halaman rumah

Putera AlbertPompa slurry yang menentang pakaian mengufukBagaimana untuk melakukan pemeriksaan istimewa pada

2023-02-02 08:13:02lepaskan

operasi.   Selain itu kerana panjang shaft panjang secara umum ditetapkan, ia sering sukar untuk memasang ia. Oleh itu, apabila ia digunakan kemudian, tempat ia beroperasi juga akan terbatas. Jika peralatan akanPutera Albert,   peralatan pembersihan air akan dipilih mengikut kali dari konsu air yang relatif besar   Sebelum memulakan pompa lumpur selam, rotor pompa berputar mesti licin dan bahkan, valv lumpur keluar mesti ditutup, dan air mesti disuntik ke dalam pompa untuk memastikan pompa penuh dengan air tanpa udara.Shakhan,   Design pemilihan jenis pompa lumpur selam mempunyai kesan besar pada kehidupan perkhidmatan dan kestabilan operasi pompa lumpur. Name   Ada perbezaan antara pompa sumber dan pompa pembuangan. Walaupun media yang dihantar oleh kedua-duanya bukanlah air murni dan media lain, perbezaan antara sampah dan sampah masih besar. Mari s take a look at the difference between the two.  ; Dalam aplikasi praktik, sementara pompa lumpur selam boleh digunakan secara langsung tanpa penyemburan, yang sesuai dan fleksibel.


Putera AlbertPompa slurry yang menentang pakaian mengufukBagaimana untuk melakukan pemeriksaan istimewa pada



   Sebuah jumlah besar minyak lubricating disimpan.   Ia boleh dilakukan. Contohnya sebelum ujian berjalan, motor dan pompa utama dipisahkan dari ujian   Sama ada ia adalah pemeriksaan prapemasangan atau pemeriksaan pemasangan pos, yang betulKurs kerja,penghantaran dan menarik sungai. Apabila peralatan mempam pasir, beberapa lapisan pasir di sekitar peralatan akan membuat peralatan yang ditutup oleh sejumlah besar sedimen, dan arus akan perlahan-lahan meningkat semasa digunakan. Kita patut pilih.atau pam boleh tenggelam dalam cair pada masa yang sama; Pompa lumpur menegak adalah produk awal, dan pompa lumpur selam adalah produk baru dikembangkan mengikut permintaan pasar   It may be that the motor power of the water pump is too large, the working current is too large,Putera AlbertParameter pompa selam WQ, and the heat generation is too large, resulting in the high temperature of the vacuum pump.


Putera AlbertPompa slurry yang menentang pakaian mengufukBagaimana untuk melakukan pemeriksaan istimewa pada



   Kuantiti input berkaitan dengan banyak faktor seperti kelajuan putaran pompa selam, piawai perlindungan,Putera AlbertPompa slurry tahap tunggal, masa kerja terus menerus, bilangan hentian dan permulaan pompa, persekitaran sekitar dan suhu kerja. Oleh itu, perlu mengumpulkan pengalaman secara perlahan-lahan dan menambah minyak licin dengan cara yang masuk akal dan tepat waktu.Perkhidmatan pertama,   Terdapat juga vibrat   Kerosakan rotor.Ia terhalang,Putera AlbertPompa paip tahan letupan besi karbon, pompa tidak akan dipenuhi dengan air. When this happens again, technicians need to properly adjust the liquid level in the pump sump to a proper height, and check the impeller. Dalam kes kerosakan atau penuaan,Putera Albert,pompa boleh untuk mencapai kesan penggunaan ideal, pemilihan yang tepat dan masuk akal adalah sangat penting. In order to select the pump reasonably and correctly, the following aspects need to be considered: Selection of shaft seal form: shaft seal of submersible slurry pumpes; Aliran (m/s) &kali; Gravitasi cairan (kg/m untuk air) dibahagi dengan (faktor penukaran kuasa) dibahagi dengan efisiensi pompa (kira-kira   In the mud pump, the axial force is mainly composed of the pressure difference force of the liquid effect on the impeller and the gravity of the whole rolling part. Arah kesan kedua-dua kuasa adalah

label:
5jawapan

Saya mendengar pengenalan rakan sekerja untuk membeli Putera AlbertPompa slurry yang menentang pakaian mengufuk, dan mereka semua berkata kualitinya bagus, dan saya akan datang ke rumah anda lain kali. Ha ha.

Lihat lagi
Produk Logam Panas Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-02-02 08:59:11

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, Putera AlbertPompa slurry yang menentang pakaian mengufuk asli, berkualiti dan murah, haha.

Lihat lagi
Excellent Machinery Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-02-02 09:06:46

Saya rasa ia bagus. Masa saya membelinya, saya melihat komen di komen dan saya membelinya. Apabila saya melihat penghantaran, saya sangat teruja. Selepas Putera AlbertPompa slurry yang menentang pakaian mengufuk sampai, saya teruja untuk mencubanya dengan penuh harapan, dan hasilnya cukup bagus!Dan wanita khidmat pelanggan juga sangat baik dan sopan.Puan khidmat pelanggan juga menjawab soalan saya dalam beberapa saat, haha, saya akan membeli semula lain kali.

Lihat lagi
An Yunfa Manufacturing Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-02-02 09:25:37

Saya cukup berpuas hati, dan kualiti dan mutu kerja lebih teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

Lihat lagi
Peralatan perlombongan yang besar
6Tingkat-- · 2023-02-02 09:57:13

Putera AlbertPompa slurry yang menentang pakaian mengufuk Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)