halaman rumah

StamboliyskiPengubah jenis kotak 315Prinsip penyimpanan dan pengangkutan

2023-05-10 02:55:58lepaskan

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah,StamboliyskiBerapa banyak pengubah 1000 KVA, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.Stamboliyski, ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).Cotoca,Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.


StamboliyskiPengubah jenis kotak 315Prinsip penyimpanan dan pengangkutan



Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dua pam dimulakan secara tambahan, dan setiap pam dipandu oleh motor kW jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya,StamboliyskiKapasiti pengubah distribusi,StamboliyskiPengubah kuasa tambang Ks11, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.produk baru,Mod wayar pengubah jenis kering:Pengubah terbenam minyakPenukar jenis kering


StamboliyskiPengubah jenis kotak 315Prinsip penyimpanan dan pengangkutan



Syarikat pengubah minyak terjunpenyelamatan peralatan,Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubahSelepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.StamboliyskiOperasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyakApa peranan penting pengubah kuasaApa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

label:
6jawapan
Jualan mesin dan aksesori lain
2Tingkat-- · 2023-05-10 10:00:59

Pembeli yang sangat baik. Terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukainya StamboliyskiPengubah jenis kotak 315. Datang lagi lain kali

Lihat lagi
Yingkun Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-05-10 10:35:40

StamboliyskiPengubah jenis kotak 315 Tiba, ya, model baru ini memang standard, sangat bagus

Lihat lagi
Zhude Trading Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-05-10 10:50:34

Saya mendengar pengenalan rakan sekerja untuk membeli StamboliyskiPengubah jenis kotak 315, dan mereka semua berkata kualitinya bagus, dan saya akan datang ke rumah anda lain kali. Ha ha.

Lihat lagi
taiheng trading co., ltd.
5Tingkat-- · 2023-05-10 10:52:06

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, StamboliyskiPengubah jenis kotak 315 penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

Lihat lagi
Construction Engineering Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2023-05-10 11:31:10

Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian StamboliyskiPengubah jenis kotak 315, terima kasih!

Lihat lagi
Tiga jenis paip keluli
7Tingkat-- · 2023-05-10 11:51:16

Kerjasama dengan anda sangat baik, StamboliyskiPengubah jenis kotak 315 kualiti yang baik, datang ke syarikat kami lagi jika anda mempunyai masa.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)