halaman rumah

PruzhanyMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanPotensi permintaan pasaran

2023-02-03 14:10:04lepaskan

bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.Pruzhany

Pembuat pengubah jenis keringSebelum dan selepas mengambil sampel,Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu,PruzhanyPenukar kuasa S13- 50, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera,PruzhanyPengubah yang ditenggelamkan minyak besar, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.Nykobing Palsu,Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahPengubah kuasaMasalah umum pengubah tapak pengubah kuasa


PruzhanyMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanPotensi permintaan pasaran



Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupanSelepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:Jatuh perkara asing dan menghancurkanHonesty is the foundation,After hours of continuous trial operation with a certain load, and the transformer will turn to all normal operation.Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.


PruzhanyMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanPotensi permintaan pasaran



Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.Click to view,Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu,PruzhanySuhu dan suhu meningkat yang dibenarkan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyak, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.Operasi pengubah tenggelam minyakPruzhany,Apakah mod kawat pengubah jenis kering?Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

label:
4jawapan
pemasangan meter kereta
2Tingkat-- · 2023-02-03 14:13:43

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, PruzhanyMinyak pengubah kuasa ditenggelamkan asli, berkualiti dan murah, haha.

Lihat lagi
Selongsong Minyak
3Tingkat-- · 2023-02-03 14:31:38

Akhirnya dapat PruzhanyMinyak pengubah kuasa ditenggelamkan Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

Lihat lagi
Perkhidmatan bekalan elektrik
4Tingkat-- · 2023-02-03 14:51:00

Pengurus itu baik! PruzhanyMinyak pengubah kuasa ditenggelamkan juga benar.

Lihat lagi
latitud dan longitud
5Tingkat-- · 2023-02-03 15:33:40

Akhirnya saya dapat apa yang saya perlukan PruzhanyMinyak pengubah kuasa ditenggelamkan, barang sangat bagus, harga pun murah dan harga pun murah, terima kasih boss! Sejujurnya, ini adalah pengalaman membeli-belah saya yang paling memuaskan. Sama ada sikap kedai atau barang, saya sangat berpuas hati. Sikap kedai sangat profesional dan bersemangat, menjawab semua soalan, dan jawapannya sangat cepat. Saya bertanya banyak soalan, dan dia tidak berasa menjengkelkan, dan dia akan menjawab saya dengan serius. Untuk ini, saya ingin merakamkan rasa hormat saya kepada anda. Tidak banyak kedai yang bagus seperti ini. .

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)