halaman rumah

HaskovoPengubah terjun minyak 3000Adakah kualiti menjadi lebih berat?

2023-05-08 04:38:32lepaskan

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air,HaskovoPenukar jenis kering Scb14, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa,HaskovoKapasiti maksimum pengubah kotak, kerosakan mesin dan peralatan, dll.Haskovo,Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;Floridablanca,Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik,HaskovoPenawaran pengubah minyak yang ditenggelamkan, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.


HaskovoPengubah terjun minyak 3000Adakah kualiti menjadi lebih berat?



Manufacturing process and steps of dry-type transformerBeberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubahSebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.market,Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatPengubah kuasaBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?


HaskovoPengubah terjun minyak 3000Adakah kualiti menjadi lebih berat?



Sebab api dalam pengubah kuasapengurusan,Oil leakage of cast iron partsSistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.HaskovoPengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.Jatuh perkara asing dan menghancurkanBahkan, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

label:
4jawapan
Xinshengda Natural Gas Sales Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-05-08 11:56:29

Pembelian dalam talian pertama HaskovoPengubah terjun minyak 3000. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda sangat baik. Kualiti barang juga sangat baik. Saya suka awak!

Lihat lagi
Hongpulin Products Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-05-08 12:15:56

HaskovoPengubah terjun minyak 3000 Not bad, harga berbaloi-baloi, betul-betul.

Lihat lagi
Lianchuang Printing Equipment Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-05-08 12:22:41

Ia sangat selesa untuk berurus niaga dengan anda. Bertanggungjawab, serius, HaskovoPengubah terjun minyak 3000 juga baik, saya mesti memberi anda komen yang baik. Mengharapkan kerjasama seterusnya, saya ucapkan selamat kepada Rijin Doujin!

Lihat lagi
Paip penebat
5Tingkat-- · 2023-05-08 13:22:19

Barangnya memang bagus, tetapi HaskovoPengubah terjun minyak 3000 harganya agak mahal, tetapi masih berbaloi. Ini kali pertama saya datang membeli, terima kasih kepada panduan membeli-belah anda.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)