halaman rumah

BokoAdakah masalah untuk menukar jubin untuk lantai kayuStatus pasaran industri

2023-04-28 00:55:20lepaskan

kestabilanSiapkan lantai untuk pemasangan kayu kerasBoko,Sekarang, banyak pasangan setelah tahun -an yang telah membeli industri baru memilih lantai laminat sebagai bahan lantai rumah mereka.Kunci adalah bahawa lantai laminasi mempunyai keuntungan berikut.Super durable.The surface of stone plastic floor has a special transparent wear-resistant layer processed by highBrzeslav,Warna yang indah dan berbeza,BokoPemilihan lantai kayu, pembangunan pecahan tanpa senyap, pemasangan yang sesuai dan cepatUntuk mencegah kegagalan setempat disebabkan eksposisi cahaya matahari yang sering, lebih baik menggantung tirai untuk mengubah cahaya langsung menjadi cahaya terhapus, yang menyebabkan memperpanjang kehidupan perkhidmatan lantai.Perhatikan fakta bahawa bahan-bahan keras seperti logam tajam dan tongkat kasut mudah untuk menggaruk permukaan kain lacquer yang dipakai.Menghindari punggung rokok air mendidih dan objek panas di atas dari menghubungi secara langsung permukaan piring.Menghalang tanda membakar dan tanda pemanasan.Jangan tekan permukaan dengan pads karet untuk masa yang lama,Dalam kes indentasi, ia akan menghancurkan gas berbahaya pada suhu tinggi, yang akan tercekik jika bernafas terlalu banyak.Pertama, mengejar barang asingBukti kemegahan, tiada deformasi dalam kes air, dan boleh digunakan di dapur, tandas, ruang bawah tanah, dll.


BokoAdakah masalah untuk menukar jubin untuk lantai kayuStatus pasaran industri



Lantai SPC mempunyai tebal mm-mm, dan berat per meter kuasa dua hanya sekitar -kg, yang kurang dari % bahan tanah biasa.Ia mempunyai keuntungan yang tidak dapat dibandingkan dalam membina muatan-bearing dan simpan ruang di bangunan-bangunan tinggi. Pada masa yang sama, ia mempunyai keuntungan istimewa dalam penghiasan dan pengubahan sekunder.Selain itu, formaldehyde di lantai terutamanya berasal dari lembaran dan pelukitan yang digunakan dalam produksi.Untuk meningkatkan keras papan dan mempunyai kesan pencegahan serangga dan anti-korrosif, kebanyakan papan buatan menggunakan resin formaldehyde urea sebagai lembaran.Komponen utama adalah formaldehid, dan formaldehid sisa tidak dapat dihindari.Gred perlindungan persekitaran lantai rumah dibahagi menjadi E, E dan E Hanya lantai yang mencapai gred E mempunyai emisi formaldehid tidak lebih dari mg/l, yang memenuhi keperluan standar negara.Permukaan lantai SPC mempunyai lapisan yang bersinar khusus yang bertentangan memakai diproses oleh teknologi tinggi, dan revolusi yang bertentangan memakai boleh mencapai lebih dari revolusi.Di antara bahan tanah tradisional, lantai laminat yang bertentangan memakai hanya mempunyai - revolusi.Nama lantai SPC mudah disebabkan orangsalah faham.SPC floor is one of the categories of PVC floor. Apabila anda berfikir tentang lantai PVC,loor tidak memerlukan lem dalam proses produksi, tidak mengandungi bahan beracun seperti formaldehid dan bensen, dan tidak mempunyai radiasi.Ia adalah bahan penghiasan perlindungan lingkungan hijau dan tidak akan menyebabkan kerosakan kepada badan manusia.Lantai kayu WPC menakjubkan dalam sentuhan.Ias tebal, jadi andaKetika anda berjalan di atas lantai, anda akan merasa bahawa ia telah disembelih. Ketebatan lantai mempunyai pengisihan panas yang baik,BokoYang lebih baik, jubin keramik atau lantai kayu, sehingga lantai akan tetap hangat dalam musim sejuk.Silencing, comfortable and elastic walking feet not easy to be injured when falling


BokoAdakah masalah untuk menukar jubin untuk lantai kayuStatus pasaran industri



Namun, lantai SPC dan plastik bukanlah perkara yang sama sama sama sama sekali.SPC fPenawaran,ng secara serentak dan kemudian dipadam pada suhu tinggi.Pada masa yang sama ia mempunyai ciri-ciri kayu dan plastik untuk memastikan kekuatan dan kesukaran lantai.Pakai lapisan resisten: lapisan resisten bersinar PVC, dengan tebal kira-kira . mm, tekstur bersinar, pegangan kuat,Dan koeficien tahan memakai boleh mencapai - revolusi.[]Pertama, harganya sangat efektif.n mereka melihat!Selepas membuang lantai lama, perlu memastikan lantai adalah aras dan dalam keadaan yang baik sebelum pemasangan boleh dimulakan.Sama seperti, pakar pemasangan lantai kayu keras yang mengalami pengalaman boleh menyelesaikan masalah ini untuk anda memastikan lantai baru mempunyai kelajuan sempurna dan kelajuan.Untuk tip yang lebih sesuai, please check our hardwood flooring installation guide.Tips for preparing the house before floor installationBoko,Lantai SPC sentiasa disayangi oleh orang di rumah dan di luar negeri.It is an all-round new favorite integrating the advantages of ceramic tiles and other types of floor materials. Ia dipaparkan dan ditafsirkan dengan berbagai warna, bahan yang ramah dengan persekitaran dan warna berbagai-bagai, membuat bunyi dan gangguan kehilangan perasaan keberadaan.Maris melihat keuntungan lantai SPC selepas kelas.Pakai perlawanan, pakai gred perlawanan t.Lantai kayu WPC menakjubkan dalam sentuhan.Ias tebal, jadi andaKetika anda berjalan di atas lantai, anda akan merasa bahawa ia telah disembelih. Ketebatan lantai mempunyai pengisihan panas yang baik, sehingga lantai akan tetap hangat dalam musim sejuk.

label:
6jawapan

Kedai ini sangat bagus, dengan kualiti yang baik dan harga yang rendah, pemiliknya sangat pemurah, dan perkhidmatan pelanggan juga sangat sabar. Saya tidak faham ini BokoAdakah masalah untuk menukar jubin untuk lantai kayu. Mereka menerangkan kepada saya dengan sabar. Ia benar-benar hati nurani industri.Saya ingin mengesyorkan kedai ini kepada rakan-rakan saya dan biarkan mereka semua datang ke kedai ini untuk membeli pakaian!

Lihat lagi
pembaikan kapal
3Tingkat-- · 2023-04-28 08:43:34

Kali pertama saya jumpa apa yang saya mahukan BokoAdakah masalah untuk menukar jubin untuk lantai kayu, saya berada dalam mood yang baik! Bos, ayuh, saya berharap untuk terus menghasilkan produk yang bagus.

Lihat lagi
Pembuatan produk sayuran
4Tingkat-- · 2023-04-28 08:58:05

Baru terima barang, sangat bagus, BokoAdakah masalah untuk menukar jubin untuk lantai kayu berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Jiayi Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-04-28 09:32:38

Akhirnya dapat BokoAdakah masalah untuk menukar jubin untuk lantai kayu Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

Lihat lagi
pembaikan
6Tingkat-- · 2023-04-28 09:42:02

Untuk memenuhi jangkaan bos terhadap saya, saya akan menulis penilaian saya sendiri secara objektif, saksama dan jujur, BokoAdakah masalah untuk menukar jubin untuk lantai kayu memang sangat bagus, terima kasih!!!

Lihat lagi
pajakan gudang
7Tingkat-- · 2023-04-28 09:45:33

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, BokoAdakah masalah untuk menukar jubin untuk lantai kayu asli, berkualiti dan murah, haha.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)