halaman rumah

TrogilPenukar jenis kering 125 KVAApakah sebab-sebab untuk pihak yang salah

2023-05-10 09:47:50lepaskan

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.Trogil,Penukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?Kafr Manda,Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.Mod wayar pengubah jenis kering:Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.


TrogilPenukar jenis kering 125 KVAApakah sebab-sebab untuk pihak yang salah



Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal muatan boleh disambung.Analisis penyimpanan kuasa pengubahPengubah terbenam minyakStrategi pakej,TrogilPengubahsuaian pengubah kuasa,Pemburukan pengisihan SolenoidSyarikat pengubah minyak terjunSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.


TrogilPenukar jenis kering 125 KVAApakah sebab-sebab untuk pihak yang salah



Dry type transformer factorykualiti tertinggi,Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahTrogil,Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas,TrogilMenyembah pengubah kuasa jenis kering, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah,TrogilSpesifikasi dan model pengubah bekalan kuasa, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

label:
3jawapan
Instrumen dan bahagian lain
2Tingkat-- · 2023-05-10 10:18:02

Walaupun TrogilPenukar jenis kering 125 KVA belum tiba, saya menantikannya, dan siasatan masih dalam perjalanan.

Lihat lagi
Pembaikan Kenderaan Kecil
3Tingkat-- · 2023-05-10 10:50:18

Kedai ini sangat bagus, dengan kualiti yang baik dan harga yang rendah, pemiliknya sangat pemurah, dan perkhidmatan pelanggan juga sangat sabar. Saya tidak faham ini TrogilPenukar jenis kering 125 KVA. Mereka menerangkan kepada saya dengan sabar. Ia benar-benar hati nurani industri.Saya ingin mengesyorkan kedai ini kepada rakan-rakan saya dan biarkan mereka semua datang ke kedai ini untuk membeli pakaian!

Lihat lagi
Aolongfa Special Equipment Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-05-10 11:22:50

Pembeli yang sangat baik. Terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukainya TrogilPenukar jenis kering 125 KVA. Datang lagi lain kali

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)