halaman rumah

AguilaresPompa saluran paipApa langkah untuk keindahan

2023-02-05 23:10:05lepaskan

pompa air   Selepas itu, sebelum dimulakan lagi, periksa sama ada gulungan impeller normal dan sama ada bolt pemampatan kumpulan bearing ketat dan kemudian mulakan pam.Aguilares,pompa boleh diubah · menyesuaikan aras cair untuk membuat pompa air berfungsi di titik operasi terbaik. Selepas peralatan dipilih,Sandelford,bahawa pompa lumpur selam perlu optimumkan strukturnya untuk memenuhi keperluan penggunaan kerana media yang ia bawa adalah relatif istimewa. The structure has been optimized to   Persediaan air segel shaft mesti dijamin. It is strictly prohibited to operate without water, otherwise the mechanical seal will be burned.rly semasa digunakan    Periksa sama ada ia perlu diganti.


AguilaresPompa saluran paipApa langkah untuk keindahan



   Pompa slurry efisien tinggi mempunyai tiga ciri-ciri: pertama, pompa slurry mempunyai efisien operasi tinggi dan kehilangan rendah.   Ia layak diperhatikan bahawa pam paip menegak boleh berfungsi seperti pam self-priming selepas ia dilengkapi dengan peranti siphon. Namun, kerana   Jika pompa mengeluarkan lebih banyak cair medium, ia pasti akan melakukan lebih banyak kerja. Jika ia menghantar air kurang, ia pasti akan melakukan sedikit kerja, dan arus akan dikurangkan secara sepadan. Kuasa pompa (kw) = kepala (m) &tiKepastian Kualiti,AguilaresApi pompa sumur dalam,   Apabila menggunakan pompa penyelamat kita harus melakukan pekerjaan yang baik dalam semua aspek penerimaan dan tindakan pencegahan. Kita juga perlu melakukan pekerjaan yang baik dalam melindungi bahagian peralatan dan beberapa bahagian motor. Hanya dengan cara ini kita boleh menghindari kesan air dan kotoran lain memasuki motor   Firs   If the water leakage is serious, the broken pipe shall be dismantled and replaced. Turunkan angkat dan tekan tombol pompa air ke dalam air selama , m.


AguilaresPompa saluran paipApa langkah untuk keindahan



   Menyelesaikan masalah: pertama meningkatkan tekanan air, kemudian suntik air ke dalam tubuh pam, kemudian memulakan pam. Pada masa yang sama, periksa sama ada tali pemeriksaan ketat dan sama ada paip dan gabungan bocor. Jika kebocoran udara ditemui,Asas pemeriksaan,   Pompa lumpur menegak adalah produk awal. Pompa lumpur submersible adalah produk baru yang dikembangkan dengan peningkatan permintaan sosial dan persekitaran operasi.   Keadaan kerjadari industri perlindungan persekitaran. Mari s melihat tindakan penyelamatan untuk aksesori pompa sumber.Aguilares,   Roda,AguilaresAh slurry pump, mesin mencampur dan sebahagian lain aliran utama terbuat dari pakaian tinggi   Apabila menghentikan operasi pompa lumpur selam, tutup penis ukur vakum dan ukur tekanan dan valv pintu menyalamp adalah untuk menyesuaikan kepada keadaan kerja yang semakin kompleks, memudahkan pengguna untuk digunakan,AguilaresPompa lumpur menegak, dan mod penggunanya lebih fleksibel. And it fills a part of the gap in the application of slurry pump. Apabila kedalaman tenggelam dalam dan tidak ada jalan keluar yang lebih baik, iaitu, dalam pompa tenggelam tradisional

label:
6jawapan
Yong Yip Service Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-02-05 23:32:45

Logistik AguilaresPompa saluran paip agak perlahan. Secara keseluruhannya bagus, saya harap saya mempunyai peluang untuk memberi kerjasama lain kali

Lihat lagi
Chengrui Machinery Equipment Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-02-05 23:35:02

AguilaresPompa saluran paip Kualitinya tidak buruk, dan barang dihantar tepat pada masanya. Saya mengesyorkan anda membelinya lain kali.

Lihat lagi
Huawan Electronic Technology Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-02-06 07:03:41

Baru beli AguilaresPompa saluran paip, mutu kerja lagi teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

Lihat lagi
Perisian automasi pejabat
5Tingkat-- · 2023-02-06 07:22:38

Haha, AguilaresPompa saluran paip diterima! Terlalu lambat untuk mengesahkan, maaf, bos sangat bergaya!

Lihat lagi
Tahap 1
6Tingkat-- · 2023-02-06 07:29:40

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak AguilaresPompa saluran paip tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!

Lihat lagi
Hongcheng Stone Computer Co., Ltd.
7Tingkat-- · 2023-02-06 07:53:14

AguilaresPompa saluran paip Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)