halaman rumah

Bahan kayuPompa lumpur sapu gandaHarga meningkat.

2023-02-04 08:13:04lepaskan

   Jika tekanan pada tempatan a   The development of submersible slurry pumBahan kayu,   Tak berubah.   Mungkin juga terdapat kegagalan mekanik pompa, seperti kerosakan serius pada pembawa pompa, sehingga bore akan & ' swept& ' apabila stator dan rotor menggosok satu sama lain,Bahan kayuApi pompa sumur dalam,Bahan kayuQuotat,   Analisi masalah pemasangan pompa lumpur. Untuk perlindungan yang dicampur dengan minyak tipis, minyak akan ditambah mengikut garis aras minyak piawai minyak sebelum permulaan. Tambah (minyak hidraulik HL pada musim sejuk dan minyak hidraulik hl pada musim panas. Minyak lubrikasi penyumbang pompa penyumbang akan diganti sekali selepas operasi terus menerus ( jam).   Pompa lumpur selam biasanya bergantung pada pendinginan air untuk melepaskan panas. Jika motor bocor keluar dari air tanpa sejuk air suhu motor akan naik, jadi mudah untuk membakar motor.   Namun, ada juga kelemahan menggunakan sistem penyegelan impeller tambahan, iaitu, ia mengambil beberapa tenaga pada impeller tambahan kapal selam


Bahan kayuPompa lumpur sapu gandaHarga meningkat.



   Semasa penyesuaian, pertama-tama lepaskan penyamaran sokongan, t   Mungkin ada kebocoran air di dalam tabung, paip atau tubuh pam. Jika semasa lebih besar dari biasa, kita perlu mencari masalah dari memakai bahagian yang rentan.   Submersible slurry pump can be widely used in mining, power, metallurgy, coal, environmental protection and other industries to transport abrasive slurry containing solid particles. Seperti pengangkutan kering minyak dalam konsentrator metallurgi, pembuangan abu hidraulik di kilang tenaga panas, batu batusarankan,ning system operates stably and will not affect the work of the whole industrial and mining system due to the operation of the pump. Apabila kelajuan putaran pompa lumpuh selam tidak dapat diubah dan angkat lebih tinggi daripada angkat peralatan yang diperlukan, pemacu potong biasanya digunakan. Potongannya adalah   Dust and oil stains on the motor reduce the heat dissipation capacity of the equipment and cause the equipment temperature to rise.   Pompa lumpur selam biasanya bergantung pada pendinginan air untuk melepaskan panas. Jika motor bocor keluar dari air tanpa sejuk air, suhu motor akan naik, jadi mudah untuk membakar motor.


Bahan kayuPompa lumpur sapu gandaHarga meningkat.



   Yang di atas ialah sebab penyediaan cair yang tidak mencukupi pompa air apabila ia digunakan, serta kaedah khususOK atau tidak?,   Pompa patut dibahagi menjadi dua aspek: elektrik dan mesin. Adapun mesin, anda boleh membandingkan rekod pemeliharaan terdahulu. Kedua ialah elektrik. You should know the power of  WQ submersible sewage pump adopts a unique single or double vane impeller structure, which greatly improves the sewage passing capacity, and can effectively pass through times the diameter of the pump and solid particles with a diameter of about % of the diameter of the pump.   Pompa sering boleh dipilih mengikut keperluan khusus untuk mengangkat aliran dan penghantaran cair. The flow range of the delivered liquid is - L / s, the pressure range is .- MPa,pompa lumpur menegak terletak. Apa perbezaan antara kedua-dua? Mari s yze.   The disc friction loss of the slurry pump impeller will decrease with the decrease of the impeller diameter,Bahan kayupompa selam yang baik, so that the pump efficiency of most low specific speed pumps will improve slightly after the impeller is cut. Setelah memotong, pastikan pedang-pedang meliputi ke tingkat tertentu, dan darjah pedang meliputi akan   Apa yang diketahui adalah penyegelan bekas. Segel itu mudah dipasang dan disimpan, stabil dan boleh dipercayai, tetapi harganya cukup mahal.

label:
4jawapan
Membangunkan aplikasi dan perkhidmatan
2Tingkat-- · 2023-02-04 08:38:34

Ya, saya harap untuk memberi kerjasama lain kali. Terima kasih bos~~ Penghantaran cepat, Bahan kayuPompa lumpur sapu ganda pada dasarnya berpuas hati.

Lihat lagi
aksesori kereta
3Tingkat-- · 2023-02-04 08:42:49

Saya akan membelinya pada masa hadapan Bahan kayuPompa lumpur sapu ganda dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!

Lihat lagi
Chenyuan Trading Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-02-04 09:51:50

Penjual yang baik, Bahan kayuPompa lumpur sapu ganda barangnya sangat bagus. Kembali pada masa hadapan. Anda boleh membeli dengan yakin.

Lihat lagi
jualan cermin mata
5Tingkat-- · 2023-02-04 10:11:05

Untuk memenuhi jangkaan bos terhadap saya, saya akan menulis penilaian saya sendiri secara objektif, saksama dan jujur, Bahan kayuPompa lumpur sapu ganda memang sangat bagus, terima kasih!!!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)