halaman rumah

Antiguo CuscatlanPompa saluran bawah tanahBagaimana untuk memilih model

2023-02-04 08:10:04lepaskan

   Kuantiti input berkaitan dengan banyak faktor seperti kelajuan putaran pompa selam, piawai perlindungan, masa kerja terus menerus, bilangan hentian dan permulaan pompa, persekitaran sekitar dan suhu kerja. Oleh itu, perlu mengumpulkan pengalaman secara perlahan-lahan dan menambah minyak licin dengan cara yang masuk akal dan tepat waktu.   Selain itu, proses kedua pompa ini juga berbeza, dan pompa sampah biasanya boleh diubah. Pompa bawah tanah biasanya digunakan di beberapa tempat istimewa atau tempat lain.Antiguo Cuscatlan, which can effectively reduce blocking and winding faults and greatly improvepengendalian.Katiola the common rexwell WQ series submersible sewage pump with runner impeller structure has good over-current performance,  ry pump Before disassembling the filter press, make sure that the liquid in the submersible slurry pump is completely discharged. Jika rotor disassembled, mengeluarkan minyak lubricating di rumah rotor bearing. Jika minyak baru ditambah disimpan, ia patut terus digunakan selepas penyimpanan. Jangan membuangnya secara langsung   Selain impeller utama di dalam peralatan,Antiguo CuscatlanPompa sumur dalam, set impeller untuk campuran akan ditambah di bawah peralatan, sehingga beberapa mortar perlahan-lahan ditetapkan di dalam peralatan boleh dicampur dengan air untuk menjadi medium mengalir, sehingga peralatan boleh digunakan tanpa


Antiguo CuscatlanPompa saluran bawah tanahBagaimana untuk memilih model



lihat hari ini   Pompa gagal menyediakan air atau aliran tidak cukup. Pompa gagal menyediakan air atau aliran tidak cukup. Kemungkinan paip suh mempunyai kebocoran air atau valv bawah mempunyai kebocoran udara, tetapi terdapat beberapa sebab yang mungkin: masuk air diblokir; Tombol bawah tidak cukup dalam di bawah air; Thl   Pompa air boleh digunakan untuk mengangkut dan menekan air bersih tanpa kemudahan, seperti apartmen, tempat tinggal, bekalan air villa bekalan air kilang, sistem bekalan air, sistem air minum dan perawatan air. Secara singkat, ada banyak guna.Seluruh julat produk,unit description in lists Submersible slurry pump is a machine used to transport liquid. Ia boleh dibahagi kepada banyak jenis menurut media pengangkutan yang berbeza. Kemudian, apabila mengangkut beberapa media dengan ciri-ciri istimewa, peralatan akan dirawat dengan proses yang menentang kerosakan dan menentang pakaian. Hanya dengan cara ini peralatan boleh diperbaikititik ting boleh dilihat bila memasang pompa slurry.keseimbangan ernal dan luaran pompa penyelam selagi pengangkutan, sehingga tekanan di kedua-dua hujung peralatan boleh diseimbang semasa penggunaan biasa


Antiguo CuscatlanPompa saluran bawah tanahBagaimana untuk memilih model



   Yang di atas adalah perkenalan singkat kepada kesan dan bentuk segel peluru pompa lumpur selam. Pengguna boleh pilih jenis segel peluru sesuai mengikut keperluan sebenar mereka.servis teknikal,bila operasi dihentikan.   Untuk menjaga volum air yang dirawat asal tanpa meningkatkan bilangan pompa air, aras cair dalam tangki penyimpanan boleh meningkat dengan menyesuaikan bola mengapung dalam tangki cair. Selepas aras cair dalam tangki penyimpanan meningkat, lengkung QE dia peranti mesti bergerak ke kanan. Pada masa ini, pompa perlu ditempatkan di tanah, pip suctionAntiguo Cuscatlan,Antiguo CuscatlanBaigang deep well pump,ry pompa ia mengisi ruang dalam aplikasi pompa slurry. Apabila tenggelam dalam dan tidak ada jalan keluar lumpur yang baik,Antiguo CuscatlanPompa paipel, iaitu, dan pompa lumpur tenggelam boleh menambah bahagian ini dari titik kerja kosong.   Ciri-ciri struktur dan prinsip kerja qsz pompa selam selam adalah integrasi bersamaan pompa air dan motor. Semasa operasi, rak motor memandu pemomp air untuk putar, dan menghantar tenaga ke t   Contohnya, ia mempunyai kesan yang besar pada impeller peralatan sendiri. Jadi bagaimana untuk mengesan sama ada peralatan mempunyai kavitasi semasa digunakan?

label:
5jawapan
Quanzhong Trading Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-02-04 08:30:10

Antiguo CuscatlanPompa saluran bawah tanahBerapa harganya, bolehkah saya memindahkan barang?

Lihat lagi
Taida Automobile Trading Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-02-04 09:52:09

Kedai ini sangat bagus, dengan kualiti yang baik dan harga yang rendah, pemiliknya sangat pemurah, dan perkhidmatan pelanggan juga sangat sabar. Saya tidak faham ini Antiguo CuscatlanPompa saluran bawah tanah. Mereka menerangkan kepada saya dengan sabar. Ia benar-benar hati nurani industri.Saya ingin mengesyorkan kedai ini kepada rakan-rakan saya dan biarkan mereka semua datang ke kedai ini untuk membeli pakaian!

Lihat lagi
Jinghua Decoration Materials Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-02-04 09:57:14

Syarikat anda Antiguo CuscatlanPompa saluran bawah tanah mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.

Lihat lagi
Yifan Lighting Manufacturing Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-02-04 10:00:08

Antiguo CuscatlanPompa saluran bawah tanahBerapa harganya dan bagaimana saya boleh menjualnya?

Lihat lagi
Syarikat Pembangunan Komprehensif Xinfeng
6Tingkat-- · 2023-02-04 10:06:18

Baru terima barang, sangat bagus, Antiguo CuscatlanPompa saluran bawah tanah berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)