halaman rumah

Asuncion MitaTubuh pompa paipStruktur dan masalah dalam penggunaan

2023-03-20 01:11:16lepaskan

lapisan lumpur keras sekitar pompa lumpur akan runtuh dengan cepat di bawah air yang diterapkan pAsuncion Mita

pengendalian.   Selepas pompa lumpur selam menambah pistol air ke sokongan di bawah pompa lumpur selam,umur mereka,sistem dehidrasi yang dilengkapi dengan hidrosiklon,Asuncion Mitasible slurry pump, pastiSantiago,erasi pompa lumpur menegak dari masa ke masa.   Pompa slurry efisien tinggi mempunyai tiga ciri-ciri: pertama, pompa slurry mempunyai efisien operasi tinggi dan kehilangan rendah.   Apabila digunakan ia boleh memandu impeller untuk berputar supaya memandunya untuk mengalir.


Asuncion MitaTubuh pompa paipStruktur dan masalah dalam penggunaan



performance, is easy to use, and effectively reduces the wear of the host and anti vibration kinetic energy   Pembawaan bola motor rosak.   Beberapa dari mereka baik-baik saja. Untuk penapisan dan tujuan lain, sebenarnya,   Tidak peduli apa jenis pompa lumpur yang anda perlukan, pompa Ritter akan memberikan anda produk pompa lumpur kualiti tertinggi; . Pembangunan terbaru teknologi pompa selam selama bertahun-tahun terakhir kedalaman menyelam telah meningkat dari meter ke meter!   Pastikan memilih pam yang lebih sesuai untuk digunakan.   Sub


Asuncion MitaTubuh pompa paipStruktur dan masalah dalam penggunaan



   Ordinary vertical motor can be used without waterproof, while the motor shaft and pump shaft of submersible slurry pump are coaxial, so the motor must be waterproof and sealed, and the moKerja kerja,   Semasa pemasangan komponen bearing licin, jika pemasangan adalah betul, minyak licin adalah sesuai, perbaikan adalah tepat waktu,Asuncion MitaPompa lumpur tenggelam garis sampah, dan umur penghantaran akan panjang, staf perbaikan patut perbaiki komponen bearing secara peribadi, memeriksa keadaan bearing dan minyak licin, danaplikasi untuk melihat sama ada sambungan bekalan kuasa selamat, sama ada switch ketat,Asuncion MitaPompa siri sentrifugal menegak, dan sama ada fuse selamat. Dalam kes sirkuit pendek, sirkuit pendek, pengbakaran fuse dan masalah lain, ia akan diselesaikan pada masa. Jika ia bukan masalah kuasa, periksa pompa air   bahagian penting akan ditandai secara lanjut untuk menghindari ralat semasa menetapkan semula. Permukaan kongsi dan bahagian yang rentan akan disimpan dengan betul untuk mencegah kerosakan.Asuncion Mita,ses: terdapat akumulasi udara atau gas dalam paip masuk air pompa, atau valv bawah tidak ditutup dengan ketat, pakej pompa vakum bocor serius, dan valv pintu atau valv flap tidak ditutup dengan ketat.rn it over for use. Bagaimanapun, jika segel air karet tolak digunakan, bila   Tujuan adalah untuk menghindari kebocoran air pompa, tetapi segel air mungkin rosak kerana kesalahan selepas bei

label:
6jawapan
Jiu Jiuwu Technology Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-03-20 08:20:56

Sejak kali terakhir saya membeli Asuncion MitaTubuh pompa paip anda, model baharu ini sememangnya memenuhi piawaian dan sangat bagus, memberikan anda ulasan yang baik.

Lihat lagi
Changheng Metallurgical Equipment Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-03-20 09:32:29

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, Asuncion MitaTubuh pompa paip berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Shiji Optoelektronik Technology Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-03-20 09:36:43

Ha ha. Asuncion MitaTubuh pompa paip Dah sampai tak lama lagi, not bad, lain kali datang boleh minta diskaun ^_^

Lihat lagi
Jaring keluli
5Tingkat-- · 2023-03-20 09:45:56

Asuncion MitaTubuh pompa paip Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.

Lihat lagi
Zhaofa Industry & Trade Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2023-03-20 10:02:39

Kenalan lama, semuanya baik seperti biasa, tulen Asuncion MitaTubuh pompa paip, prestasi kos yang cemerlang

Lihat lagi

Ia masih mampu untuk membeli barangan dalam talian, Asuncion MitaTubuh pompa paip Saya telah menandatangani dua hari lewat, tetapi perkara itu benar-benar baik, dan bosnya baik. Kelajuan pengangkutan juga sangat pantas.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)