halaman rumah

PeshteraPenukar jenis kotak pengubahApakah ciri-ciri bagaimana memilih bahan

2023-05-06 01:29:42lepaskan

PeshteraPengubah jenis kering 2500kVA,

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.Penghakiman cacat pengubah kuasaPeshtera,Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;Syarikat pengubah minyak terjunKert,Bunyi dalam kes kegagalan fasaIsolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi,PeshteraApakah suhu permulaan penggemar pengubah jenis kering, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, muatan boleh disambung.Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.Sebab api dalam pengubah kuasaRakomendasi dan konsultasi,Kebocoran minyak dari radiator paip panasSetelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa


PeshteraPenukar jenis kotak pengubahApakah ciri-ciri bagaimana memilih bahan



Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.Di mana yang baik,Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi,PeshteraGrid Negara Transformer, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.Jika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.Bunyi pengubah jenis kering berasal dariPeshtera,(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatPermukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

label:
3jawapan
Hualong Commercial Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-05-06 09:15:06

Tanya, boleh saya hantar PeshteraPenukar jenis kotak pengubah spesifikasi khusus, izinkan saya menghubungi anda.

Lihat lagi
Tiehaiyuan Training Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-05-06 09:56:47

PeshteraPenukar jenis kotak pengubah Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

Lihat lagi
kimia
4Tingkat-- · 2023-05-06 10:04:59

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, PeshteraPenukar jenis kotak pengubah penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)