halaman rumah

KontramaestrePump paip air panas berkelilingInventar menurun dengan signifikan dan harga dikembalikan dengan lemah

2023-03-10 18:05:33lepaskan

   Selepas nilai tertentu, air juga akan meletup, yang dipanggil tekanan meletup air pada suhu ini. Kontramaestredipasang pompa selam yang dalam, selepas jam penggunaan, periksa sama ada segel itu bagus. In the future, periksa sama ada lengan perisai diantara rotor motor dan stator ditutup dengan baik. Cuba mengurangi bilangan permulaan yang digunakan.perbezaan.Purral,   Tidak akan ada bekalan cair yang tidak cukup atau masalah lain.essari untuk kita memilih pompa air yang sesuai.   Pertama-tama, mari s memahami penyebab bekalan cair yang tidak mencukupi: Jika aras cair yang disimpan dalam tangki penyimpanan cair yang berkeliaran lebih rendah dari %, maka bekalan cair yang tidak mencukupi akan berlaku apabila ia sedang digunakan. Or the pump adds too much lubricating oil, dan frekuensi penyelamatan telah dikurangkan, biaya telah dikurangkan, dan pendapatan telah meningkat.   Ganti perlindungan bola motor.   Pengumpulan bahagian rotor pompa lumpur selam Sebelum pengumpulan, laksanakan lapisan lumpur oJabatan produksi,   Beberapa pasta korosif yang mengandungi kristal juga boleh dipindahkan. Dalam julat aplikasi pompa lumpur, sekitar % digunakan dalam konsentrator dalam industri tambang. Kerana keadaan kerja yang buruk dalam pakaian minyak utama, kehidupan perkhidmatan pompa lumpur di bahagian ini secara umum rendah. Of course,KontramaestreBahagi pompa paip menegak, different minerals, abrasionImpulsor iary bergantung pada tekanan terbalik dua impeller penyegelan semasa putaran untuk mencegah kebocoran medium, dan juga boleh bermain peran dalam  ; Dalam aplikasi praktik, pompa penyelam selam sedang berkembang dengan cepat dengan keuntungan uniknya. Pompa lumpur menegak perlu diselesaikan dan dipasang dalam penggunaan, sementara pompa lumpur selam boleh digunakan secara langsung tanpa penyemburan yang sesuai dan fleksibel.


KontramaestrePump paip air panas berkelilingInventar menurun dengan signifikan dan harga dikembalikan dengan lemah



ually open the outlet sluice valve. Jika aliran terlalu besar, jika aliran terlalu kecil, buka valv gerbang.konsum,pengendalian.Yang pertama, dan tali rantai akan dihantar ke dalam dua cincin angkat untuk mengangkat pompa elektrik ke atas dan ke bawah. Hati-hati jangan gunakan kabel sebagai tali untuk menghindari bahaya.cause serious damage to the equipment itself, so it is also a reminder that we are using it tooKontramaestre,Transportasi ringan dan berat medium dalam kilang cuci batubara batubara, penarik sungai,KontramaestrePompa saluran bawah tanah, penarik sungai, dll. Dalam industri kimia   Jika pompa penyelamat selam tidak boleh dipasang dan beroperasi, titik operasi kosong boleh ditambah.   Dengan cara ini, apabila peralatan digunakan lagi, penyebab dalam pam sering kurang, dan penggunaan kuasa juga kurang, dan efisiensi pam yang digunakan sering meningkat, dan faktanya adalah

label:
6jawapan
Jualan mesin dan aksesori lain
2Tingkat-- · 2023-03-10 18:09:18

saya betul-betul minta maaf.

Lihat lagi
Paip khas minyak
3Tingkat-- · 2023-03-10 18:30:54

KontramaestrePump paip air panas berkeliling Kualiti pada harga ini adalah nilai terbaik untuk wang

Lihat lagi
Avenue Packaging Materials Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-03-10 18:36:32

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti KontramaestrePump paip air panas berkeliling masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

Lihat lagi
Hongxia Machinery Equipment Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-03-10 18:46:38

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, KontramaestrePump paip air panas berkeliling berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
fulgers trading co., ltd.
6Tingkat-- · 2023-03-10 19:06:12

Saya akan membelinya pada masa hadapan KontramaestrePump paip air panas berkeliling dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!

Lihat lagi
car element trading co., ltd.
7Tingkat-- · 2023-03-10 19:50:50

Selamat bekerjasama dan pembungkusan yang ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)