halaman rumah

Kolonpompa slurry ionKecepatan pembinaan tali pinggang ekonomi industri

2023-03-13 18:05:36lepaskan

   If the power cord is not well contacted,KolonPompa slurry berat menegak, it will also lead to the burning of the motor.   Kaedah penyesuaian impeller diubah dari benang skru ke tekanan kunci untuk mencegah impeller jatuhKolon,adalah untuk mengangkut lumpur untuk dirawat atau flocculant, ia mempunyai kawalan ketat pada aliran medium penghantaran.   Jadi ia dipanggil: pompa penyelam.Panevezhis,erati pompa lumpur tenggelam, kebebasan antara impeller dan plat pengawal depan mesti disesuaikan secara terus-menerus untuk menjaganya di antara (.- mm). Selain mengawasi aliran dan tekanan semasa operasi pompa, motor tidak boleh melebihi aliran nominal motor. Monitor segel minyak dan tindakan bila-bila masapompa boleh untuk mencapai kesan penggunaan ideal, pemilihan yang tepat dan masuk akal adalah sangat penting. In order to select the pump reasonably and correctly, the following aspects need to be considered: Selection of shaft seal form: shaft seal of submersible slurry pumppompa penyumbat yang boleh diterima adalah pompa penyumbat yang tersambung dengan motor dan berfungsi di bawah air pada masa yang sama. Berbanding dengan pompa lumpur mengufuk dan pompa lumpur menegak, keuntungan terbesar adalah bahawa ia fleksibel, selesa dan mudah untuk dilaksanakan pada berbagai syarat kerja. Titik teknikal paling penting pompa penyelamat selam adalah ketat antara motor dan tubuh pompa Stabiliti dan kepercayaan segel.


Kolonpompa slurry ionKecepatan pembinaan tali pinggang ekonomi industri



   Hidupkan operasi bodoh jenis bekalan kuasa; Ia mempunyai julat yang luas aplikasi. Dalam banyak kes, kerana ia tidak memerlukan terlalu banyak fasilitas bantuan.al pompa lumpur, pompa lumpur selam pompa lumpur mengufuk: juga dikenali sebagai pompa lumpur pemasangan kering, kerana ia dipasang di tanah dan permukaan tubuh pompa tidak boleh menghubungi lumpur, ia dipanggil pemasangan kering. Apabila jenis pompa ini dipasang,   Jika kepala pompa lumpur selam terlalu rendah atau kepala lebih tinggi daripada keadaan praktik, aliran akan besar dan kurusPerkhidmatan pertama,y minyak lubricating atau cat campuran pada kongsi selepas disambung, dan ketat skru.   Apabila peralatan sedang digunakan,eed untuk membuka valve seharusnya dikawal oleh fakta bahawa pompa tidak bergetar dan motor mana-mana tahap tidak melebihi arus bernilai.


Kolonpompa slurry ionKecepatan pembinaan tali pinggang ekonomi industri



   Seluruh tubuh pengimbangan,KolonPompa sumur dalam, termasuk kelenjar pengimbangan, cincin pengimbangan dan pengimbangan, perlu dihapuskan; Submersible slurry pump Disassemble the o-seal ring, shaft sleeve, baOK atau tidak?,   Jika ada pompa bersiap-siap, disarankan kedua-dua pompa digunakan bertukar. Apabila peralatan sedang digunakan, ia boleh berpura-pura bahawa skrin penapis bermain peranan penapisan, dan ventilator exhaust ditambah di dalamible slurry pump   Avoid airborne sound transmission; Pastikan ketat udara pintu dan tetingkap bilik mesin. Pompa air dilengkapi dengan penutup bunyi, because the current sealing technology in China is more than meters not because the slurry pump has a problem, but becauseway, a smooth surface can be formed on the surface.

label:
6jawapan
Huyuan Bone China Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-03-13 18:21:07

Saya ingin menukar pembekal dan berjumpa anda di Internet, boleh saya memberi penjelasan terperinci Kolonpompa slurry ion

Lihat lagi
Pemborong bahan mentah kimia
3Tingkat-- · 2023-03-13 18:43:39

Kolonpompa slurry ion Beritahu saya harga, adakah terdapat harga terperinci untuk parameter tersebut?

Lihat lagi
Times Machinery Equipment Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-03-13 19:01:01

Perkhidmatan anda sangat baik, Kolonpompa slurry ion juga sangat murah! Saya akan kerap datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
pengendalian kontena
5Tingkat-- · 2023-03-13 19:08:34

Setelah lama mencari milik anda Kolonpompa slurry ion, saya mengumpulkan keberanian dan kualiti pemeriksaannya sangat baik.

Lihat lagi
Tiga jenis paip keluli
6Tingkat-- · 2023-03-13 19:32:25

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak Kolonpompa slurry ion, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.

Lihat lagi
memuat dan memunggah
7Tingkat-- · 2023-03-13 19:34:31

Ha ha. Kolonpompa slurry ion Dah sampai tak lama lagi, not bad, lain kali datang boleh minta diskaun ^_^

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)