halaman rumah

GuaimakaPipa selas galvanized dip panasFungsi berbeza dalam digunakan

2023-05-12 00:06:06lepaskan

C. besi prestasi istimewa: (a) besi yang tidak stainless dan resistant asad; (b) besi yang menentang panas; (c) baja selai pemanasan elektrik; (d) baja elektrik; (e) Mangan yang tinggi memakai baja tahan.Ketebusan lapisan zink: ada perbezaan besar antara paip kuasa dua galvanized sejuk dan paip kuasa dua galvanized panas dalam proses galvanizing; Pipa kuasa dua galvanisasi sejuk susah untuk & ldquo; Pembakaran elektrik & rdquo; Warna bahagian ini adalah kelabu dan lapisan zink adalah tebal. Ia mudah untuk membentuk sudut mati semasa di sudut, menghasilkan kawasan semasa. Lapisan zink di bahagian ini adalah tipis, dan tiada lapisan zink yang diletak ke paip kuasa dua galvanized sejuk. Pipa kuasa dua galvanized sejuk tidak mempunyai lump zink dan caking sebagai keseluruhan, tetapi lapisan zink keseluruhan adalah tipis, dan tebal lapisan zink dinding luar adalah μ m-μ m. Dinding dan luar tub kuasa dua galvanized dip panas terpasang dengan lapisan zink, dan akan ada tanda air dan beberapa tumor zink, dan tebal lapisan zink pada dinding dalam dan luar tub kuasa dua adalah -mu; M di atas. Sifat tub kuasa dua QB!Guaimaka,Bilangan piawai paip persegi spiral (piawai Kementerian minyak) untuk transmisi tekanan rendah adalah syt-. Bahan mewakili adalah qbqb dan bahan besi karbon lainnya. Ia terutama digunakan untuk pemindahan tekanan rendah air minyak, gas alam, pemanasan dan saluran paip lain.Ini adalah proses penting untuk paip kuasa dua galvanized dan komponen sebelum meliputi, dan ia adalah kunci kualiti paip kuasa dua galvanized. Penyerangan teliti boleh meningkatkan pegangan cat antirust dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan paip persegi galvanized.KarachiKlasifikasi paip kuasa dua bahan paip kuasa dua dibahagi menjadi paip kuasa dua karbon biasa dan paip kuasa dua legasi rendah menurut bahan. Besi karbon biasa dibahagi ke Q Q q SS, # besi, # besi, dll; Steel seting rendah dibahagi kepada q Mn, Q, St-, dll.A. square tube structural steel: (a) high quality carbon structural steel; (b) Benarkan baja struktur; (c) besi musim semi; (d) besi potong mudah; (e) besi yang mengandung; (f) baja struktur kualiti tinggi untuk tujuan tertentu.Tubu kuasa dua dibahagi menjadi baja yang mendidih menurut darjah deoksidasi dan menumpahkan; b. Semi membunuh baja; c. Besi terbunuh; d. Besi yang dibunuh khusus. Deformasi tub kuasa dua qb terutama disebabkan oleh kekuatan pengurangan penyelesaian yang lebih besar daripada kekuatan logam asas.


GuaimakaPipa selas galvanized dip panasFungsi berbeza dalam digunakan



Item pemeriksaan,GuaimakaDiameter luar paip galvanized DN32, kuantiti pengumpulan sampel, kedudukan pengumpulan sampel dan ujian tabung kuasa dua akan sesuai dengan persediaan standar produk yang sesuai. With the consent of the demander, hot-rolled square tubes can be sampled in batches according to the rolled root array.Setelah tabung kuasa dua dipotong menjadi satu tabung kuasa dua, kepala dan akar setiap batch tabung kuasa dua akan diadakan pemeriksaan pertama yang ketat. Ciri-ciri mekanikal, komposisi kimia, keadaan fusi, kualiti permukaan tabung kuasa dua dan NDT akan dilakukan untuk memastikan proses pembuatan tabung dipilih sebelum ia secara rasmi boleh diproduksi.Apabila menyimpan paip kuasa dua QB, kita perlu memilih tempat yang sesuai. Kita perlu berfikir tentang banyak faktor luar, seperti kerosakan paip besi, dll. Oleh itu, tempat mesti bersih, kering dan ventilasi, di mana gas berbahaya muncul, paip kuasa dua QB tidak boleh muncul, ganja dan kerosakan lain harus dibuang pada masa, dan permukaan luar besi harus tetap bersih. Jika ada asid, alkali garam, dll. dalam gudang, ia mudah untuk bereaksi dengan paip besi dan merosakkan paip besi, jadi cuba memotongnya dan jangan biarkan ia. Selain itu, jika kita boleh berfikir tentang produk logam yang lebih tinggi, kita boleh meletakkannya ke dalam gudang untuk penyimpanan yang sangat baik. Menurut keadaan geografik, terdapat gudang tertutup, tetapi tetapan ventilasi adalah baik. Perbezaan antara paip kuasa dua QB dan paip kuasa dua QB adalah jenis bahan paip baja dengan ketepatan tinggi selepas lukisan sejuk atau perawatan gulungan panas. Tuba kuasa dua QB terutama digunakan untuk menghasilkan produk komponen pneumatik atau hidraulik, seperti silinder udara atau silinder minyak, yang boleh menjadi paip tanpa senyap atau paip penywelded, kerana tiada lapisan oksid di dinding dalaman dan luar tub kuasa dua QB, tiada deformasi di bawah tekanan tinggi, ketepatan tinggi, selesai tinggi, menyala dan menyerap tanpa retak. Komposisi kimia tabung kuasa dua QB termasuk silikon karbon Si,Guaimaka60 paip kuasa dua galvanized, mangan Mn, fosfor P dan krom CR.market,Alasan mengapa permukaan bahan palsu dan kotor mudah untuk retak adalah bahawa kosong adalah adobe dengan banyak lubang udara. Semasa proses pendinginan, adobe mempunyai retak kerana tindakan tekanan panas, dan terdapat retak selepas berguling.With the progress of the times and the faster and faster economic development, the places where large-diameter seamless square tubes are used are becoming more and more popularTuba kuasa dua untuk lengan setengah lengan kereta (gb-) adalah baja struktur karbon berkualiti tinggi dan lengan struktur baja kuasa dua terbelah panas untuk lengan setengah lengan kereta dan rumah paksi pemacu.


GuaimakaPipa selas galvanized dip panasFungsi berbeza dalam digunakan



Kekerasan adalah penunjuk untuk mengukur kesukaran dan lembut bahan logam. Pada masa ini, kaedah kesukaran biasanya digunakan untuk mengukur kesukaran dalam produksi. Ia menggunakan indenter dengan geometri tetap untuk mengukur nilai kesukaran permukaan bahan logam yang diuji di bawah muatan tetap menurut darjah kesukaran.Perbaikan kualiti,Tub kuasa dua bermain peran penting dalam pembangunan ekonomi yang cepat. Fungsi tub kuasa dua berbeza, dan ciri- cirinya juga berbeza. Tub kuasa dua mempunyai piawai yang ketat. Terdapat banyak proses penyelesaian dan keuntungan tub kuasa dua. Mari saya tunjukkan proses penyelesaian dan keuntungan tub bawah.(& sigma; Su): tekanan besar sebelum tekanan hasil sampel menurun untuk pertama kalinya; Lower yield point (& sigma; SL): the small stress in the yield stage when the initial instantaneous effect is not considered. Formula pengiraan titik hasil adalah seperti ini: di mana: FS -- kekuatan hasil (konstan) dalam proses tegang sampel, n (Newton) jadi -- kawasan salib-seksyen asal sampel, mm. Perpanjangan selepas pecahan (& sigma;) dalam ujian tekanan, peratus panjang ditambah dengan panjang ukur sampel selepas pecahan ke panjang ukur asal dipanggil panjang.Tuba kuasa dua mempunyai julat luas medan aplikasi. Medan utamanya ialah industri pembinaan, yang mempromosikan pembangunan pembinaan ekonomi. Kerana proses produksi lubang tabung kuasa dua berbeza, desain produksi lubang tabung kuasa dua juga berbeza. seterusnya, saya akan memperkenalkan secara terperinci jenis desain lubang tabung di bawah.Guaimaka,Untuk pengangkutan: bekalan air, pembuangan air, jurutera penyembuhan air, pengangkutan lumpur pengangkutan air laut.Tuba kuasa dua: jenis pemprosesan tekanan di mana kekuatan kesan reciprocasi palu palu palu atau tekanan tekanan mengubah kosong ke bentuk dan saiz yang kita perlukan. Ia secara umum dibahagi ke bentuk palu dan mati. Ia sering digunakan untuk menghasilkan bahan-bahan skala besar dan bahan-bahan dengan saiz tub kuasa dua yang besar.Jadi rata, dan saiz dan tebal tidak dijandardizasi

label:
5jawapan
Perundingan Bekalan Gas Baharu
2Tingkat-- · 2023-05-12 07:38:18

Kenalan lama, semuanya baik seperti biasa, tulen GuaimakaPipa selas galvanized dip panas, prestasi kos yang cemerlang

Lihat lagi

Pembelian dalam talian pertama GuaimakaPipa selas galvanized dip panas. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda sangat baik. Kualiti barang juga sangat baik. Saya suka awak!

Lihat lagi

Saya akan membelinya pada masa hadapan GuaimakaPipa selas galvanized dip panas dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!

Lihat lagi
Khidmat Nasihat Pelaburan
5Tingkat-- · 2023-05-12 08:27:49

Terima kasih dengan setia, izinkan saya membeli impian GuaimakaPipa selas galvanized dip panas, terima kasih banyak!

Lihat lagi
Paip khas minyak
6Tingkat-- · 2023-05-12 08:46:57

Perkhidmatan anda sangat baik, GuaimakaPipa selas galvanized dip panas juga sangat murah! Saya akan kerap datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)