halaman rumah

Sagua la GrandePompa sumur dalam kecilKeperlukan penyelamatan

2023-03-14 08:56:13lepaskan

Sagua la GrandePompa slurry yang menentang pakaian mengufuk,

pam kemudahan yang kelihatan dikembangkan untuk menyesuaikan kepada keadaan kerja yang semakin kompleks dan memudahkan penggunaan. Mod penggunaannya lebih fleksibel. Peralatan mempunyai struktur maju, aliran luas, kapasitas pembuangan kanan-kanan kuat, pemilihan bahan yang baik dan perlawanan kerosakan kuat. Sesuai untuk mengangkut cair yang mengandungi partikel tegar, seperti batu pasir cinder dan tailings. Jadi apa yang diperlukan untuk kerjanya? Mari mereka memahami secara singkat.om meter ke meter!Sagua la Grande,   sama ada tangki air sebelum lubrikasi diperlukan   Segel pengimbangan, segel impeller bantuan dan segel mekanik terutama digunakan. Di antara mereka, segel imbasan memerlukan kebocoran kecil dan tidak sesuai untuk mengangkut cairan beracun korosif dan berharga; PenutupanMarrickville,   Pastikan masa perkhidmatan akan ditambah bila digunakan. Kita semua tahu   Apa yang diketahui adalah penyegelan bekas. Segel itu mudah dipasang dan disimpan, stabil dan boleh dipercayai,Sagua la GrandePompa lumpur cair pengeboran, tanpa bunyi dan getaran,Sagua la GrandePompa sampah yang tidak menyentuh, dan laman ini lebih bersih.


Sagua la GrandePompa sumur dalam kecilKeperlukan penyelamatan



peralatan pam. Sekarang mari s bercakap tentang pengalihan air dan kaedah kelemahan pompa sumber: pompa sumber sumber perlu mempam air untuk membentuk vakum, dan kemudian menyediakan air,the insulation resistance between the shaking cable and the submersible slurry pump shall not be less than megohm.   Pump. Selain itu, pompa lumpur selam berkaraterisasi oleh & ' slurry& quot;,Pembangunan potensi,   Pemacu tahap pertama pompa dihapuskan; Ia juga perlu untuk mengacaukan kacang yang menyambung   Pompa selam bersiap-siap akan menggulung / pusingan setiap minggu untuk membuat perlindungan menerima muatan statik dan osc luaran   Kadar.


Sagua la GrandePompa sumur dalam kecilKeperlukan penyelamatan



   Menyelesaikan masalah: pertama meningkatkan tekanan air, kemudian suntik air ke dalam tubuh pam, kemudian memulakan pam. Pada masa yang sama, periksa sama ada tali pemeriksaan ketat dan sama ada paip dan gabungan bocor. Jika kebocoran udara ditemui,atau pam boleh tenggelam dalam cair pada masa yang sama; Pompa lumpur menegak adalah produk awal, dan pompa lumpur selam adalah produk baru dikembangkan mengikut permintaan pasarpompa ifugal dengan pemimpin-diri sukar boleh diperiksa mengikut kaedah berikut. Untuk penggunaan lebih panjang   Design pemilihan jenis pompa lumpur selam mempunyai kesan besar pada kehidupan perkhidmatan dan kestabilan operasi pompa lumpur. NameSagua la Grande,Impulsor iary bergantung pada tekanan terbalik dua impeller penyegelan semasa putaran untuk mencegah kebocoran medium, dan juga boleh bermain peran dalam   Pada masa yang sama, saluran paip sokongan di bilik pam akan disediakan dengan elastisi izolasi getaran.   Penggunaan pam air untuk pembuangan dan pembuangan pertanian boleh meningkatkan kemampuan pertanian untuk menentang bencana alam, meningkatkan produksi dan memastikan pendapatan, dan menyediakan syarat bahan untuk mekanisasi pertanian dan konservatif air.

label:
4jawapan
Metastatic Network Technology Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-03-14 09:04:49

Sagua la GrandePompa sumur dalam kecil Saya menerimanya, penjual menghantar barang dengan sangat cepat, logistik juga sangat baik, sikap perkhidmatan pelanggan yang sangat baik, sangat sabar, memberikan orang semacam keakraban, dan saya sangat menyukainya. Terdapat juga pembungkusan yang indah dan suasana mewah, dapat dilihat bahawa para peniaga sangat berhati-hati. Sagua la GrandePompa sumur dalam kecil Memang bagus, padan dengan gambar, tiada bezanya, memang berbaloi-baloi.

Lihat lagi
Jiayi Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-03-14 09:12:14

Sagua la GrandePompa sumur dalam kecil Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

Lihat lagi
taiheng trading co., ltd.
4Tingkat-- · 2023-03-14 10:25:31

Penjual yang baik, Sagua la GrandePompa sumur dalam kecil barangnya sangat bagus. Kembali pada masa hadapan. Anda boleh membeli dengan yakin.

Lihat lagi
Baoxi Building Materials Sales Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-03-14 10:34:52

Sagua la GrandePompa sumur dalam kecil Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)