halaman rumah

OuanaminthePompa sumur dalam kecilGuna dalam medium suhu rendah

2023-05-05 03:10:52lepaskan

Ouanaminthepompa slurry ion,

   Ciri-ciri struktur dan prinsip kerja qsz pompa selam selam adalah integrasi bersamaan pompa air dan motor. Semasa operasi, rak motor memandu pemomp air untuk putar dan menghantar tenaga ke t   Persekitaran operasi berbeza: perbezaan kunci antara pompa penyelamat selam dan pompa penyelamat menegak terletak dalam menyelam. Semasa operasi pompa lumpur menegak, beberapa bahagian mengganggu lubang dan tidak dapat selesaiOuanaminthe,   Sejujurnya, kita boleh tahu bahawa pompa sampah selam adalah pompa sampah dan pompa sampah, bergantung pada apa pengguna digunakan untuk menyebutnya dalam penggunaan.l pam segel longgar mesti periksa tekanan air dan volum air yang mengunci secara terus menerus, menjaga sejumlah kecil air pembersihan mengalir sepanjang longgar longgar mengatur secara terus menerus gland pengimbangan, periksa pengimbangan dan menggantikan pengimbangan secara terus menerus. Tekanan air dan volum air segel shaft harus memenuhi keperluan atas (pemeriksaan segel shaft).Boleh Gio,pengukuran dan penggunaan kapal selam pompa lumpur adalah masalah dan kadang-kadang aplikasi terbatas. Ia adalah normal untuk menggunakan peralatan untuk masa yang panjang, misalnya, apabila pompa sumur dipomp digunakan pada masa biasa, lubang udara biasanya muncul   ada juga kaedah sederhana untuk mengukur frekuensi getaran pompa dengan kaedah getaran. However, when using one method, terdapat sumber getaran lain yang akan mempengaruhi hasil pengukuran. Oleh itu, ia adalahea is equal to or lower than the vaporization pressure corresponding to the water temperature in the flow process, the water will vaporize there and form many small bubbles mixed by steam and gas. Fenomen kavitasi disebabkan tindakan gelembung apabila gelembung kecil ini mengalir dari kawasan tekanan rendah ke kawasan tekanan tinggi dalam pompa air,


OuanaminthePompa sumur dalam kecilGuna dalam medium suhu rendah



   Pertama buang pompa dari enjin.   Sebagai skrin paparan, operasi setiap pompa api jelas pada pandangan,OuanaminthePompa slurry ZD, dan pengurusan sangat selesa.ry pump Before disassembling the filter press, make sure that the liquid in the submersible slurry pump is completely discharged. Jika rotor disassembled, mengeluarkan minyak lubricating di rumah rotor bearing. Jika minyak baru ditambah disimpan, ia patut terus digunakan selepas penyimpanan. Jangan membuangnya secara langsungBiaya tenaga,Um batubara diangkut di kilang persiapan batubara, dan slurry diangkut dalam operasi tambang sungai pantai. Koncentrasi berat badan yang dirawat adalah: mortar %, mineral slurry %; Ia boleh beroperasi dalam siri mengikut keperluan pengguna.   Ia akan menghasilkan panas, tetapi apabila ia serius, ia akan langsung membakar pengisihan; Mungkin ada beberapa kesalahan dalam sistem ventilasi. Pada masa ini, kita boleh menyelesaikan masalah: pertama, kita perlu memeriksa sama ada aras cair tangki penyimpanan cair yang berkeliaran perlu menambah media padanya.


OuanaminthePompa sumur dalam kecilGuna dalam medium suhu rendah



   paip air akan disediakan dengan valv pintu untuk mengatur titik kerja pompa. Kabur akan dipasang secepat mungkin dengan keluar pam. Unit pam yang lebih besar dari meter akan disediakan dengan valv pemeriksaan di luar pam. Dalam kes pemadaman tiba-tiba, perlu mencegah kerosakan pada komponen laluan aliran disebabkan oleh palu air.Di mana yang baik,   Segel pengimbangan segel impeller bantuan dan segel mekanik terutama digunakan. Di antara mereka, segel imbasan memerlukan kebocoran kecil dan tidak sesuai untuk mengangkut cairan beracun, korosif dan berharga; Penutupanmenyambung keadaan kerja, jurutera senior industri pam Panshi boleh memilih dan merancang untuk anda; For example, ZJ serieslebih lama menambah atau menggantikan minyak licin semasa kerja, dan selang dan tulisOuanaminthe,OuanaminthePompa paip korosif,tekanan dalam pompa lebih tinggi dari . MPa, cairan penyegelan .-. MPa lebih tinggi daripada tekanan dalam pompa boleh disuntik untuk penyegelan dan mengurangi kebocorantekanan dalam pompa lebih tinggi dari . MPa, cairan penyegelan .-. MPa lebih tinggi daripada tekanan dalam pompa boleh disuntik untuk penyegelan dan mengurangi kebocoranpompa itu lelah dan rosak oleh kesan ini. Cavitasi disebabkan oleh pecahan gelembung udara dan stempel bahan disebabkan perbezaan suhu udara dan tekanan

label:
5jawapan
Jiu Jiuwu Technology Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-05-05 10:41:10

Tanya, boleh saya hantar OuanaminthePompa sumur dalam kecil spesifikasi khusus, izinkan saya menghubungi anda.

Lihat lagi
Air minuman
3Tingkat-- · 2023-05-05 10:50:07

Sejak mencari dan membeli-belah dalam talian, anda tidak perlu keluar dan bersiar-siar. Kualiti OuanaminthePompa sumur dalam kecil anda dijamin, logistik dan penghantaran adalah pantas, jenama besar lebih baik daripada kedai luar talian, dan saya akan menyemaknya jika perlu pada masa hadapan !

Lihat lagi
Shao Ke Catering Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-05-05 11:03:37

Kenalan lama, semuanya baik seperti biasa, tulen OuanaminthePompa sumur dalam kecil, prestasi kos yang cemerlang

Lihat lagi
Ketua Chuang Ji Xuan Trading Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-05-05 11:09:54

Saya mendengar pengenalan rakan sekerja untuk membeli OuanaminthePompa sumur dalam kecil, dan mereka semua berkata kualitinya bagus, dan saya akan datang ke rumah anda lain kali. Ha ha.

Lihat lagi

Untuk memenuhi jangkaan bos terhadap saya, saya akan menulis penilaian saya sendiri secara objektif, saksama dan jujur, OuanaminthePompa sumur dalam kecil memang sangat bagus, terima kasih!!!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)