halaman rumah

GabrovoSpesifikasi pengubah tenggelam minyakCiri-ciri gaya utama

2023-05-09 00:47:40lepaskan

Penukar jenis keringMenurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.Gabrovo,Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.Elmina,Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan,GabrovoRangkaian pembuat pengubah kotak, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.


GabrovoSpesifikasi pengubah tenggelam minyakCiri-ciri gaya utama



Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatMengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi,GabrovoHarga pengubah jenis kering 1000 KVA, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.query,Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu,GabrovoOperasi ekonomi pengubah kuasa, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanGuna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.


GabrovoSpesifikasi pengubah tenggelam minyakCiri-ciri gaya utama



Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.keperluan keselamatan,Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;Peringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi jika ia mencapai [UNK], isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.Gabrovo, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

label:
6jawapan
Aksesori
2Tingkat-- · 2023-05-09 08:15:49

Izinkan saya menilai ini GabrovoSpesifikasi pengubah tenggelam minyak, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

Lihat lagi
Wanhe Electronic Commerce Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-05-09 09:02:22

Haha, saya sangat suka, suka dan bersorak untuk bos GabrovoSpesifikasi pengubah tenggelam minyak

Lihat lagi
Tudung dan produk berkaitan
4Tingkat-- · 2023-05-09 09:08:04

GabrovoSpesifikasi pengubah tenggelam minyak Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?

Lihat lagi
sayur
5Tingkat-- · 2023-05-09 09:23:21

Sayang, GabrovoSpesifikasi pengubah tenggelam minyak Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.

Lihat lagi
Huamiao Trading Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2023-05-09 09:30:37

Saya ingin menukar pembekal dan berjumpa anda di Internet, boleh saya memberi penjelasan terperinci GabrovoSpesifikasi pengubah tenggelam minyak

Lihat lagi
membuat minuman
7Tingkat-- · 2023-05-09 09:31:49

Untuk memenuhi jangkaan bos terhadap saya, saya akan menulis penilaian saya sendiri secara objektif, saksama dan jujur, GabrovoSpesifikasi pengubah tenggelam minyak memang sangat bagus, terima kasih!!!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)