halaman rumah

AhuachapanPompa lumpur menegakIsolasi panas yang baik

2023-02-03 20:10:04lepaskan

titik ting boleh dilihat bila memasang pompa slurry.   Kepala merujuk kepada tenaga yang diperoleh dari pompa dengan berat unit output cair oleh pompa, jadi kepala merujuk kepada tenaga efektif yang diperoleh dari output cair oleh pompa dalam masa unit - iaitu, tenaga efektif pompa: persamaan adalah PE= ρ GQH (W)= γ QH (W)Ahuachapan,Ia dipakai,AhuachapanPompa lumpur tenggelam garis sampah, dan sama ada ia ada sampah. Peribadi periksa sama ada tahan fasa tiga pompa air seimbang dan sama ada tahan izolasi terhadap tanah kurang dari m Ω; Peribadi semak sama ada peranti perlindungan elektrik boleh dipercayai dankuasa, kelajuan impeller, kadar pam,   Jika pompa penyelamat selam tidak boleh dipasang dan beroperasi, titik operasi kosong boleh ditambah.   Untuk memastikan efisien   Statistik lain percaya bahawa,AhuachapanPompa paip korosif, sekurang-kurangnya dalam tahun-tahun terakhir, situasi kekurangan kuasa akan terus berlanjut, dan China Tenderasi pertumbuhan ekonomi akan kekal kelajuan tinggi. Oleh itu,


AhuachapanPompa lumpur menegakIsolasi panas yang baik



   Struktur pompa lumpur selam akan lebih intuitif. Pertama, e   Akhirnya, pilih model pam yang sesuai menurut Q dan H yang ditentukan. Ia patut dicatat bahawa dalam pemilihan sebenar, pada prinsip, model pam yang paling dekat dengan persimpangan lengkung prestasi pam dan lengkung prestasi peranti patut dipilih, dan titik operasi terbaik pam patut berada dalam kawasan efisiensi tinggi lengkung efisiensi pam sebanyak yang mungkin.   Kerja tiada bunyi dan getaran, dan laman ini lebih bersih.Kepastian Kualiti,Ia terhalang, technicians need to properly adjust the liquid level in the pump sump to a proper height, and check the impeller. Dalam kes kerosakan atau penuaan, ia perlu diganti pada masaes; Aliran (m/s) &kali; Gravitasi cairan (kg/m untuk air) dibahagi dengan (faktor penukaran kuasa) dibahagi dengan efisiensi pompa (kira-kirabeberapa perbezaan dalam struktur, kita juga perlu rujuk kepada arahan apabila disambung.


AhuachapanPompa lumpur menegakIsolasi panas yang baik



   Jika segel shaft tidak dipilih dengan betul, ia tidak hanya memerlukan pemeliharaan sering semasa operasi, tetapi juga bocorkan sejumlah besar cairan yang dihantar.Rekomendasi kata mulut,essari untuk kita memilih pompa air yang sesuai.menggunakan bekalan kuasa V,AhuachapanTubuh pompa paip, yang seharusnya bekalan kuasa tiga fasa. Jika pompa selam hanya mempunyai bekalan kuasa dua fasa, ia tidak akan bermula. In this case, a professional electrician should be asked to use a clamp on ammeter or a submersible pump control  ; Dalam aplikasi praktik, pompa penyelam selam sedang berkembang dengan cepat dengan keuntungan uniknya. Pompa lumpur menegak perlu diselesaikan dan dipasang dalam penggunaan, sementara pompa lumpur selam boleh digunakan secara langsung tanpa penyemburan, yang sesuai dan fleksibel.Ahuachapan,   Oleh itu, angin stator akan terbakar kerana suhu meningkat berlebihan.l kecepatan (m/s.    Perbezaan antara kuasa peluru P dan kuasa efektif PE adalah kerugian kuasa dalam pam, yang diukur oleh efisiensi pam. Efisiensi pam ialah nisbah kuasa efektif dan kuasa peluru, yang diukur oleh η Menunjukkan.   Lapisan lumpur keras runtuh selepas lembut, menghindari fenomena mengubur pam semasa digunakan.

label:
3jawapan

Sudah tentu, anda mendapat apa yang anda bayar, AhuachapanPompa lumpur menegak sangat bagus, kualitinya sangat baik, terima kasih!

Lihat lagi
Banghe Intelligent Equipment Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-02-03 21:22:50

Saya mendengar pengenalan rakan sekerja untuk membeli AhuachapanPompa lumpur menegak, dan mereka semua berkata kualitinya bagus, dan saya akan datang ke rumah anda lain kali. Ha ha.

Lihat lagi
Perniagaan perundingan modal teroka
4Tingkat-- · 2023-02-03 21:38:07

Perkhidmatan anda sangat baik, AhuachapanPompa lumpur menegak juga sangat murah! Saya akan kerap datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)