halaman rumah

HaitiPemasangan penyimpanan sejuk kecilIa boleh mengatur suhu

2023-07-26 22:55:41lepaskan

Pemasangan dinding dan lantai akan bermula di sudut. Menurut lukisan layout plat, bawa dua plat di sudut peranti yang diperlukan ke lokasi peranti. Menurut tinggi sinar plat dan model besi sudut untuk memperbaiki bolt nylon kepala jamur, bor lubang pada tingkat yang sepadan di tengah lebar plat. Apabila pengeboran pengeboran elektrik sepatutnya bertentangan dengan permukaan plat. Letakkan bolt nylon kepala jamur di dalam lubang, ketat sudut besi, dan ketat secara mengufuk, supaya bolt nylon pada permukaan plat gudang sedikit kongal. Apabila membangun papan dinding, bahan lembut seperti foam akan dipadam di lantai tumpukan dengan papan gudang untuk mengelakkan kerosakan papan gudang. Selepas dua papan dinding sudut adalah neutral dari papan gudang lantai, kedudukan pesawat papan dinding dan perpendikulati papan gudang akan disesuaikan pada masa mengikut kedudukan menetapkan, dan tingkat at as papan dinding akan diperiksa sama ada ia betul. Selepas kedudukan papan dinding betul, penyelam sudut besi pada sinar plat dan perbaiki sudut dalaman dan luar. Apabila menyeleweng bahagian besi sudut, bahagian besi sudut plat gudang harus ditutup dengan perisai untuk menghindari suhu tinggi tanah penyeweng memasak plat gudang dan penyeweng pada plat gudang semasa penyeweng lengkung elektrik.Penyimpanan sejuk, muatan berlebihan kompressor, kekurangan pendingin, tekanan rendah terlalu rendah, penerimaan udara berlebihan penghalangan kompressor.Haiti, ruang antara gudang dan dinding dan langit, dan ruang antara pakej. Selepas menentukan kapasitas, panjang dan suhu gudang atmosfera terkawal akan ditentukan. Ralat gudang atmosfera terkawal juga akan mempertimbangkan bangunan dan fasilitas bantuan yang diperlukan, seperti gudang kerja Ruang pengimbangan dan pengisihan,HaitiPemasangan storan sejuk, gudang alat dan platform memuatkan dan membuang, sehingga kualiti gudang atmosfera terkawal boleh dijamin.Apabila memasang papan pengisihan poliuretan, penyekapan antara panel papan pengisihan poliuretan dan bahan pengisihan panas adalah pendek dan sering tinggi.Sinfra,Pembangunan penyimpanan sejuk kecil digunakan secara luas dalam kehidupan seperti industri makanan, industri memproduksi, dll. kerana penyimpanan sejuk digunakan secara luas, anda tahu penyimpanan sejuk? Especially the construction process and steps of cold storage. Memahami proses pembinaan dan langkah penyimpanan sejuk adalah berguna untuk semua pautan penyimpanan penyimpanan sejuk.Bagi unit sejuk air, turbiditi air sejuk akan sering, air sejuk akan sering diganti, dan sama ada sistem penyediaan air berjalan, mengeluarkan mengeluarkan, dan yang dengan suhu gas yang sangat rendah digunakan sebagai pendingin untuk menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik, untuk menyerap panas di gudang, untuk mencapai tujuan pendinginan dan pengurangan.


HaitiPemasangan penyimpanan sejuk kecilIa boleh mengatur suhu



Untuk pengisihan tanah penyimpanan sejuk besar, kita boleh bahawa pengisihan tanah penyimpanan sejuk ukuran tengah lebih kompleks daripada penyimpanan sejuk kecil, dan operasi pengisihan tanah penyimpanan sejuk besar dengan kawasan penyimpanan sejuk yang lebih besar akan lebih kompleks. Operasi umum adalah sebagai berikut: pertama letakkan paip ventilasi untuk mencegah tanah daripada membeku retak drum, kemudian letakkan plat ekstrus XPS (letakkan tertentu diperlukan apabila letakkan plat ekstrus), kemudian letakkan penghalang kelembapan dan vapor pada sisi at as dan bawah plat ekstrus, kemudian menuangkan beton yang dikuasai (biasanya sekurang-kurangnya cm tebal), dan kemudian membuat lantai emeri atau lantai epoksi sesuai dengan keperluan. Di antara mereka, plat ekstrus XPS juga ditetapkan mengikut suhu gudang. Contohnya, plat ekstrus XPS dengan tebal ~ mm perlu ditetapkan dalam storan sejuk suhu rendah umum, sementara plat ekstrus XPS dengan tebal ~ mm boleh ditetapkan dalam storan sejuk suhu tinggi.Rancangan pembinaan dan data lain yang berkaitan dengan projek pembinaan penyimpanan sejuk.Tempat kedai beku cepat sayuran dan buah tidak sesuai untuk menggunakan pendinginan exhaust, kerana gas di tempat kedai beku cepat perlu disebarkan dan dispersyen secara biasa untuk menghindari racun oksid karbon disebabkan oleh konsentrasi tinggi oksid karbon di kawasan tempatan. Oleh itu, dalam gudang beku cepat, peralatan beku perlu digunakan bersama dengan peralatan pengkondisi udara. Pemilihan peralatan beku berbeza dari peralatan beku suhu rendah dan gudang beku cepat biasa.indeks,Memulakan penyimpanan sejuk. Selepas semua bahagian penyimpanan sejuk dipasang dan disambungkan, penyimpanan sejuk boleh dimulakan untuk penyimpanan sejuk. Menurut keperluan pelanggan, penyimpanan sejuk boleh mencapai suhu yang ditentukan sebelumnya, kelajuan pendinginan dan operasi penyimpanan sejuk adalah normal, dan penyimpanan sejuk boleh dihantar untuk digunakan. Unit pemasangan penyimpanan sejuk juga akan menyediakan pengguna penyimpanan sejuk latihan mengenai penggunaan penyimpanan sejuk dan pengetahuan pengurusan, serta beberapa latihan selepas menjual.Semasa pemasangan papan penyimpanan sejuk dalam penyimpanan sejuk, kualiti pemasangan akan secara langsung mempengaruhi suhu penyimpanan sejuk. As an important structure used in the cold storage, the cold storage board should pay attention to the details of its installation, find out the problems that are easy to be ignored, and avoid the wrong installation,HaitiHarga pemasangan penyimpanan sejuk, which will affect the use of the cold storage or the whole installation process, so as to waste resources and increase the cost. - pemasangan lantai penyimpanan sejuk: tingkat pertama lantai, kemudian memasang lantai, pilih lantai yang indah dan meletakkannya di tempat yang kelihatan, dan melakukan pekerjaan yang baik di lantai dan sistem penyembus evaporator.


HaitiPemasangan penyimpanan sejuk kecilIa boleh mengatur suhu



Semasa pemasangan plat gudang atas jangkauan panjang jika sinar besi sokongan telah dipasang dalam gudang, plat gudang atas dan sinar besi sokongan akan dipasang dengan garis tarik semasa pemasangan setiap plat gudang, dan setiap plat gudang atas akan dipasang dalam dua baris; Jika jenis titik angkat diterima, pemasangan dan pembangunan bentangan angkat akan diselesaikan sebelum pemasangan dan pembangunan plat silo at as, supaya memastikan setiap titik angkat boleh dipasang pada masa yang sama semasa pemasangan plat silo atas; Titik angkat akan memastikan sekurang-kurangnya ada dua titik sepanjang arah lebar setiap plat gudang.Asas pemeriksaan, pengeluaran pendingin volatil dan pengeluaran jalan gudang pendinginan yang menyimpan makanan atau minuman tidak boleh secara segera tersambung dengan perisian sistem saluran saluran air hujan dan pipa sampah, tetapi pengeluaran langsung akan diterima. Untuk pembuangan air (mencair) setiap lapisan dalam penyimpanan sejuk lapisan ganda, peralatan valv exhaust akan ditetapkan di hadapan pengangkat utama untuk pembuangan air (mencair).Dengan pembangunan terus menerus industri rantai sejuk, skala pembangunan penyimpanan sejuk logistik berkembang, dan kuantiti pembangunan juga berkembang. Menurut statistik, saat ini, kadar pertumbuhan prestasi rantai sejuk dikekalkan pada % ~ %; Ini membawa kepada peningkatan permintaan untuk penyimpanan sejuk logistik. Dalam rancangan penyimpanan sejuk logistik, orang telah memperkuat pemoptimizasi dan pengubahan penyimpanan sejuk yang wujud berdasarkan rancangan dan pembinaan penyimpanan sejuk yang baru, untuk memastikan fungsinya dalam pembekuan produk, pendinginan, insurans dan sebagainya.Banyak pekerja tidak dibenarkan untuk memilih barang dalam gudang. Tutup pintu gudang pada masa. Apabila pintu gudang terbuka, perhatikan sama ada tirai udara terbuka atau tirai pintu ditempatkan dengan betul. Matikan lampu bila keluar dari gudang.Haiti,Isolasi tanah penyimpanan sejuk kecil, tengah dan besar berbeza, yang berkaitan dengan tujuan, produk penyimpanan dan saiz penyimpanan sejuk. Kuhua mengingatkan: pengisihan tanah mesti dilakukan, sebaliknya suhu dalam penyimpanan sejuk sering berubah kerana prestasi pengisihan yang tidak baik, yang mempengaruhi kualiti barang yang disimpan. Jadi, apa perbezaan antara pengisihan tanah penyimpanan sejuk kecil,HaitiPemasangan makanan membekukan dengan cepat dan penyimpanan sejuk, tengah-tengah dan besar? Bagaimana untuk melakukan lebih baik?Banyak pekerja tidak dibenarkan untuk memilih barang dalam gudang. Tutup pintu gudang pada masa. Apabila pintu gudang terbuka, perhatikan sama ada tirai udara terbuka atau tirai pintu ditempatkan dengan betul. Matikan lampu bila keluar dari gudang.Bagi unit sejuk air, turbiditi air sejuk akan sering, air sejuk akan sering diganti, dan sama ada sistem penyediaan air berjalan, mengeluarkan, mengeluarkan, bocor dan syarat lain wujud.

label:
4jawapan
Jualan peralatan elektromekanikal
2Tingkat-- · 2023-07-26 23:58:53

Dalam jangkaan, saya akhirnya menunggu kekasih saya HaitiPemasangan penyimpanan sejuk kecil, saya doakan bos perniagaan dan kekayaan yang makmur!

Lihat lagi
penyimpanan bijirin
3Tingkat-- · 2023-07-27 07:14:25

HaitiPemasangan penyimpanan sejuk kecil Ia boleh dikatakan terkemuka, dan butirannya sempurna.

Lihat lagi
Kecuali perundingan pelaburan kewangan
4Tingkat-- · 2023-07-27 07:14:29

Anda HaitiPemasangan penyimpanan sejuk kecil bagus, adakah senang untuk membuat pesanan?

Lihat lagi
Anjia Home Improvement Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-07-27 07:17:21

HaitiPemasangan penyimpanan sejuk kecil Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)