamKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)