halaman rumah

DanliStoran sejukStandar parameter berbeza

2023-03-22 01:13:45lepaskan

Penyimpanan sejuk mempunyai ketat air yang baik. Lembung poliuretan yang ketat mempunyai penyorban air rendah, kekebalan penerbangan vapor air yang baik, dan poro foam berada dalam keadaan yang baik dan tidak terhubung satu sama lain. Kadar sel tertutup adalah lebih dari %. Ia adalah bahan foam mikroporous yang padat. permukaan dengan udara lebih padat dan tidak boleh dihidupkan. Ia adalah bahan hidrofob.Fenomen ralat: muatan motor penggemar berlebihan, deformasi penggemar; Kesalahan motor penggemar; Kesalahan reli panas motor penggemar (penuaan); Kabel lepas; Pendingin diblokir; Keperlawanan besar. Fenomen ralat storan sejuk: pengeringan tidak berfungsi, fusi dihidupkan, tindakan relai panas, tindakan tukar tenaga tinggi, pemampat dikunci, garis disambung salah atau fenomena ralat terbuka: ia berhenti dalam masa singkat selepas pengeringan, suhu persekitaran terlalu tinggi, kondensator diblokirDanli,Pengukur tekanan tinggi akan dipasang pada pembukaan valv tangki cair.Apabila memasang papan pengisihan poliuretan, penyekapan antara panel papan pengisihan poliuretan dan bahan pengisihan panas adalah pendek dan sering tinggi.Sturovo,Apabila udara luar masuk ke dalam tubuh penyimpanan sejuk, ia tidak hanya akan meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejuk, tetapi juga membawa air ke dalam gudang. Kondensasi air akan membawa kepada struktur bangunan, yang rosak oleh kebumian dan beku. Oleh itu lapisan izolasi panas dan ketembutan basah patut ditetapkan untuk menjaga papan penyimpanan sejuk bangunan yang ketembutan kebumian dan ketembutan udara dan penyegelan yang baik.Pintu penyimpanan sejuk kombinasi tidak ditutup dengan ketat. Sila tetapkan jarak antara tali pintu dan kunci pintu dan tubuh penyimpanan.Papan pengisihan poliuretan mesti disambungkan dengan sambungan selat pemalam, kerana ia mempunyai kekuatan yang lebih tinggi bila disambung dengan cara ini.


DanliStoran sejukStandar parameter berbeza



- pemasangan lantai penyimpanan sejuk: tingkat pertama lantai, kemudian memasang lantai, pilih lantai yang indah dan meletakkannya di tempat yang kelihatan,DanliSyarikat desain penyimpanan sejuk farmaceutik, tekan butang henti unit pertama (cahaya penggera akan mati) kemudian sebab ralat. Ia tidak dibenarkan untuk memulakan unit secara paksa sehingga ralat dibuang.Sebenarnya, ada beberapa kemampuan pemasangan unik bila memasang penyimpanan sejuk? Penyimpanan sejuk yang dipasang mengikut kemampuan ini sering pendek dalam kesan dan kualiti, dan kemampuan pemasangan khusus penyimpanan sejuk juga akan membuat beberapa perkenalan relatif terperinci untuk anda dalam artikel berikut. Apabila memasang penyimpanan sejuk anda patut memasang ia dari sudut pertama. Kemudian, menurut tinggi penyimpanan sejuk, membuat lubang di tengah papan pengisihan, dan ketat bahagian besi sudut sehingga ada lubang di papan pengisihanRisiko kualiti,Pasang fasilitas pencahayaan sementara di gudang, pasang dan mengatur peralatan elektrik pembinaan,DanliPetikan pemasangan peralatan penyimpanan sejuk, dan melakukan pekerjaan yang baik dalam bukti hujan, bukti basah, anti-kejadian, anti-ikatan dan perlindungan keselamatan lain. - tindakan pencegahan untuk pemasangan lantai penyimpanan sejuk: lantai akan dipasang rata, bahagian yang tidak sama akan dipasang dengan bahan-bahan, dan hook kunci antara plat akan dikunci untuk memastikan permukaan gudang adalah rata tanpa perasaan kosong. (Perhatikan bahawa jika sistem pembuangan ini dipasang di luar di utara, paip pembuangan akan diasingkan).Di mana anda perlu membina peti sejuk, saiz peti sejuk atau kapasiti penyimpanan (saiz, kapasiti penyimpanan, ton, meter kubik, bingkai kotak); Produk apa yang disimpan dalam penyimpanan sejuk yang dibina? Suhu penyimpanan sebenar, masa penyimpanan dan suhu tetapan boleh dinyatakan oleh peraturan khusus; Jika penyimpanan sejuk anda menjadi lebih besar,DanliPemasangan beku kecil, anda perlu menguasai volum penyimpanan individu anda, suhu barang masuk dan keluar dari gudang, frekuensi pembukaan dan menutup pintu, dll. Jika ini jelas, ia adalah pemilihan bahan-bahan mentah, seperti pemampat pendinginan, unit pendinginan, peminat pendinginan industri / slot paip, bahan-bahan pengisihan panas, pendingin, pintu, suhu dan peralatan pendinginan lain.


DanliStoran sejukStandar parameter berbeza



Suaran mengenai kuantiti bahan penyeluaran penyimpanan sejuk poliuretan: pelaburan penyimpanan sejuk adalah pelaburan jangka panjang dan menguntungkan. Kuntiti tinggi rambut pasti boleh mengurangi pelaburan awal, tetapi perlu untuk menangkap had tertentu dan mempertimbangkan secara meliputi konsumsi tenaga jangka panjang dan pelaburan awal, kerana kesan penyeluaran bahan penyeluaran penyimpanan sejuk poliuretan mempunyai korelasi linear parabolik dengan berat besar; Banyak kajian telah menunjukkan bahawa bulu mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik apabila berat unit ~ kg / m. Oleh itu, secara umum disarankan volum rambut penyimpanan sejuk suhu konstan ~ m / T.Kualiti tertinggi,Konfigurasi peralatan adalah masuk akal dan kehidupan perkhidmatan gudang beku cepat adalah panjang. Konfigurasi peralatan yang masuk akal gudang beku cepat boleh memperpanjang masa perkhidmatan gudang beku cepat. Sesetengah pemampat mudah untuk rosak apabila ia bekerja pada muatan penuh untuk masa yang lama, jadi kita cuba menggunakan unit selari skru. Keuntungan besar unit ini adalah ia boleh menyalakan semua peralatan, sama seperti shift di tempat kerja, sehingga kompressor boleh bekerja dan berehat bertukar.Kabur akan dipasang secepat mungkin dengan ventil pendingin. Tombol solenoid akan dipasang secara mengufuk, dan perhatikan arah keluar cair.Isolasi panas polyuretan yang ketat mempunyai konduktiviti panas rendah dan prestasi panas yang baik. Apabila densiti poliuretan yang ketat adalah ~ kg / m, konduktiviti panas hanya . ~ .w / (m.k), yang paling rendah di antara semua bahan pengisihan panas pada masa ini.Danli,Struktur sel tertutup dan bahan permukaan dari bulu poliuretan yang ketat dengan ketat basah yang baik, ketat air dan perlawanan korosion membuatnya mempunyai perlawanan udara yang lebih baik dan perlawanan paru air, dan ia boleh dibuat menjadi struktur sambungan dalam semasa membentuk, yang mudah untuk dikumpulkan. It does not need additional insulating layer to prevent moisture and saves a lot of trouble in laying insulating layer.Penyelesaikan asid boleh digunakan untuk pembuangan mold dan penyesuaian gudang beku cepat.Sebelum penerimaan dan penghantaran projek, permukaan papan akan dipadam bersih. Jika terdapat sebarang goresan, ia akan dilakukan. Tiada goresan yang jelas di permukaan papan.

label:
4jawapan
ikin trading co., ltd.
2Tingkat-- · 2023-03-22 08:34:13

Adakah anda mempunyai DanliStoran sejuk? DanliStoran sejukBerapa harga spot

Lihat lagi
Chenhe Network Technology Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-03-22 08:40:39

DanliStoran sejuk Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

Lihat lagi
Janssen Wood Processing Ltd.
4Tingkat-- · 2023-03-22 09:02:25

Baru beli DanliStoran sejuk, mutu kerja lagi teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

Lihat lagi
Shixin Wire Mesh Products Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-03-22 09:11:50

Saya mendengar pengenalan rakan sekerja untuk membeli DanliStoran sejuk, dan mereka semua berkata kualitinya bagus, dan saya akan datang ke rumah anda lain kali. Ha ha.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)