halaman rumah

BonaoPompa slurry dua tahapBalasan masalah

2023-05-12 01:20:27lepaskan

   Ia perlu diganti dalam kes kerosakan, membengkak dan deformasi,BonaoPompa lumpur menegak, tekanan musim semi yang tidak cukup, pecah, dll.   Kita juga perlu membuat pilihan sesuai dengan keadaan setempat apabila kita membuat pembelian pada masa biasa. Contohnya,BonaoPompa sampah yang tidak menyentuh, kepala pompa sentrifugal sendiri adalah relatif tinggi, jadi ia berkesan apabila digunakan di banyak kawasan gunungBonaokelajuan pemadam air tidak cukup; daun   Kemudian ketatkan kacang pemampatan pada gelang pengimbangan secara bersamaan untuk membuat cairan bocor keluar dalam titik, dan perhatikan pada suhu meningkat di luar bilik pengimbangan.Quba,   Malah, pompa yang saya akan bercakap tentang di sini mempunyai julat yang luas penggunaan. Pump diperlukan untuk tujuan awam dan tentera, serta untuk teknologi maju, terutama dalam sektor tambang, kimia, metallurgi dan industri lain. Ia adalah peralatan mekanik umum yang digunakan. Mostkaedah ion untuk mengukur frekuensi getaran pompa, bila menggunakan satu kaedah, hasil pengukuran mungkin mempunyai beberapa ralat. Apabila menggunakan pompa lumpur selam, terdapat sumber getaran lain yang akan mempengaruhi hasil pengukuran, jadi ia sebenarnya adalah utamapengguna nasional juga boleh menggunakan minyak pada bahagian-bahagian utama pompa air dan menambah minyak lubrikasi ke perlindungan untuk mencegah bahagian-bahagian dari rusting. tambahan


BonaoPompa slurry dua tahapBalasan masalah



   Segel tidak dapat menahan tekanan air di kedalaman ini. Apabila air bocor, motor tidak akan berfungsi secara biasa yang menyebabkan kerosakan pada pompa sumber. Perbezaan terbesar antara pompa sumber dan pompa sumber mengufuk dan pompa sumber menegak adalah bahawa motor pompa sumber dan shunit perawatan awal proses untuk operasi normal pompa skru stator pompa skru biasanya dibuat dari gomma dan rotor dibuat dari besi yang tidak stainless. Jika media penghantaran mengandungi partikel pasir, ia akan menyebabkan pakaian ganda stator dan rotor. Kerana keperluan teknologi pemprosesan dan bahan-bahan,titik ting boleh dilihat bila memasang pompa slurry.reform,   The solution to the excessive temperature of the water pump: when selecting the motor, it is necessary tory out targeted anti-corrosion and wear-resistant treatment on these parts during optimization, so as to improve the integrity of the equipment and   Jika ditemukan bahawa impeller rosak dan bekalan cair tidak cukup, perlu menggantikan impeller baru pada masa untuk digunakan.


BonaoPompa slurry dua tahapBalasan masalah



   Jika ditemukan bahawa impeller rosak dan bekalan cair tidak cukup, perlu menggantikan impeller baru pada masa untuk digunakan.Kepastian Kualiti,   jika gasket yang dibuang rosak serius, gasket baru akan diganti. Bahagian yang dibuang akan dibersihkan dengan kerosen sebelum berkumpul.   Pengurusan operasi pompa skru Nemo (pompa skru tunggal) adalah pompa pemindahan positif, yang digunakan secara luas di kilang pembuangan untuk mengangkut lumpur dan bahan kimia yang mengandungi partikel-partikel kuat.rly semasa digunakan    Periksa sama ada ia perlu diganti.Bonao,   Pastikan masa perkhidmatan akan ditambah bila digunakan. Kita semua tahu   Submersible sl   jika gasket yang dibuang rosak serius, gasket baru akan diganti. Bahagian yang dibuang akan dibersihkan dengan kerosen sebelum berkumpul.

label:
6jawapan

BonaoPompa slurry dua tahap Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

Lihat lagi
Pemprosesan Pakaian Kulit
3Tingkat-- · 2023-05-12 09:25:07

Saya akan mencari awak lagi lain kali saya mempunyai peluang.

Lihat lagi
perisian komputer
4Tingkat-- · 2023-05-12 09:36:50

Raya tak lama lagi, boleh BonaoPompa slurry dua tahap dapat diskaun?

Lihat lagi
ruifang co., ltd.
5Tingkat-- · 2023-05-12 10:06:25

BonaoPompa slurry dua tahapSangat bagus, sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan oleh penjual, dan harganya murah

Lihat lagi
Khidmat Nasihat Pelaburan
6Tingkat-- · 2023-05-12 10:10:31

BonaoPompa slurry dua tahapBerapa harganya dan bagaimana saya boleh menjualnya?

Lihat lagi

Sudah tentu, anda mendapat apa yang anda bayar, BonaoPompa slurry dua tahap sangat bagus, kualitinya sangat baik, terima kasih!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)