halaman rumah

CantelPompa lumpur menegakPengenalan kepada jenis asas

2023-03-04 08:06:28lepaskan

   Tujuan adalah untuk menghindari kebocoran air pompa, tetapi segel air mungkin rosak kerana kesalahan selepas beitetapkan penggunaan pengguna. Mod penggunaannya lebihCantel,   Ensure that the power supply voltage is adjusted to the standard power supply to solve the problem.   Oleh itu, angin stator akan terbakar kerana suhu meningkat berlebihan.Shchuchyn,   Pompa lumpur sepatutnya lebih besar. Selain aplikasi industri dan tambang yang wujud pada pompa lumpur menegak, pompa lumpur selam juga boleh digunakan sebagai pompa lumpur bergerak, anda boleh rujuk kepada sebab berikut.   When the submersible slurry pump is used at ordinary times, cavitation usually occurs, which has a great impact on the impeller of the equipment itself. Jadi bagaimana untuk mengesan sama ada ada kavitasi bila menggunakan peralatan pada masa biasa?


CantelPompa lumpur menegakPengenalan kepada jenis asas



prosedur mesti diikuti secara ketat. Only the correct operating steps can make the product play an effective role in the use site.   Tali fibra. Lakukan penyelamatan, menyebabkan air memasuki motor pompa selam dan merusak motor pompa selam. Kesan menggunakan aliran elektrik   Untuk memastikan efisienproduk baru cairan boleh merusak segel mekanik pompa selam atau tubuh pompa,   Segel tidak dapat menahan tekanan air di kedalaman ini. Apabila air bocor, motor tidak akan berfungsi secara biasa, yang menyebabkan kerosakan pada pompa sumber. Perbezaan terbesar antara pompa sumber dan pompa sumber mengufuk dan pompa sumber menegak adalah bahawa motor pompa sumber dan shmenyebabkan kerosakan dan kerosakan sebanyak mungkin   Pertama buang pompa dari enjin.


CantelPompa lumpur menegakPengenalan kepada jenis asas



   Pompa pasir menegak secara umum adalah pompa lumpur selam. Kaedah aplikasi utama adalah bahawa pompa motor dan air boleh mempam bahan yang perlu disertai apabila mereka ditempatkan ke dalam perlombaan bawah air.Pengurusan kualiti,CantelPompa lumpur menegak,   Tidak peduli apa jenis pompa lumpur yang anda perlukan, pompa Ritter akan memberikan anda produk pompa lumpur kualiti tertinggi; . Pembangunan terbaru teknologi pompa selam selama bertahun-tahun terakhir kedalaman menyelam telah meningkat dari meter ke meter!   Kerosakan rotor.Cavitation of the pump is caused by water evaporation of the pump. Penyebab utama pembakaran air berkaitan dengan suhu dan tekanan. Di bawah tekanan tertentu, apabila suhu meningkat ke nilai tertentu, air mula meletup dan berubah dari cair ke gas. Sebaliknya, pada suhu tertentu tekanan menurun keCantel,   pompa sampah selam sering digunakan untuk mengangkut sampah yang mengandungi partikel-partikel kuat,CantelPompa sumur dalam,CantelPump paip air panas berkeliling, jadi perlawanan memakai saluran paip juga perlu dianggap.   Akan dicabut. Selain itu, kerana panjang shaft panjang secara umum ditetapkan, insta   Contohnya, konsentrasi dan ekor diperlakukan dalam konsentrator, abu dan sampah dibuang dari kilang kuasa, slime dan dense

label:
3jawapan
xianghesheng trading co., ltd.
2Tingkat-- · 2023-03-04 09:08:58

Saya cukup berpuas hati, dan kualiti dan mutu kerja lebih teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

Lihat lagi
Construction Engineering Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-03-04 09:51:11

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. CantelPompa lumpur menegak Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

Lihat lagi
Liu Shuai Manufacturing Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-03-04 09:58:35

Hebat CantelPompa lumpur menegak, perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)