halaman rumah

LinbeiPenjagaan sejuk segarKarakteristik prestasi penyegelan automatik

2023-03-13 18:02:36lepaskan

Semasa penyimpanan sejuk pegawai khas akan ditugaskan untuk memastikan permukaan plat penyimpanan sejuk akan menyatakan secara bersamaan tanpa kondensasi dan berjalan sejuk; Keadaan penutup kesan dan lubang; Sama ada pintu gudang dan port penghantaran tidak ditutup dengan ketat, dan dalam masa yang tepat menghadapi masalah pengisihan dan kegagalan segel seperti penghapusan air dan kebocoran udara.Pasang fasilitas pencahayaan sementara di gudang, pasang dan mengatur peralatan elektrik pembinaan, dan melakukan pekerjaan yang baik dalam bukti hujan, bukti basah, anti-kejadian, anti-ikatan dan perlindungan keselamatan lain.Linbei, skop aplikasi kedai penyimpanan segar semakin luas. Ia berkaitan dengan kehidupan harian kita. Selain kilang produksi makanan, kedai dan restoran telah mula membina kedai penyimpanan segar. Tujuan utama untuk membina gudang penyimpanan segar adalah untuk memastikan segar makanan. Terdapat banyak tindakan pencegahan dalam proses penyimpanan baru. Selepas selesai, terdapat juga banyak item perlindungan dan penyelamatan. Pencegahan dan perlindungan biasa penyimpanan baru boleh meningkatkan kehidupan perkhidmatannya. Oleh itu ia diperlukan bagi operator untuk memahami beberapa pengetahuan umum mengenai perlindungan dan penyelamatan peralatan penyimpanan baru. Apa pengetahuan umum mengenai perlindungan dan penyelamatan peralatan penyimpanan baru?Langkah desain penyimpanan sejuk: takrifkan volum penyimpanan sejuk. Saiz penyimpanan sejuk patut berdasarkan desain nombor besar produk pertanian yang akan disimpan untuk masa yang lama. Volum ini dihitung berdasarkan volum penting barang yang disimpan yang dikumpulkan dalam penyimpanan sejuk, ditambah baris ke baris koridor, ruang dalaman antara tumpukan dan dinding, langit dan kosong rumah pakej. Selepas volum penyimpanan sejuk ditentukan, nisbah panjang dan lebar tinggi penyimpanan sejuk ditentukan. Necessary auxiliary engineering buildings and equipment shall also be considered in the design of cold storage, packaging and combing room, special tool warehouse, loading and unloading platform, etc.Zuenoula,Sambungkan sistem sejuk. Kawalan dan paip tembaga akan digunakan untuk menyambungkan unit sejuk, sistem kawalan elektrik dan komponen lain penyimpanan sejuk. Pipa sambungan akan disambung dengan dekat, dan tindakan pengisihan dan perlindungan panas yang sepadan akan diambil.Pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan mempunyai prestasi yang stabil, selamat, dipercayai dan percuma penyimpanan. Aras teknikal telah mencapai aras rumah dan aras maju produk antarabangsa yang serupa. Jika ada sejumlah besar a is dan air, ia mesti dibersihkan pada masa, dan ia mesti tidak diketuk semasa membersihkan, supaya tidak merusak tanah dan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk.Gudang biasa beku-cepat kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan dengan suhu gas rendah (ammonia atau Freon)


LinbeiPenjagaan sejuk segarKarakteristik prestasi penyegelan automatik



Kadar ruang besar gudang beku cepat: untuk gudang beku cepat saiz yang sama, skema rancangan yang masuk akal menyimpan lebih banyak barang daripada yang tidak masuk akal. Untuk gudang beku cepat saiz tertentu, bagaimana untuk merancangnya untuk maksimumkan kadar ruang itu sering menjadi masalah penting yang dianggap oleh perancang kita. Dalam skema rancangan gudang perubatan Lukang yang dibekukan cepat, kami merancang untuk mengembangkan kapasitas penyimpanan asal kotak kepada kotak, yang meningkatkan ruang banyak.Jika peti sejuk telah digunakan selama lebih dari bulan,LinbeiMana rancangan dan pemasangan barang penyimpanan sejuk, atau tombol tenaga tinggi/rendah sering gagal, atau kapasitas sejuk dikurangi, sila minta pegawai penyelamatan peti sejuk untuk memperbaikinya.Fenomen biasa kedai beku cepat ialah suhu kedai beku cepat tidak boleh turun atau turun perlahan. Sekarang, analisis sederhana dibuat pada sebab untuk turun perlahan suhu: kehilangan kapasitas sejuk kedai kedai beku cepat adalah besar disebabkan pengisihan panas atau prestasi penyegelan buruk; prestasi penyegelan panas yang buruk disebabkan tidak cukup tebal lapisan penyegelan panas paip dan dinding penyegelan panas kedai, yang menyebabkan penyegelan panas dan kesan penyegelan panas yang buruk, Ia terutama disebabkan oleh pemilihan yang tidak tepat tebal lapisan pengisihan dalam desain atau kualiti yang buruk bahan pengisihan dalam pembangunan.Pengurusan kualiti Jumlah,Ruang yang masuk akal: konsum kuasa penyimpanan sejuk dihitung mengikut konsum sejuk penyimpanan sejuk, yang biasanya termasuk dua bahagian: konsum sejuk semasa pendinginan dan pendinginan kargo; Ia adalah konsum sejuk bilik sejuk sendiri dan pengurusan operasi.Pendingin segera adalah untuk memasang kondensator penyimpanan sejuk dalam kotak atau bangunan peralatan pendinginan, gunakan penerbangan sejuk untuk segera menyenangkan udara di udara dan gunakan udara sejuk untuk menyenangkan objek yang perlu disenangkan. Jenis pendinginan ini berkaraterisasi dengan kelajuan pendinginan yang lebih cepat, perbezaan suhu kondukti panas kecil dan perisian sistem sederhana jadi ia digunakan secara luas.Kebanyakan penyimpanan sejuk digunakan untuk pemprosesan beku dan penyimpanan makanan


LinbeiPenjagaan sejuk segarKarakteristik prestasi penyegelan automatik



Peralatan yang perlu dipasang di gudang dan ditempatkan ke gudang akan dipasang di tempat atau ditempatkan di tempat yang sesuai di gudang; Papan gudang dinding akan dipasang dari sudut badan gudang, dan gudang sejuk profesional akan dipasang. gudang sejuk akan dipasang. gudang sejuk akan dibangun. gudang sejuk buah yang menyimpan segar dan gudang sejuk perubatan akan mempunyai kadar tekanan tinggi, prestasi yang baik yang tidak bergerak air, kebakaran dan tahan suhu tinggi, kapasitas beban tinggi, tahan korrosion, perlindungan radiasi dan kehidupan perkhidmatan panjang. sudut akan ditetapkan sementara dengan jek plat warna ,; Apabila memasang setiap panel dinding, laksanakan secara bersamaan dua lapisan bahan putih pada permukaan kongsi groove lelaki dan perempuan, dan laksanakan satu lapisan bahan putih apabila memasang panel dinding polistiren. Kekosongan itu adalah seragam dan terus menerus; Selepas papan dinding dipasang di tempat, tarik garis di bahagian lap plat besi dalaman dan luaran dua papan dinding untuk sambungan dan pemasangan, dan ruang garis dalam gudang sepatutnya mm; Apabila menyambung plat perpustakaan dalam bentuk sambungan hook ekscentrik, hook ekscentrik akan dilepaskan sekali sebelum pemasangan untuk memastikan penguncian yang boleh dipercayai semasa pemasangan.rancangan,Papan pengisihan poliuretan yang digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk mesti integral dan terus menerus,LinbeiPembekalan buah,LinbeiPemasangan penyimpanan sejuk Wannian, dan tiada gabungan di tengah-tengah. Sambungan papan pengisihan poliuretan, piring atas dan tanah mesti dibuat ke dalam lengkung filet untuk pengalihan, yang boleh memenuhi keperluan kesehatan dengan baik.Rak-rak di gudang mempunyai kekuatan dan ketat yang cukup.Alasan lain ialah bahawa terdapat banyak bekas sejuk dalam sistem. Dalam kes ini, cari titik bocor dahulu, fokus pada sambungan setiap paip dan valv, perbaiki bahagian yang ditemui, dan kemudian isi bekas sejuk yang cukup.Linbei,Pada masa biasa, pengguna patut periksa darjah penyegelan ruang penyimpanan sejuk, dan beritahu penyimpanan sejuk untuk penyimpanan pada masa jika bahagian yang rosak ditemui.Pemampatan pendingin biasanya digunakan, yang sebahagian besar terdiri dari pemampatan, kondensator, valv throttle dan paip penipu. Menurut cara peranti paip penipu, ia boleh dibahagi menjadi pendinginan langsung dan pendinginan langsung. Pendingin langsung paip penguap dipasang dalam gudang sejuk. Apabila cairan pendingin melewati paip penguap, ia akan secara langsung menyerap panas di gudang dan sejuk.Untuk paip pemadam air (mencair) dalam bilik sejuk dengan suhu yang berbeza, peralatan valv exhaust mesti ditetapkan sebelum menyambung paip pemadam air (mencair).

label:
3jawapan
Pajakan Peralatan
2Tingkat-- · 2023-03-13 18:20:52

Sudah tentu, anda mendapat apa yang anda bayar, LinbeiPenjagaan sejuk segar sangat bagus, kualitinya sangat baik, terima kasih!

Lihat lagi
Chenyuan Trading Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-03-13 18:39:39

LinbeiPenjagaan sejuk segar Sangat bagus, tetapi syarikat logistik lebih perlahan, tetapi produknya sangat bagus, o(∩_∩)o...

Lihat lagi
lif
4Tingkat-- · 2023-03-13 19:17:29

LinbeiPenjagaan sejuk segarYa, berikan anda komen yang baik

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)