halaman rumah

Fijizambia_ districts. kgmBerapa banyak penyimpanan buah penyimpanan sejukIndeks komposit industri

2023-03-22 00:54:40lepaskan

Ciri-ciri papan penyimpanan sejuk: prestasi pengisihan panas yang baik, berat ringan,Fijizambia_ districts. kgmPenyimpanan sejuk syarikat pemasangan profesional, kekuatan tinggi, perlawanan penuaan dan penampilan indah.Kehidupan perkhidmatan rata-rata struktur pengisihan poliuretan yang ketat dengan kualiti stabil, kehidupan perkhidmatan panjang dan prestasi kost komprensif tinggi boleh mencapai lebih dari tahun dalam syarat penggunaan dan penyelenggaran biasa. Dalam keadaan perkhidmatan biasa selama kehidupan perkhidmatan struktur, ia tidak akan terpengaruh oleh kering, atau kerosakan elektrokimia, serta pertumbuhan serangga, jamur atau alga atau tikus.Fijizambia_ districts. kgm,Pemasangan umum penyimpanan udara berkundisi akan menggunakan pendingin udara untuk pendinginan. Dalam kes ini, suhu reservoir atmosfer terkawal seperti ini mungkin terlalu rendah. Ia disarankan unit boleh menyesuaikan skala sedikit lebih besar dalam proses tetapan suhu.Operasi unit: sentiasa mengamati aras minyak dan kembali minyak pemampat dan bersih minyak. Jika minyak kotor atau aras minyak jatuh,Slight depression can be used. In order to prevent damage to the cold storage, foam and other soft materials should be padded at the floor groove of the cold storage when erecting the wall panel.Tindakan penapisan akan disediakan untuk bilik villa dan lapisan atas atas permukaan jalan bangunan penyimpanan sejuk.On the basis of cold storage and preservation, the quick-frozen warehouse increases the regulation of gas composition, inhibits the respiration of fruits and vegetables, delays their metabolic process, better maintains the freshness and commercial quality of fruits and vegetables, and prolongs the storage period and shelf life of fruits and vegetables. Secara umum, penyimpanan atmosfer terkawal buah boleh memperpanjang masa penyimpanan dengan & mdash; Tiga kali atau lebih. OK, apa piawai gudang beku cepat?


Fijizambia_ districts. kgmBerapa banyak penyimpanan buah penyimpanan sejukIndeks komposit industri



Pembangunan penyimpanan sejuk kecil digunakan secara luas dalam kehidupan, seperti industri makanan, industri memproduksi, dll. kerana penyimpanan sejuk digunakan secara luas, anda tahu penyimpanan sejuk? Especially the construction process and steps of cold storage. Memahami proses pembinaan dan langkah penyimpanan sejuk adalah berguna untuk semua pautan penyimpanan penyimpanan sejuk.Suhu lokasi, perbezaan suhu dan parameter utama lain bagi peralatan penyimpanan segar gudang besar-besaran akan ditetapkan mengikut situasi khusus gudang beku, dan parameter utama tidak boleh diubah sesuai kehendak. Semua jenis pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk buah,Fijizambia_ districts. kgmPemasangan syarikat penyimpanan sejuk profesional, penyimpanan sejuk perubatan kualifikasi rasmi penyimpanan sejuk, selamat datang untuk penyelidikan telefon, sejujurnya mengundang kerjasama! Pembeku telah disesuaikan mengikut peraturan pelanggan di kilang asal. Selepas menguasai parameter prestasi pembeku tetapkan berbagai parameter utama pada papan.Semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan halaman barang, barang yang disimpan mesti sesuai dengan peraturan yang berkaitan. Barang patut mempunyai jarak tertentu dari tanah dan dinding penyimpanan sejuk. Apabila menyimpan, jarak antara barang dan barang mesti cm. Pada masa yang sama, jarak antara barang dan pemandu sejuk juga patut cm. Tiada barang boleh disimpan dalam julat ini, Ini juga kandungan penting dalam penggunaan teknik penyimpanan sejuk perubatan.Kesimpulan ujian,Kemudahan skema reka: reka gudang beku-cepat tidak boleh dianggap sebagai tentu. Banyak faktor penghalang patut dianggap. Dalam praktik, skema reka-reka yang masuk akal patut diberikan mengikut syarat setempat. Contohnya, kerana kapasitas pendinginan pendinginan ammonia besar, dan saya mendapati bahawa ia murah untuk mereplikasikan sejuk melalui penyelidikan medan sebenar.Binaan penyimpanan sejuk: yang mana yang sesuai untuk anda? Yang mana yang sesuai untuk anda?Biasanya perhatikan keadaan operasi pemampat jantung peralatan penyimpanan sejuk dan suhu exhaust. Semasa operasi perubahan musim, perhatikan keadaan operasi sistem dan menyesuaikan bekalan cair dan suhu kondensasi sistem pada masa.


Fijizambia_ districts. kgmBerapa banyak penyimpanan buah penyimpanan sejukIndeks komposit industri



Pasang sistem kawalan elektrik. Sistem kawalan elektrik penyimpanan sejuk mengandungi pengendali elektrik pintu elektrik, cahaya dan peralatan elektrik lain dalam penyimpanan sejuk. Sumber kuasa penyimpanan sejuk diperlukan untuk menjadi garis fasa stabil, dan sumber kuasa atau sumber kuasa cadangan boleh digunakan sesuai dengan yang diperlukan. Sirkuit akan mempunyai pembuangan yang masuk akal dan tindakan perlindungan yang sepadan.bekalan,Tip utama: dalam projek penyimpanan sejuk hanya dengan keterampilan pemasangan penyimpanan sejuk yang cukup boleh kita pastikan penyimpanan sejuk lebih menyimpan tenaga dan penyimpanan tenaga selepas pemasangan, dan tidak cenderung untuk gagal, penggunaan dan pengurusan yang sesuai dan kehidupan perkhidmatan panjang.Rak-rak di gudang mempunyai kekuatan dan ketat yang cukup.Kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk bergantung pada kualiti peralatan pendinginan, tetapi ia juga mempunyai hubungan yang besar dengan pengurusan dan penyelamatan sehari-hari yang sesuai selepas pemasangan penyimpanan sejuk. Banyak kali, orang sering mengabaikan titik terakhir. Dalam kehidupan sehari-hari, selama kita menyimpan dan menyimpan penyimpanan sejuk secara biasa, piring akan dikendalikan dengan hati-hati. Operasi keras dilarang. Burrs akan dibuang pada pembukaan potongan untuk mencegah goresan permukaan piring dan pekerja.Buah poliuretan yang ketat mempunyai ketat air yang baikSemasa pemasangan, penyorban air yang rendah, tahan penerbangan vapor air yang baik, pori foam berada dalam keadaan tidak sambungan,Fijizambia_ districts. kgmDimana projek penyimpanan sejuk dipasang, dan kadar sel tertutup lebih dari %. Ia adalah bahan bulu mikroporous dengan struktur padat, yang lebih padat dengan permukaan udara dan tidak mudah untuk penerbangan air. Ia adalah bahan hidrofob.Papan pengisihan poliuretan yang digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk mesti integral dan terus menerus, dan tiada gabungan di tengah-tengah. Sambungan papan pengisihan poliuretan, piring atas dan tanah mesti dibuat ke dalam lengkung filet untuk pengalihan, yang boleh memenuhi keperluan kesehatan dengan baik.

label:
5jawapan

Fijizambia_ districts. kgmBerapa banyak penyimpanan buah penyimpanan sejuk Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

Lihat lagi
yusheng trading co., ltd.
3Tingkat-- · 2023-03-22 08:34:58

Fijizambia_ districts. kgmBerapa banyak penyimpanan buah penyimpanan sejukBerapa harga tawaran terbaik, dan saya akan memberi anda ulasan, bolehkah Fijizambia_ districts. kgmBerapa banyak penyimpanan buah penyimpanan sejuk lebih murah?

Lihat lagi
makanan istimewa
4Tingkat-- · 2023-03-22 09:06:19

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, Fijizambia_ districts. kgmBerapa banyak penyimpanan buah penyimpanan sejuk sangat baik, seperti bos.

Lihat lagi
baik hati
5Tingkat-- · 2023-03-22 09:48:05

Ya, yang teratas, penjual yang jujur ​​Fijizambia_ districts. kgmBerapa banyak penyimpanan buah penyimpanan sejuk. Saya telah datang untuk membelinya beberapa kali, dan perkhidmatan kepada pelanggan lama sangat prihatin, dan saya akan kerap datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Syarikat Pemprosesan Pelarik Zhu Gexinjiu
6Tingkat-- · 2023-03-22 09:49:21

Sekarang bisnes bukan senang nak buat, boleh bagi diskaun lagi?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)