halaman rumah

MalakatanBerapa banyak penyimpanan sejuk kecilMengikuti keajaiban

2023-05-10 02:46:15lepaskan

pastikan permukaannya licin dan rata tanpa scratch dan warpage.Malakatan,Pemampatan sistem: pemampat udara sedia digunakan. Apabila pemampat udara tidak dapat diselesaikan, pegawai khas akan ditugaskan untuk memastikan permukaan plat penyimpanan sejuk akan menyatakan secara bersamaan tanpa kondensasi dan berjalan sejuk; Keadaan penutup kesan dan lubang; Sama ada pintu gudang dan port penghantaran tidak ditutup dengan ketat, dan dalam masa yang tepat menghadapi masalah pengisihan dan kegagalan segel seperti penghapusan air dan kebocoran udara.Haskovo,Aksi bakteria penyesuaian asid adalah terutama untuk menumbuhkan protein dalam bakteria. Penyasmian biasa termasuk asid laktik, putih, formalin, dll. Secara khusus selepas ikan keluar dari gudang beku cepat, buangkan lapisan beku pada kumpulan paip penghapusan dan simpan suhu gudang di bawah , kemudian persiapkan dengan ~ g ħall per meter kubik gudang beku cepat, gunakan penyembur ke gudang, tutup pintu gudang dengan ketat dan mulakan pembusnah secara berterusan untuk membiarkan ħall meledak dan mengalir dalam gudang, bilik pengisihan, bilik beku cepat, saluran, platform pembuatan, dll.Semasa pemasangan, piring akan dikendalikan dengan hati-hati. Operasi keras dilarang. Burrs akan dibuang pada pembukaan potongan untuk mencegah goresan permukaan piring dan pekerja.


MalakatanBerapa banyak penyimpanan sejuk kecilMengikuti keajaiban



Ciri-ciri papan penyimpanan sejuk: prestasi pengisihan panas yang baik, berat ringan, kekuatan tinggi, perlawanan kerosakan, perlawanan penuaan dan penampilan indah.Kawalan tidak patut berada di udara terbuka untuk mengelakkan eksposisi matahari jangka panjang dan angin meniup, pemasangan kulit wayar, pemasangan penyimpanan sejuk jangka panjang, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan tanpa penukaran, untuk mengelakkan perbezaan harga, dan harga % lebih tinggi daripada harga pasar! Harga lebih dari satu ton lebih tinggi! Sirkuit pendek,MalakatanCold storage price of fresh vegetables, kebocoran, dll.Keluarga juga akan dilengkapi dengan beberapa peranti pendinginan sederhana. Untuk peranti pendinginan seperti penyimpanan sejuk, sangat penting untuk memilih bahan dengan pengisihan panas yang baik. penyimpanan sejuk adalah pemilihan bahan yang lebih baik, dan dalam proses produksi penyimpanan sejuk, tidak akan ada kondensasi dalam penyimpanan sejuk tanaman. Kondensasi didalam storan sejuk atau didalam lapisan pengisihan adalah berbahaya. Kerosakan atau deformasi yang tidak boleh dikembalikan berlaku dalam pengisihan luaran baru, dan suhu permukaan luaran dinding luaran berubah dengan tajam. Contohnya, kesan pengisihan dan pengisihan bunyi papan pengisihan poliuretan adalah relatif baik, yang boleh digunakan dalam banyak industri. As we all know, the cold storage has great requirements for the thermal insulation effect of building materials. If the thermal insulation effect of building materials is not good, the cold storage will consume more energy during operation, and can not guarantee a good refrigeration effect. Performasi papan pengisihan poliuretan memenuhi keperluan pembangunan penyimpanan sejuk, jadi bilangan besar papan pengisihan poliuretan perlu digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk umum. Selanjutnya, mari kita faham ciri-ciri fizik papan pengisihan poliuretan.Nilai tinggi,Untuk memastikan keselamatan pembangunan dan operasi penyimpanan sejuk, jangkauan antara papan penyimpanan atas menyokong (titik angkat) mesti sesuai dengan persediaan berikut: papan penyimpanan atas polistyren (tebal mm) mempunyai jangkauan yang sangat besar M, dan papan penyimpanan atas poliuretan (tebal mm) mempunyai jangkauan m.Semasa produksi di workshop produksi berat unit papan gudang Pu tidak boleh kurang daripada berat unit yang diperlukan oleh projek, tidak kurang dari & plusmn; kg/m.Untuk penyimpanan sejuk, ia sangat umum dalam produksi dan kehidupan kita. penyimpanan sejuk sangat penting untuk pembekuan dan penyimpanan makanan, tetapi konsumsi tenaga ia sangat besar dalam penggunaan penyimpanan sejuk. Bagaimana kita boleh menyelesaikan masalah ini?


MalakatanBerapa banyak penyimpanan sejuk kecilMengikuti keajaiban



Selepas storan sejuk di sudut dipasang, storan sejuk berikutnya boleh dipasang sepanjang arah sudut. Adop pemasangan yang sama bagi penyimpanan sejuk Zhang untuk memasang papan pengisihan panas penyimpanan. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, teknologi lanjut, ujian ketat, harga yang lebih cenderung dan lebih keutamaan. Selamat datang untuk berkonsultasi. Perhatikan kesempatan dan keseluruhannya.penjual, bilik pengisihan bilik beku cepat,MalakatanUbat penyimpanan sejuk, bilik sejuk, saluran, platform pembuatan,MalakatanYang mana yang baik untuk penyimpanan penyimpanan sejuk dan pemasangan, dll.Bilik sejuk dengan kabinet tenaga tinggi dan kabinet distribusi mesti dilengkapi dengan alat istimewa dan perlindungan untuk operasi tenaga tinggi.Apabila pemindahan ammonia panas atau pemindahan elektrik dipilih sebagai peminat pendinginan, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan keselamatan, perlindungan persekitaran dan ekonomi! Produk ini dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai. Penjejakan dan pengisihan panas elektrik boleh dipilih untuk saluran paip pemotong dan pembuangan lokasi gudang.Malakatan,Semasa operasi awal unit pendinginan, perhatikan dengan hati-hati kembali minyak pemampat dan pastikan ia bersih. Jika ditemui bahawa aras minyak tidak cukup bersih atau aras minyak jatuh, gantikannya dengan minyak baru pada masa, supaya mengelakkan pemampat buruk dan mengurangkan hidup perkhidmatan pemampat.Tinggi gudang, mengufuk dan menegak gudang mesti direka mengikut pendinginan, peralatan pendinginan, pengangkutan dan keadaan penumpang. Pemilihan papan pengisihan sangat penting untuk penyimpanan sejuk Guangdong. Pada masa ini, kebanyakan penyimpanan sejuk menggunakan papan pengisihan poliuretan. Apa ciri- ciri dan keuntungan papan pengisihan poliuretan?Material beku-cepat adalah novel. Tubuh perpustakaan mengadopsi papan sandwich poliuretan atau polistyren yang ketat, yang dituangkan dan dibina oleh proses putih tekanan tinggi. Ia boleh dibuat ke berbagai panjang dan spesifikasi untuk memenuhi keperluan yang berbeza bagi pengguna.

label:
5jawapan
Tianda Boming New Ceramic Materials Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-05-10 09:52:21

saya betul-betul minta maaf.

Lihat lagi
Dongda Plastic Packaging Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-05-10 10:20:16

MalakatanBerapa banyak penyimpanan sejuk kecilBagaimana kualitinya? Adakah anda mempunyai stok?

Lihat lagi
Feo Wire Mesh Products Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-05-10 10:29:52

Hebat MalakatanBerapa banyak penyimpanan sejuk kecil, perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih.

Lihat lagi
Kaiser Property Services Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-05-10 10:33:27

Pengurus itu baik! MalakatanBerapa banyak penyimpanan sejuk kecil juga benar.

Lihat lagi
Xiongan Bishuiyuan Shunze Technology Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2023-05-10 10:39:34

Raya tak lama lagi, boleh MalakatanBerapa banyak penyimpanan sejuk kecil dapat diskaun?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)