halaman rumah

CendawanPengubah minyak terjun 35kVApa yang berlaku dengan penyelenggaraan mekanikal

2023-03-08 18:02:33lepaskan

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.Cendawan,Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.Setelah minyak telah dihapuskan semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.West Bromwich,Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip, dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.


CendawanPengubah minyak terjun 35kVApa yang berlaku dengan penyelenggaraan mekanikal



Secara peringkat peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan,CendawanParameter teknikal pengubah kuasa, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.Analisis penyimpanan kuasa pengubah sentiasa berdasarkan sama ada kadar penggunaan kapasitas pengubah kurang dari nilai piawai tertentu. Samada pengubah adalah spesifikasi perlindungan persekitaran dan penyimpanan tenaga. Sebenarnya, kadang-kadang spesifikasi tersebut tidak menyimpan tenaga elektromagnetik, tetapi mengkonsumsi tenaga elektromagnetik.Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.sumber,Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.


CendawanPengubah minyak terjun 35kVApa yang berlaku dengan penyelenggaraan mekanikal



Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.Produsi keselamatan,CendawanUjian pengubah jenis kering 10kV,Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada andaSetelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.Cendawan,Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Pasukan pengubah kuasaDalam penukar jenis kering perlindungan relay,CendawanTransmission transformer, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

label:
4jawapan
Shao Ke Catering Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-03-08 18:48:12

Pembeli yang sangat baik. Terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukainya CendawanPengubah minyak terjun 35kV. Datang lagi lain kali

Lihat lagi
Boyang Metal Products Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-03-08 19:21:19

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, CendawanPengubah minyak terjun 35kV asli, berkualiti dan murah, haha.

Lihat lagi
Tianyi Shopping Centre Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-03-08 19:40:27

CendawanPengubah minyak terjun 35kV Barang sudah sampai, lebih baik dari yang anda lihat dalam gambar!

Lihat lagi
Changwei Wire Mesh Manufacturing Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-03-08 19:40:42

Barangnya memang bagus, tetapi CendawanPengubah minyak terjun 35kV harganya agak mahal, tetapi masih berbaloi. Ini kali pertama saya datang membeli, terima kasih kepada panduan membeli-belah anda.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)