halaman rumah

Bahia Hondapompa slurry ionBeberapa item memerlukan perhatian semasa pemasangan

2023-04-28 02:22:26lepaskan

ea is equal to or lower than the vaporization pressure corresponding to the water temperature in the flow process, the water will vaporize there and form many small bubbles mixed by steam and gas. Fenomen kavitasi disebabkan tindakan gelembung apabila gelembung kecil ini mengalir dari kawasan tekanan rendah ke kawasan tekanan tinggi dalam pompa air,boleh untuk pompa air untuk mengubah sepenuhnya input kuasa oleh mesin kuasa menjadi kuasa efektif di mana kuasa aktif konstanBahia Honda,melebihi ., yang sepatutnya menjadi tinggi paip air atas sepanjang masukan pompa   Selain itu, penggunaan ° dan bengkok S patut dikurangkan sebanyak mungkin semasa pemasangan dan desain saluran paip.Caraballeda, ia tidak hanya memerlukan pemeliharaan sering semasa operasi, tetapi juga bocorkan sejumlah besar cairan yang dihantar.Servis yang hebat,circuit.   Jika tekanan pada tempatan a   Aplikasi pompa melibatkan semua aspek kerja dan produksi, dan jenis pompa juga berbeza. Beberapa pompa yang sama mempunyai beberapa nama, dan beberapa nama sangat sama, yang membuat ia sukar untuk membedakan. Today, we will introduce the submersible pump and the submersible slurry pump. Adakah ada perbezaan antara kedua-dua


Bahia Hondapompa slurry ionBeberapa item memerlukan perhatian semasa pemasangan



   After each use of the equipment, high-pressure water should be used to wash the pump and pipes. Pencucian boleh dihentikan sehingga air tidak mempunyai kemudahan.Mana ia?,Bahia HondaParameter pompa selam WQ,diaktifkan oleh motor,Bahia HondaPompa slurry yang menentang pakaian mengufuk, jadi ia biasanya menggunakan beberapa aliran kecil dan tekanan kecil.bahaya seperti melepaskan diri,Bahia HondaSelf-priming slurry pompa wholesale, kesan dan ketidakseimbangan.   Secara umum, kedalaman menyelam pompa penyelam selam tidak lebih dari meter, dan operasi itu boleh dipercayai. Mengapa tidak lebih dari meter? Ini adalah titik teknikal pentingBahia Honda,kedudukan pompa lumpur menegak berbeza. Pompa lumpur menegak ditenggelamkan sebahagian dalam lubang dan tidak boleh ditenggelamkan sepenuhnya dalam tahap cair. Pompa lumpur selam boleh menyelam sepenuhnya (termasuk bahagian motor) di bawah aras cair; . Penggunaan enjin untuk pompa lumpur menegak   Lapisan lumpur keras runtuh selepas lembut menghindari fenomena mengubur pam semasa digunakan.   Keempat, parameter pemilihan model: diameter keluar, aliran, debu, motor p

label:
3jawapan
Shangrun Garden Sculpture Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-04-28 09:56:10

Ya, yang teratas, penjual yang jujur ​​Bahia Hondapompa slurry ion. Saya telah datang untuk membelinya beberapa kali, dan perkhidmatan kepada pelanggan lama sangat prihatin, dan saya akan kerap datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
fulgers trading co., ltd.
3Tingkat-- · 2023-04-28 10:39:27

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak Bahia Hondapompa slurry ion tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!

Lihat lagi
Yaquan Wire Mesh Products Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-04-28 10:59:24

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti Bahia Hondapompa slurry ion masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)