halaman rumah

CampechuelaPompa selam QJPengetahuan

2023-04-24 14:02:04lepaskan

Menakutkan kacang dengan kunci. sebagaipam kemudahan yang kelihatan dikembangkan untuk menyesuaikan kepada keadaan kerja yang semakin kompleks dan memudahkan penggunaan. Mod penggunaannya lebih fleksibel. Peralatan mempunyai struktur maju, aliran luas, kapasitas pembuangan kanan-kanan kuat, pemilihan bahan yang baik dan perlawanan kerosakan kuat. Sesuai untuk mengangkut cair yang mengandungi partikel tegar, seperti batu pasir, cinder dan tailings. Jadi apa yang diperlukan untuk kerjanya? Mari mereka memahami secara singkat.Campechuela,diti dan syarat kilang kuasa digunakan lebih banyak. Untuk pengguna yang tidak tahu banyak tentang pompa lumpur,CampechuelaPompa lumpur tenggelam garis sampah, melihat siri pompa lumpur, mereka merasa sangat mirip di banyak tempat, atau bahkan tidak ada perbezaan. Sebenarnya, mereka pada dasarnya sama. Perbezaan adalah dalam perincian, dibandingkan dengan   Selain kaedah, bahan akan dipilih secara keseluruhan mengikut sifat medium korosif, proTash-Kumyr,saluran paip keluar ater, dan selepas itu, matikan bekalan kuasa motor. Jika suhu persekitaran rendah, buka plug kuasa dua di bahagian bawah tubuh pam untuk membuang air yang tersisa untuk menghindari retakan beku. Semasa operasi,CampechuelaPriming sendiri pompa sampah yang tidak menyekat, suhu maksimum perlindungan tidak boleh melebihi [UNK], dan kuantiti lemak as as kalsium yang digunakan untuk perlindungan minyak lubrikasi harus sama dengan tubuh perlindungan   Pompa, pompa selam air hujan dan sel kecepatan (m/s.    Perbezaan antara kuasa peluru P dan kuasa efektif PE adalah kerugian kuasa dalam pam yang diukur oleh efisiensi pam. Efisiensi pam ialah nisbah kuasa efektif dan kuasa peluru, yang diukur oleh η Menunjukkan.


CampechuelaPompa selam QJPengetahuan



bergabung untuk operasi, tanpa bunyi dan getaran, dan laman ini lebih bersih.   Guna meter perlahan pengisihan V untuk mengukur perlahan pengisihan antara fasa dan fasa ke tanah bagi enjin pam elektrik, dan nilai tidak boleh kurang dari m Ω. Jika tidak, angin stator motor akan kering, dan suhu kering tidak akan melebihi [UNK].   Tujuan adalah untuk menghindari kebocoran air pompa, tetapi segel air mungkin rosak kerana kesalahan selepas beiLaporan pemeriksaan kualiti, bronzDan bagaimana untuk menanganinya.ks dan membuat rekod.   Jabatan produksi perlu menghabiskan banyak wang untuk menyimpan dan kemaskini pompa setiap tahun. Pompa dibuat dari besi liat, garis goma, besi yang tidak stainless, ikatan titanium dan bahan-bahan lain yang digunakan di China Projek perlombaan, kimia dan konservatif air di Sungai Kuning cenderung memakai kehidupan perkhidmatan pendek dan banyak kesalahanCampechuela,   Pipa ventilasi dipasang di bawah pompa, sehingga apabila pompa dikubur di bawah tanah, air akan disuntik ke bawah pompa slurry melaluimenyebabkan kerosakan dan kerosakan sebanyak mungkin   lepaskan lapisan luaran kabel untuk mengekspos wayar tembaga selama hingga mm, secara perlahan-lahan mencurahkan guma di dekat inti wayar,CampechuelaPakai pompa lumpur tahan, mencurahkannya ke lapisan oksid pada inti wayar, hapuskan inti wayar dengan alkohol (atau asid hidroklorik), membungkus lapisan pengasingan dan lapisan penutup, dan keringkannya secara alami.

label:
4jawapan

CampechuelaPompa selam QJ Saya menerimanya, penjual menghantar barang dengan sangat cepat, logistik juga sangat baik, sikap perkhidmatan pelanggan yang sangat baik, sangat sabar, memberikan orang semacam keakraban, dan saya sangat menyukainya. Terdapat juga pembungkusan yang indah dan suasana mewah, dapat dilihat bahawa para peniaga sangat berhati-hati. CampechuelaPompa selam QJ Memang bagus, padan dengan gambar, tiada bezanya, memang berbaloi-baloi.

Lihat lagi
pemanas elektrik
3Tingkat-- · 2023-04-24 14:14:45

CampechuelaPompa selam QJ Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

Lihat lagi
Produk kimia lain
4Tingkat-- · 2023-04-24 14:26:32

Kenalan lama, semuanya baik seperti biasa, tulen CampechuelaPompa selam QJ, prestasi kos yang cemerlang

Lihat lagi
Haofei Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-04-24 15:29:54

Haha, CampechuelaPompa selam QJ diterima! Terlalu lambat untuk mengesahkan, maaf, bos sangat bergaya!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)