halaman rumah

MouscronBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAMudah dan cekap

2023-03-04 08:09:28lepaskan

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.Sebab penyegelan yang buruk umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.Mouscron,Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.Santa Teresa,Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.Operasi pengubah tenggelam minyak


MouscronBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAMudah dan cekap



Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaIsolasi antara lembaran besi silikon rosak,MouscronPenukar jenis kering 500kW, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;Dry type transformer factorymiddleman,Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?Pembuat pengubah kuasaJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).kualiti tertinggi,Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering,MouscronHarga pengubah kuasa, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.Kandungan pemeliharaan pengubah kuasaShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang,MouscronSuhu pengubah dalam bilik distribusi tenaga tinggi, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.Mouscron,Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.Syarikat pengubah jenis kering

label:
6jawapan
Jualan abu terbang
2Tingkat-- · 2023-03-04 08:17:39

MouscronBerapa banyak pengubah minyak 200 KVA Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

Lihat lagi
Xinshengda Natural Gas Sales Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-03-04 08:27:41

Logistik sangat pantas, berharap dapat bekerjasama lagi

Lihat lagi
Jualan minyak pelincir
4Tingkat-- · 2023-03-04 08:28:47

MouscronBerapa banyak pengubah minyak 200 KVA Barang sudah sampai, lebih baik dari yang anda lihat dalam gambar!

Lihat lagi
Perkhidmatan perundingan jualan kenderaan
5Tingkat-- · 2023-03-04 09:03:02

MouscronBerapa banyak pengubah minyak 200 KVA Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

Lihat lagi
kilang keluli
6Tingkat-- · 2023-03-04 09:23:43

Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini MouscronBerapa banyak pengubah minyak 200 KVA memang bagus, cukup bertuah.

Lihat lagi
Perniagaan pelancongan masuk
7Tingkat-- · 2023-03-04 10:04:39

MouscronBerapa banyak pengubah minyak 200 KVA Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)