halaman rumah

MolKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyakKetidakfahaman produk

2023-03-13 15:05:36lepaskan

MolPengubah utama kilang kuasa,

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.Pembuat pengubah kuasaMol,Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahMbala,Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaPipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.


MolKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyakKetidakfahaman produk



Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan,MolPenukar jenis kering Scb14, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.Penghakiman cacat pengubah kuasaJabatan Kewangan,Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar,MolHarga pengubah jenis kotak 500 KVA, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip


MolKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyakKetidakfahaman produk



Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?pelaburan, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.Efisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin besar kuasa output semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.Mol,Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

label:
6jawapan
pintu keselamatan
2Tingkat-- · 2023-03-13 15:29:34

Sekarang bisnes bukan senang nak buat, boleh bagi diskaun lagi?

Lihat lagi
tianye service co., ltd.
3Tingkat-- · 2023-03-13 15:48:43

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, MolKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyak penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

Lihat lagi
minum air tulen
4Tingkat-- · 2023-03-13 15:57:19

Sejak kali terakhir saya membeli MolKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyak anda, model baharu ini sememangnya memenuhi piawaian dan sangat bagus, memberikan anda ulasan yang baik.

Lihat lagi
Changfeng Machinery Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-03-13 16:39:19

Anda MolKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyak tidak apa-apa, berikan diskaun kali seterusnya anda membeli dan beli syarikat anda MolKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyak

Lihat lagi

Jarang beli MolKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyak, saya nampak kedai macam ni. Harga sangat berpatutan, servis pun sangat baik, barang pun bagus. Bagi komen yang bagus. Kali ni saya galakkan.

Lihat lagi
parut keluli
7Tingkat-- · 2023-03-13 16:54:16

Walaupun MolKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyak belum tiba, saya menantikannya, dan siasatan masih dalam perjalanan.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)