halaman rumah

BotevgradPengubah jenis kotak 80Menjejaskan kecekapan sistem penyejukan

2023-05-04 09:06:51lepaskan

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyakBotevgrad,TransformerKerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).Kedzierzyn-Kozle,Operasi pengubah tenggelam minyakDari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik


BotevgradPengubah jenis kotak 80Menjejaskan kecekapan sistem penyejukan



Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.Cipta kecerdasanDari penampilan,BotevgradBerapa banyak pengubah, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap,BotevgradApakah item ujian pengubah jenis kering, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:


BotevgradPengubah jenis kotak 80Menjejaskan kecekapan sistem penyejukan



Sebelum impuls tiada muatan ditutup, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.Piawai inspeksiKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubahStruktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis keringBotevgrad,Pada pengurusan muatan:Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa kerosakan mesin dan peralatan, dll.Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

label:
3jawapan
Yiye Construction Engineering Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-05-04 09:42:42

Kenalan lama, semuanya baik seperti biasa, tulen BotevgradPengubah jenis kotak 80, prestasi kos yang cemerlang

Lihat lagi
Construction Engineering Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-05-04 10:05:46

BotevgradPengubah jenis kotak 80Bagaimana kualitinya? Adakah anda mempunyai stok?

Lihat lagi
Yingkun Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-05-04 10:18:27

BotevgradPengubah jenis kotak 80 Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)