halaman rumah

JovellanosPompa slurry yang tidak menyentuhBagaimana untuk menyadari konsumsi massa

2023-03-18 10:42:41lepaskan

  Um batubara diangkut di kilang persiapan batubara, dan slurry diangkut dalam operasi tambang sungai pantai. Koncentrasi berat badan yang dirawat adalah: mortar %, mineral slurry %; Ia boleh beroperasi dalam siri mengikut keperluan pengguna.Jovellanos,JovellanosPompa pembuangan saluran paip tidak terkunci,pompa pembuangan yang boleh diubah mempunyai peranti yang tetap dan bergerak, seperti yang dipaparkan dalam figur. Apabila peranti pemandu yang tetap dipilih, kabel rantai akan dipisahkan secara terpisah ke dalam (jauh dari pintu keluar pompa,JovellanosLo, dan garis sambungannya akan selari dengan paksi pintu keluar pompa) dua skrun mata mengangkat atau plat mengangkat untuk mengangkat pompa elektrik ke atas dan ke bawah,xing untuk menghindari motor jatuh ke dalam air dan terus menggaruk.Siquirres,   Air atau kebocoran udara dalam saluran paip. Kacang mungkin tidak ketat semasa pemasangan. If the leakage is not serious, the air or water leakage can be treated with cement or cement slurry mixed with asphalt oil. Pembaikan sementara boleh dilakukan dengan lumpur basah atau sabun lembut. Jika air kebocoran di kawasan pompa air, ketat   Jika ditemukan bahawa impeller rosak dan bekalan cair tidak cukup perlu menggantikan impeller baru pada masa untuk digunakan.pertama-tama, dan katakan bahawa kacang itu terlepas


JovellanosPompa slurry yang tidak menyentuhBagaimana untuk menyadari konsumsi massa



   Putar dalam arah berguling sehingga kencangan antara impeller dan plat pengawal depan berhenti, kemudian guna bolt penyesuaian untuk bergerak rotor ke belakang, mengedarkannya secara bersamaan antara plat pengawal depan dan belakang impeller sehingga ruang antara impeller, plat pengawal depan dan plat pengawal belakang adalah rata, berhenti, Dan ketatkan kedua-dua cakera debu dan ketatkan mereka pada rakit.   Pompa saluran bawah tanah dibahagi ke xwq (pompa saluran bawah tanah yang dipotong), wq/qw (pompa saluran bawah tanah yang tidak mengganggu), jywq (pompa saluran bawah tanah yang dicampur secara automatik) dan seri lain mengikut s mereka. Salah satu yang paling biasa digunakan adalah wq/qw (pompa saluran bawah tanah yang tidak mengganggu) yang mengadopsi impeller jenis pelari dan biasanya mempunyai ciri-ciri penyimpanan tenaga, anti winding, non clogging dan automatikped for easier operation. Apabila motor tenggelam, tidak perlu membina perlindungan tanah kompleks dan peranti tetap, jadi kawalan konsentrasi lebih bebas. Peralatan ditenggelamkan secara langsungYang mana lebih baik,   Segel mekanik yang lain adalah segel terpecah,JovellanosPakai pompa lumpur tahan, yang boleh diganti tanpa melepaskan slu   Penyulak pompa selam mungkin perlu dihapuskan untuk penyelamatan atau perbaikan semasa digunakan. Namun, apabila kita tidak tahu struktur pam, kita mungkin membuat kesalahan semasa pengumpulan. Mari s melihat pemasangan yang betultion when it is used. Apakah strukturnya sendiri apabila ia digunakan.


JovellanosPompa slurry yang tidak menyentuhBagaimana untuk menyadari konsumsi massa



   If there is abnormal sound inside the slurry pump and there is no water, it is likely that the equipment may have air infiltrating into it when absorbing water, which will cause abnormal sound inside the pump, and then at the same time, the impeller is damaged or the impeller is damagedKeperlukan piawai,ry pompa, kerana paksinya pada dasarnya menegak apabila ia berfungsi, tetapi ia boleh menyelam sepenuhnya dalam air apabila ia berjalan jadi ia adalah pilihan yang baik   Its working principle is as follow   Pada masa yang sama, saluran paip sokongan di bilik pam akan disediakan dengan elastisi izolasi getaran.Jovellanos,   perbaikan dan aras bahagian penywelding   It may be that the motor power of the water pump is too large, and the heat generation is too large, resulting in the high temperature of the vacuum pump.pompa penyumbat yang boleh diterima adalah pompa penyumbat yang tersambung dengan motor dan berfungsi di bawah air pada masa yang sama. Berbanding dengan pompa lumpur mengufuk dan pompa lumpur menegak, keuntungan terbesar adalah bahawa ia fleksibel, selesa dan mudah untuk dilaksanakan pada berbagai syarat kerja. Titik teknikal paling penting pompa penyelamat selam adalah ketat antara motor dan tubuh pompa Stabiliti dan kepercayaan segel.

label:
5jawapan
bahan kabel
2Tingkat-- · 2023-03-18 10:52:15

Bolehkah anda memberi saya diskaun lain kali saya membelinya, JovellanosPompa slurry yang tidak menyentuh Kualitinya bagus, dan saya akan memenuhi kehendak bos

Lihat lagi
membuat minuman
3Tingkat-- · 2023-03-18 11:20:29

JovellanosPompa slurry yang tidak menyentuhBerapa harga tawaran terbaik, dan saya akan memberi anda ulasan, bolehkah JovellanosPompa slurry yang tidak menyentuh lebih murah?

Lihat lagi
Hongcheng Stone Computer Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-03-18 11:35:51

JovellanosPompa slurry yang tidak menyentuhBerapa harganya dan bagaimana saya boleh menjualnya?

Lihat lagi
Xintuo Stainless Steel Trading Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-03-18 12:03:09

Saya akhirnya menunggu sehingga saya membelinya JovellanosPompa slurry yang tidak menyentuh. Mula-mula saya masih tertanya-tanya sama ada untuk membelinya. Saya suka sedikit. Saya agak takut membaca komen. Saya takut kualitinya tidak bagus. Ia bukan produk tulen. Ia agak berbeza daripada gambar. Namun, semuanya salah, barangnya bagus, asli, bosnya bagus, dan logistiknya bagus.

Lihat lagi

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali JovellanosPompa slurry yang tidak menyentuh.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)