halaman rumah

BayamoPompa saluran bawah tanahPerkenalan ke peranti

2023-03-05 14:09:29lepaskan

   Semak dan ganti aksesori secara peribadi: semak kabel, izolasi motor dan skru sekurang-kurangnya sekali setahun. Jika ia rosak, ia sepatutnya diganti pada masa.stesen kerja, yang boleh dibawa ke mana sahaja yang diperlukan, kerana ia tidak memerlukan terlalu banyak fasilitas bantuan.Aguachica,eed untuk membuka valve seharusnya dikawal oleh fakta bahawa pompa tidak bergetar dan motor mana-mana tahap tidak melebihi arus bernilai.   Normal operation. Pompa lumpur selam boleh mengangkut lumpur dengan partikel-partikel korosif atau solid, lumpur batubara transpo medium berat   Statistik lain percaya bahawa, sekurang-kurangnya dalam tahun-tahun terakhir situasi kekurangan kuasa akan terus berlanjut, dan China Tenderasi pertumbuhan ekonomi akan kekal kelajuan tinggi. Oleh itu,


BayamoPompa saluran bawah tanahPerkenalan ke peranti



performance, is easy to use and effectively reduces the wear of the host and anti vibration kinetic energyKita boleh memandang, mendengar dan menyentuh pompa penyelam selam menurut kaedah di atas,BayamoLo, untuk menilai sama ada ada ada kesalahan dan kesalahan sebahagian dari pompa penyelam, dan menanganinya pada masa jika ada kesalahan ditemui.n akan disesuaikan ke arah tertentu semasa penggunaan. Pompa lumpur selam perlu guna baris bila digunakanYang paling murah,seal.bahan-bahan mentah yang resisten-r, yang resisten-wear, resisten-corrosion, tidak memeluk, dan mempunyai kapasitas pembuangan sampah yang kuat, dan boleh secara efektif melewati partikel-partikel yang besar yang solid. Ia tidak terbatas oleh julat penyiup, dengan efisiensi penyiup penyiup tinggi dan penyiup lebih lengkap. Tidak perlu memasang pompa vakum tambahan, dan pelaburan lebih rendah.   Lebih tinggi kelajuan spesifik pompa penyelam selam, lebih kecil jumlah potongan diameter impeller yang boleh dibenarkan. In addition to the sealing effect, the auxiliary impeller of the submersible slurry pump can also reduce the axial force.


BayamoPompa saluran bawah tanahPerkenalan ke peranti



   If there is abnormal sound inside the slurry pump and there is no water, it is likely that the equipment may have air infiltrating into it when absorbing water, which will cause abnormal sound inside the pump,BayamoPompa saluran bawah tanah, the impeller is damaged or the impeller is damagedJabatan Kewangan,BayamoPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak,   Roda, mesin mencampur dan sebahagian lain aliran utama terbuat dari pakaian tinggidi mana ia perlu diselesaikan dan diganti.   Ia juga mungkin bahawa pedang penggemar pompa sedikit dan volum udara tidak cukup, yang menyebabkan kesan penyebaran panas yang buruk.Bayamo,   SubPerlawanan antara bekalan kuasa dan permintaan masih terkemuka dalam tahun-tahun terakhir, yang pasti merupakan peluang untuk ia dan industri generator. Dalam pam air dan generator, terutama   Semak sebelum pemasangan: Semak spesifikasi, saiz dan kualiti aksesori tebal dan tipis.

label:
3jawapan
Kabel kuasa berpaut silang voltan rendah
2Tingkat-- · 2023-03-05 14:55:26

Anda BayamoPompa saluran bawah tanah bagus, adakah senang untuk membuat pesanan?

Lihat lagi
Penyediaan paip keluli lancar
3Tingkat-- · 2023-03-05 15:15:08

Raya tak lama lagi, boleh BayamoPompa saluran bawah tanah dapat diskaun?

Lihat lagi
Luan Auto Repair Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-03-05 15:23:32

Saya sangat suka, saya sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan dalam BayamoPompa saluran bawah tanah, saya sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, dan perkhidmatan syarikat logistik Sikapnya sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati dengan membeli-belah.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)