halaman rumah

SvilengradPengubah dan pengubah kotakCara beroperasi dalam susun

2023-05-06 00:26:41lepaskan

Pemburukan pengisihan SolenoidAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Svilengrad,Jika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.Pengubah kuasaTiraspol,Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian pentingLangkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.


SvilengradPengubah dan pengubah kotakCara beroperasi dalam susun



Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.Kandungan pemeliharaan pengubah kuasaLangkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan,SvilengradPengubah bekalan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.Cipta kecerdasan,Operasi pengubah tenggelam minyakTerlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid,SvilengradLaporan ujian pengubah kuasa, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat


SvilengradPengubah dan pengubah kotakCara beroperasi dalam susun



Pembuat pengubah kuasaReputasi yang baik,Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyakBeberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubahSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar,SvilengradPengubah frekuensi tinggi untuk pengubah elektronik kuasa, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.Svilengrad,Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, guna & ldquo; ” menunjukkan.Mod wayar pengubah jenis kering:Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

label:
4jawapan
peralatan
2Tingkat-- · 2023-05-06 07:57:25

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali SvilengradPengubah dan pengubah kotak.

Lihat lagi
Guangyuan Machining Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-05-06 08:27:08

Baru beli SvilengradPengubah dan pengubah kotak, mutu kerja lagi teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

Lihat lagi
Pelindung Benang Paip Minyak
4Tingkat-- · 2023-05-06 08:27:25

Baru terima barang, sangat bagus, SvilengradPengubah dan pengubah kotak berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
uyian trading co., ltd.
5Tingkat-- · 2023-05-06 09:08:41

Setiap kali saya menerima barang itu sangat menyenangkan, tetapi sepanjang saya berfikir untuk menilainya, kepala saya besar. Nasib baik, rakan sejagat mengesyorkan rumah anda SvilengradPengubah dan pengubah kotak, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)