halaman rumah

CarrefourPetikan reka storan sejukPengurangan konsumsi kuasa adalah kunci

2023-07-29 04:39:19lepaskan

Apabila menggunakan penyimpanan sejuk cuba untuk menjaga tanah bersih dan profesional pemasangan penyimpanan sejuk, skema reka-reka yang masuk akal patut diberikan mengikut syarat setempat. Contohnya, gudang beku-beku-cepat skala besar yang saya bina untuk keluarga saya patut disejukkan dengan ammonia secara teori, kerana kapasitas pendinginan pendinginan ammonia besar, dan saya mendapati bahawa ia murah untuk mereplikasikan sejuk melalui penyelidikan medan sebenar.Carrefour,Ujian kebocoran tekanan: ujian kebocoran tekanan sistem sama dengan sampel kerja kebocoran, yang diperlukan untuk dilakukan oleh pemampat udara.Kehidupan perkhidmatan bulu bahan pengisihan penyimpanan sejuk poliuretan: selain prestasi asas bulu poliuretan pada tahap awal, pengiriman prestasi bulu juga adalah indeks yang sangat penting. Dalam persiapan bahan putih walaupun permukaan penggunaan beberapa bahan poliester membuat foam mempunyai kekerasan yang baik dan kekebalan kesan, ia akan menjadi lemah dan tidak lagi resisten kepada kesan dan kejadian selepas digunakan dalam penyimpanan sejuk selama beberapa masa; Selain itu, resistensi hidrolisis yang lemah dari beberapa putih poliester juga akan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan putih; Ia mengadopsi struktur polieter, yang sedikit lemah pada tahap awal, tetapi biasanya hilang selepas beberapa hari,CarrefourPerusahaan pembangunan pemasangan penyimpanan sejuk, dan kemudian menyimpan prestasi stabil bahan penyisalan penyimpanan sejuk untuk masa yang lama.Matiguas,Sambungkan sistem sejuk. Kawalan dan paip tembaga akan digunakan untuk menyambungkan unit sejuk, sistem kawalan elektrik dan komponen lain penyimpanan sejuk. Pipa sambungan akan disambung dengan dekat, dan tindakan pengisihan dan perlindungan panas yang sepadan akan diambil.In order to maintain a constant low temperature in the cold storage, attention should be paid to the installation of cold storage panels in Guizhou: the floor, bangunan penyimpanan sejuk berbeza dari bangunan industri umum dan awam, dan mempunyai struktur unik. Bangunan penyimpanan sejuk sepatutnya mencegah masuk udara dan penyebaran paru air.Penyimpanan sejuk mesti diubahsuai dan disimpan secara terus menerus, untuk mengurangi kadar kegagalan unit pendinginan dan mencapai kesan pendinginan yang baik.


CarrefourPetikan reka storan sejukPengurangan konsumsi kuasa adalah kunci



Pintu penyimpanan sejuk kombinasi tidak ditutup dengan ketat. Sila tetapkan jarak antara tali pintu dan kunci pintu dan tubuh penyimpanan.Unit pendinginan skrol: pada masa ini, unit pendinginan skrol adalah terutama dalam struktur yang tertutup sepenuhnya, yang terutama digunakan dalam pengkondisi udara (pompa panas)Secara umum, dalam operasi sebenar sistem pendinginan, kerana keadaan suhu sentiasa berubah, boleh sistem pendinginan sentiasa berada dalam keadaan kerja yang ideal dan mencapai kesan penyimpanan tenaga.Proses aplikasi,CarrefourBerapa banyak kost pemasangan penyimpanan sejuk kecil,Efisiensi pemampat rendah, dan kapasitas pendinginan tidak dapat memenuhi keperluan muatan gudang: disebabkan operasi jangka panjang pemampat, lengan silinder, cincin dan bahagian lain dipakai serius, pemasangan penyimpanan sejuk jangka panjang, pemasangan, pembinaan, penyimpanan buah, penyimpanan sejuk perubatan dan produk-produk marka lain, produk yang ditentukan telah selesai, kualiti telah dijamin, dan prestasi penyegelan akan dikurangkan sesuai dengan meningkatkan kebebasan persamaan, Koeficien pemindahan gas kompressor juga akan dikurangkan, dan kapasitas pendinginan akan dikurangkan. Apabila kapasitas pendinginan kurang daripada muatan panas gudang, suhu gudang akan jatuh perlahan-lahan.Namun, operasi terus jangka panjang tidak dapat diharapkan kepada peralatan penuaan, jadi pemeliharaan yang masuk akal sangat penting.Tempat kedai beku cepat sayuran dan buah tidak sesuai untuk menggunakan pendinginan exhaust, tetapi menggunakan penggemar untuk menyediakan udara untuk pendinginan, kerana gas di tempat kedai beku cepat perlu disebarkan dan dispersyen secara biasa untuk menghindari racun oksid karbon disebabkan oleh konsentrasi tinggi oksid karbon di kawasan tempatan. Oleh itu, dalam gudang beku cepat peralatan beku perlu digunakan bersama dengan peralatan pengkondisi udara. Pemilihan peralatan beku berbeza dari peralatan beku suhu rendah dan gudang beku cepat biasa.


CarrefourPetikan reka storan sejukPengurangan konsumsi kuasa adalah kunci



Pendingin pemampatan biasanya digunakan. Ia terdiri terutama dari pemampat, valv throttle dan paip penghapusan. Pipa penghapusan dipasang dalam gudang pendingin. Apabila penenang sejuk melewati paip penghapusan kondensator, ia secara langsung menyerap panas dalam gudang dan sejuk.Projek analisis,Pada masa biasa, pengguna patut periksa darjah penyegelan ruang penyimpanan sejuk, dan beritahu penyimpanan sejuk untuk penyimpanan pada masa jika bahagian yang rosak ditemui.How to judge whether the controlled atmosphere storage is bad and the effect is poor? Under the same conditions,CarrefourProjek penyimpanan sejuk farmaceutik, the required temperature can be reached in minutes, but now it takes minutes. In this way, the refrigeration is obviously slow and the effect is poor, which will directly affect the use cost.Semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan halaman barang, barang yang disimpan mesti sesuai dengan peraturan yang berkaitan. Barang patut mempunyai jarak tertentu dari tanah dan dinding penyimpanan sejuk. Apabila menyimpan, jarak antara barang dan barang mesti cm. Pada masa yang sama, jarak antara barang dan pemandu sejuk juga patut cm. Tiada barang boleh disimpan dalam julat ini, Ini juga kandungan penting dalam penggunaan teknik penyimpanan sejuk perubatan.Carrefour,Terlalu tebal beku atau terlalu banyak debu di permukaan pembakar akan mengurangi kesan pemindahan panas: satu lagi alasan penting untuk turun perlahan suhu penyimpanan panas ialah efisiensi pemindahan panas rendah pembakar, yang sebahagian besar disebabkan oleh lapisan beku terlalu tebal atau terlalu banyak debu di permukaan pembakar.Kebanyakan penyimpanan sejuk digunakan untuk pemprosesan beku dan penyimpanan makananKehidupan perkhidmatan rata-rata struktur pengisihan poliuretan yang ketat dengan kualiti stabil, kehidupan perkhidmatan panjang dan prestasi kost komprensif tinggi boleh mencapai lebih dari tahun dalam syarat penggunaan dan penyelenggaran biasa. Dalam keadaan perkhidmatan biasa selama kehidupan perkhidmatan struktur, ia tidak akan terpengaruh oleh kering, atau kerosakan elektrokimia, serta pertumbuhan serangga, jamur atau alga atau tikus.

label:
3jawapan

Pengurus itu baik! CarrefourPetikan reka storan sejuk juga benar.

Lihat lagi

CarrefourPetikan reka storan sejuk Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

Lihat lagi
xibai glasses co., ltd.
4Tingkat-- · 2023-07-29 13:06:42

saya betul-betul minta maaf.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)