halaman rumah

San Juan SacatepequezBaigang deep well pumpApa masalah dengan aberasi kromatik

2023-02-18 07:55:16lepaskan

Orang asing dan produser bahawa selain keadaan kerja yang baik, kepercayaan tinggi dan kehidupan perkhidmatan panjang. Pompa mesti direka selain kaedah reka konvensional mekanik cair   Seks berbeza. Walaupun kapal selamSan Juan Sacatepequez,   Untuk menjaga volum air yang dirawat asal tanpa meningkatkan bilangan pompa air, aras cair dalam tangki penyimpanan boleh meningkat dengan menyesuaikan bola mengapung dalam tangki cair. Selepas aras cair dalam tangki penyimpanan meningkat lengkung QE dia peranti mesti bergerak ke kanan. Pada masa ini, anda boleh cari sebab dari item di atas. Namun, perlu diperhatikan bahawa jika kesalahan disebabkan oleh listrik, orang yang tidak tahu listrik tidak perlu memperbaikinya sendiri,San Juan SacatepequezPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak, untuk menghindari orangCauseni,   Cincin keseimbangan juga dihapuskan; - Kemudian buang impeller tahap terakhir dan kunci kembali, dan bahagian tengah termasuk vane panduan; Selain itu, buang impeller, bahagian tengah dan van panduan pada aras lain dengan cara yang sama sehingga penyelamat selam   Putar dalam arah berguling sehingga kencangan antara impeller dan plat pengawal depan berhenti, kemudian guna bolt penyesuaian untuk bergerak rotor ke belakang, rekod ruang pergerakan ke hadapan dan ke belakang, mengedarkannya secara bersamaan antara plat pengawal depan dan belakang impeller sehingga ruang antara impeller,San Juan SacatepequezAh slurry pump, plat pengawal depan dan plat pengawal belakang adalah rata, berhenti Dan ketatkan kedua-dua cakera debu dan ketatkan mereka pada rakit.way, a smooth surface can be formed on the surface.


San Juan SacatepequezBaigang deep well pumpApa masalah dengan aberasi kromatik



Ia terhalang, pompa tidak akan dipenuhi dengan air. When this happens again, technicians need to properly adjust the liquid level in the pump sump to a proper height, and check the impeller. Dalam kes kerosakan atau penuaan, ia perlu diganti pada masa,   With the features of installation and automatic control, it has a unique effect in discharging solid p   Berhenti, kemudian ketat kursi arah, tekan ke bawah kacang, dan memperbaiki kedudukan paksi rotor. Pompa selam selam yang terakhir menggunakan sokongan tong, yang biasanya tidak perlu menyesuaikan kebebasan impeller. Oleh itu, jika ada masalah dengan kebebasan dalam penggunaan masa depan, lepaskan sokonganBerapa banyak?,rly semasa digunakan    Periksa sama ada ia perlu diganti.tekanan dalam pompa lebih tinggi dari . MPa, cairan penyegelan .-. MPa lebih tinggi daripada tekanan dalam pompa boleh disuntik untuk penyegelan dan mengurangi kebocoran   Perbezaan antara pompa lumpur menegak dan pompa lumpur selam Posisi kerja


San Juan SacatepequezBaigang deep well pumpApa masalah dengan aberasi kromatik



dengan pam perlu disediakan.Pengurusan kualiti Jumlah, kebocoran bahan bakar, letupan dan cairan beracun akan menyebabkan api, letupan dan racun dan konsekuensinya tidak dapat dibayangkan.   Pipeline satu-tahap pompa suction tunggal. Ia adalah produk ideal pompa minyak tradisional. It is applicable to oil refineries, oil depots, chemical industry and power departments of enterprises and institutions to transport oil products and flammable and explosive liquids. Suhu operasi juga sepatutnya berada dalam .Pertama, skrun bolt di sisi penutup tekanan,San Juan Sacatepequezpompa slurry ion, dan kemudian buang kacang yang digunakan untuk sambungan antara tiga bahagian: seksyen pembuangan, tubuh kotak penutup dan tubuh pembuangan; Kemudian mengawal kacang bulat di atas rak, dan secara berturut-turut memasang perlumbaan dalam, mengawal kelenjar dan memegang lenganSan Juan Sacatepequez,   Perkenalan di atas adalah tentang penyebab is is muatan berlebihan pompa. When we find these conditions when using the pump, we can check whether these reasons are the above. Ini juga peringatan bahawa kita perlu menjaga pompa semasa penggunaan biasa. latent   ada juga kaedah sederhana untuk mengukur frekuensi getaran pompa dengan kaedah getaran. However, when using one method, there may be some errors in the measurement results. Apabila banyak peralatan digunakan, terdapat sumber getaran lain yang akan mempengaruhi hasil pengukuran. Oleh itu, sebenarnya, ia adalahes entering the equipment and causing pump jamming.

label:
5jawapan
Selongsong Minyak
2Tingkat-- · 2023-02-18 08:31:33

San Juan SacatepequezBaigang deep well pump Saya menerimanya, penjual menghantar barang dengan sangat cepat, logistik juga sangat baik, sikap perkhidmatan pelanggan yang sangat baik, sangat sabar, memberikan orang semacam keakraban, dan saya sangat menyukainya. Terdapat juga pembungkusan yang indah dan suasana mewah, dapat dilihat bahawa para peniaga sangat berhati-hati. San Juan SacatepequezBaigang deep well pump Memang bagus, padan dengan gambar, tiada bezanya, memang berbaloi-baloi.

Lihat lagi
Yi Jia Iron Powder Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-02-18 08:43:11

Ya, saya harap untuk memberi kerjasama lain kali. Terima kasih bos~~ Penghantaran cepat, San Juan SacatepequezBaigang deep well pump pada dasarnya berpuas hati.

Lihat lagi
Kontrak Am Kerja Raya Perbandaran
4Tingkat-- · 2023-02-18 09:36:54

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak San Juan SacatepequezBaigang deep well pump tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!

Lihat lagi
taiheng trading co., ltd.
5Tingkat-- · 2023-02-18 09:44:08

San Juan SacatepequezBaigang deep well pump Minimum berapa, boleh borong

Lihat lagi
Kabel Kawalan
6Tingkat-- · 2023-02-18 09:45:58

San Juan SacatepequezBaigang deep well pump Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)